تمیز کردن گل مصنوعی چگونه است؟

نظافت و شستشو

خرید و نگهداری گل‌های مصنوعی، به دلیل مشغله زیاد و همچنین سخت بودن نگهداری از گل و گیاه طبیعی بیشتر رایج شد. اما هرچند دیر به دیر، گل‌ها مصنوعی نیز نیاز به نظافت و تمیز شدن دارند.

چرا که به مرور زمان، گرد و غبار روی آنها می‌نشیند و بالاخره نیاز به تمیز شدن دارند. اما تمیز کردن گل مصنوعی هم کار ساده‌ای نیست. چون در اثر رعایت نکردن، ممکن است که شکل و حالت اصلی خود را از دست بدهند، شل شده و حالت پژمردگی به خود بگیرند. در این پست به شما می‌گوییم روش مناسب برای تمیز کردن گل مصنوعی چیست.

اگر گل مصنوعی دارید و خانه خود را نظافت کرده‌اید، بهتر است همین حالا تمیز کردن گل‌های مصنوعی خود را شروع کنید، چرا که گرد و خاک آنها می‌تواند با کمترین جریان هوایی دوباره کف خانه‌ای که شما به تازگی نظافت کرده‌اید، بنشیند.

برای تمیز کردن گل‌ها نمک و یک کیسه کاغذی استفاده نمایید و گل‌های خود را به حالت  اولیه برگردانید.تمیزکردن گل مصنوعی

مواد مورد نیاز:

  • کیسه های کاغذی (که گلها را در آن بگذارید)
  • نمک
  • قلم مو کوچک (در صورت نیاز)

مشاهده رایگان هزینه سرویس نظافت خانه و ساختمان!

روش شستن و تمیز کردن خانه گل مصنوعی هم به شکل زیر است:

1- کیسه کاغذی را تا نیمه از نمک پر کنید، می‌توانید از کیسه بزرگ‌تر استفاده نمایید و گلها را یکجا در آن قرار دهید.

2- اگر می توانید گل ها و شکوفه ها را از ساقه ها جدا کنید و در کیسه ی جداگانه ای قرار دهید تا بهتر تمیز شوند.

3- کیسه را تکان دهید تا نمک همه گلبرگ ها و شکوفه های گل های شما را در بر بگیرد. یکبار کیسه را تکان دهید کمی نگه دار دارید و دوباره کیسه را تکان دهید این کار را تکرار کنید تا خاک و گرد و غبار از گلبرگ ها کاملا خارج شود. دقت کنید که زیاد و محکم گلها را تکان ندهید تا آسیب نبینند.

4- گل ها را از کیسه خارج کنید، و می‌توانید با یک قلم مو، نمک هایی که بین گلبرگ ها و یا برگ های گیاه رفته است از آن خارج نمایید.

گل های کثیف تر را داخل محلولی از آب و مایع ظرفشوئی به آرامی بشویید. گلهای کثیف تر، به نظافت بیشتر و دقت بالاتری نیاز دارند تا بتوان آنها را کاملا پاک نمود. در صورتی که گل ها شل و پژمرده شدند آن ها را آهار بدهید.

برای انجام این کار، می توانید 5 قاشق پودر ژلاتین را داخل یک لیوان آب سرد حل کنید و کمی حرارت بدهید بعد از خنک شدن محلول گل ها را داخل مایع غوطه ور کنید و بگذارید خشک بشوند.

4.5/5 - (8 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا