کسب درآمد به شیوه آنلاین (بخوانید کسب درآمد میلیونی با آچاره)

اخبار آچاره

همگی ما می‌دونیم کسب درآمد، کار آسونی نیست، اما برای هممون ضروریه؛ ما تلاش می‌کنیم کار مناسبی پیدا کنیم تا نیازهای ضروری زندگی ما رو تامین کنه و در عین حال، آزادی مالی و زمانی بهمون بده تا بتونیم به بعضی از رویاها و آرزوهای کوچیک و بزرگمون برسیم.

این مقاله، تلاش می‌کنه به موضوع راه‌های کسب درآمد بپردازه و برای این موضوع هم یک راه‌حل خوب رو بررسی کرده: کسب و کارهای آنلاین و به طور ویژه کسب درآمد با یک کسب و کار آنلاین به نام آچاره!

فضای آنلاین، فرصت‌های نامرئی کسب درآمد

کسب و کار اینترنتی و درآمد میلیونی با آچاره
  • اینترنت، تاریخچه چندان طولانی نداره، اما در همین دوره کم، تونسته زندگی بسیاری از آدم‌ها رو آنچنان تغییر بده که می‌شه برای هر کدوم، داستان‌های اثرگذاری نوشت؛ از قدرت نزدیک کردن آدم‌ها در دورترین نقاط این کره خاکی تا به وجود آمدن راه‌های تفریح، آموزش، پیدا کردن دوست و … .
  • در حقیقت، فضای آنلاین و به ویژه شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، راه‌هایی برای ایجاد کسب و کارهای جدید به وجود آوردن و بسیاری از کسب و کارهای سنتی رو محکوم به شکست کردند، مگر اینکه این کسب و کارها خودشون رو با فضای آنلاین وقف دادند.
  • و نکته جالب‌تر آنکه در حال حاضر، بسیاری از افراد در سرتاسر دنیا فقط با در دست داشتن یک کامپیوتر و حتی ساده‌تر، یک گوشی هوشمند، بدون اینکه نیاز به ترک خونه باشه، درآمدهای میلیونی کسب می‌کنند و از همین راه، تاثیرات زیادی بر خودشون و اطرافیانشون داشتند.

اپلیکیشن‌ها، اعضای جدید فضای آنلاین، اما پر قدرت در کسب و کار

در واقع از زمانی که تلفن‌های هوشمند، در بازارهای جهانی عرضه شدند، برنامه‌هایی که در اصطلاح متداول، اپ یا اپلیکیشن نامیده می‌شن، هم پا به عرضه ظهور گذاشتن و حالا نه تنها افراد به کمک اونها، زبان انگلیسی و یا راه‌های ست کردن لباس رو یاد می‌گیرند، بلکه با اپلیکیشن‌ها، تاکسی درخواست می‌کنند، هتل رزرو می‌کنند و نیروهای مختلف تخصصی رو دریافت می‌کنند.

تعدادی از این اپلیکیشن‌ها، مدل‌های درآمدی برای کاربران فراهم می‌کنند؛ برخی از اونها مدل‌های درآمدی جدیدی برای بسیاری از افراد متخصص حوزه‌های مختلف به وجود آوردن و برخی از این دو، هر دو مورد رو دارند، یعنی هم کاربر، هم فرد متخصص فقط با در دست داشتن اپلیکیشن می‌تونه کسب درآمد کنه.

چرا با اپلیکیشن آچاره می‌شه کسب درآمد کرد؟

کسب درآمد میلیونی با آچاره

شاید ابتدا بهتر باشه، توضیح مختصری از اپلیکیشن آچاره و نحوه کارکرد اون ارائه بدیم:

اپلیکیشن آچاره، سامانه هوشند خدمت رسانی در حوزه‌های مختلف مثل نظافت، شستشو، تعمیرات مختلف، خدمات ساختمانی، خدمات خودرو، آموزش، پرستاری و … محسوب می‌شه و بیش از نیم میلیون کاربر در سطح ایران داره.

افراد برای سرویس مورد نظر خودشون، در سامانه، ثبت سفارش می‌کنند و نیروهای متخصصی که در آچاره ثبت نام کردند، می‌تونند برای ارائه خدمت، اعلام آمادگی کنند.

به این ترتیب، افرادی که به دنبال مکانی برای کسب درآمد از مهارت و تخصص خودشون هستند، می‌تونن در آچاره کسب درآمد کنند و با توجه به گستردگی خدمات، افراد با تخصص‌های مختلف، می‌تونن برای کسب درآمد، به عضویت آچاره دربیان.

ویژگی‌های کسب درآمد با آچاره

کسب و کار آنلاین
  • متخصصین، رییس خودشان هستند: نیروهای متخصصی که در سامانه آچاره به عنوان نیروی متخصص ثبت نام کردند، می‌تونن در هر زمان که زمان و تواناییش رو داشتند، سرویس‌های درخواستی رو انتخاب کنند و برای انجام اونها به محل کاربر برند.
  • کسب و کاری بدون نیاز به فضا: برای کار در آچاره نیازی به داشتن مغازه یا محل کار خاصی نیست؛ افراد از هر منطقه‌ای که باشند، می‌توانند از طریق اپلیکیشن سفارش مشتریان را ببینند و در صورت تمایل داشتن فرصت کافی، آن را قبول کنند.
  • کسب درآمد مطمئن و حتی میلیونی: آچاره با داشتن تعداد مشتریان بالا و تبلیغات وسیع، همواره تضمین می‌کند که افراد متخصص درآمد مناسبی داشته باشند و اگر روزانه، برای کارهای درخواستی اعلام آمادگی کنند، می‌تونن درآمدهای میلیونی داشته باشند، چه بسا که بعضی از خدمات، پتانسیل‌های چند میلیونی برای کسب درآمد هم داره.
  • کمترین میزان حق عضویت: افراد متخصصی که در آچاره ثبت نام می‌کنند، حق عضویت (کمیسیون) کمی پرداخت می‌کنن که البته در صورت رضایت مشتریان، این میزان کاهش هم پیدا می‌کنه.
  • بیمه شدن متخصصین: افراد متخصصی که به عضویت آچاره درآمدند، تحت پوشش بیمه حوادث قرار می‌گیرند و به این ترتیب، در برابر حوادث احتمالی حین کار، بیمه خواهند بود.
  • آچاره، در همه جای ایران: آچاره تا حالا در 24 شهر ایران، نمایندگی فعال دایر کرده و این روند همچنان ادامه داره. به این ترتیب، تمامی افراد متخصص این شهرها، می‌تونن به عضویت آچاره دربیان و در شهر خودشون، خدمت ارائه بدن و کسب درآمد داشته باشند.

نحوه ثبت نام در آچاره برای کسب درآمد

مرحله ثبت نام در آچاره، به صورت حضوری انجام می‌شه؛ تمامی کارجویانی که در زمینه‌های مختلف تخصص دارند، می‌تونن به نمایندگی آچاره در شهر خودشون برند و مراحل ثبت نام رو انجام بدند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام:

  • کپی کارت ملی و کپی شناسنامه
  • یک قطعه عکس ۴*۳
  • اجاره‌نامه یا سند محل سکونت
  • شماره شبا به نام فرد ثبت‌نامی
  • قبض آب، برق، گاز یا تلفن

متقاضیان بخش فنی، کارت مهارت‌های فنی یا مدرک دوره‌های گذرانده‌شده رو هم باید همراه داشته باشند.

در دنیای جدید، میشه با راههای آسون‌تر و در دسترس‌تری کسب درآمد کرد و در عین حال که مهارت‌ها و تخصص‌هامون رو بیشتر می‌کنیم، لازمه، به راه‌های جدید کسب درآمد، به خصوص در فضای آنلاین توجه کنیم.

امیدواریم به کمک آچاره، بتونید به اون میزانی که دوست دارید کسب درآمد کنید و به آرزوهای مالی خودتون دست پیدا کنید. اطلاعات بیشتر درباره کسب درآمد با آچاره رو می‌تونید از صفحه کسب درآمد آچاره دنبال کنید و یا با پشتیبانی آچاره تماس بگیرید.

3/5 - (1 امتیاز)

3 دیدگاه

  1. با سلام اگر براتون امکان داره بازسازی خونه و ساخت آپارتمان هم در مواردتون برارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا