مدل شینیون مو برای موارد روزمره

زیبایی و سلامتشینیون و مدل مومو

ما آدم‌ها، همگی به زیبایی اهمیت می‌دیم و همه تلاشمون رو برای رسیدن به معیارهای زیبایی انجام می‌دیم. دو قسمت اصلی بدن، نقش بسزایی در زیبایی دارن: پوست و مو و اگر به صورت مادزادی از این دو بهره کافی برده باشین، چندان نگران زیبا بودن نخواهید بود. افرادی که موهای پرپشتی دارند، می‌تونن از انواع مدل‌های مو استفاده کنن و در اصطلاح متداول، شینیون‌های متنوعی روی موهاشون انجام بدن. البته در آرایشگاه‌ها، راه‌های زیادی استفاده می‌شه برای اینکه بتونید مدل موی دلخواهتون رو برای مجالس جشن درست کنید

این مقاله، تاریخچه‌ای ازشینیون مو، معنای اون و انواع مدل‌ های شینیون مو رو در این مقاله آورده تا اگر تونستید، برای مدل های بعدی مو از اون استفاده کنید تا تنوع جالبی به موهاتون داده باشین

از تاریخچه تا معنای شینیون مو

شینیون مو (hair chigmon)، به انواع متداول مدل‌های مو گفته می‌شود. کلمه شینیون (chignon)، از یک عبارت فرانسوی “chignon du cou” مشتق شده و به معنی پشت گردن هست. شینیون به طور کلی سنجاق کردن مو به پشت گردن و یا پشت سر هست، اما به انواع شکل‌ها انجام می‌شه. در اجرای این مدل‌های مو معمولا از سنجاق و گیره سر استفاده می‌شود.

شینیون‌ها به میزان زیادی برای موقعیت‌های ویژه، مثل جشن عروسی و رقص رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما به طور معمولا هر روز هم می‌شه از اونها استفاده کرد.

چند شینیون موی ساده- آچاره

زمان شینیون کردن مو را می‌شه به دوران یونان باستان، جایی که زنان آتنی موهاشون رو با طلا و یا سنجاق سرهای دست ساز می‌پوشاندند، نسبت داد. مردان آتنی هم از شینیون استفاده می کردند، اما اونها موهاشون رو با گیره‌هایی به شکل ملخ و از جنس طلا می‌بستن. اما شینیون در چین باستان هم مورد استفاده قرار می‌گرفت؛ زنان چینی ازدواج کرده، پشت گردن خودشون رو با مدل های شینیون مو می‌پوشاندند.

محاسبه قیمت خدمات رنگ مو در منزل

مدل شینیون دخترانه 2018

اینجا تلاش کردیم تا 10 مدل از زیباترین مدل های شینیون که می‌شه برای موها استفاده کرد رو ارائه بدیم. همگی این مدل موها، نیاز به موهای بلند و تا حدی پرپشت دارند و می‌تونید برای موارد موارد روزمره و یا جشن‌ها اونها رو روی موهاتون پیاده کنید.

مدل شینیون مو

مدل مو شینیون

مدل شینیون مو

مدل شینیون مو دخترانه

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا