تعمیر پکیج تعمیرپکیج

راهنمای جامع خرید پکیج دیواری و زمینی

سرمایش و گرمایشپکیجگرمایش

شما هنگام خرید پکیج به چه نکاتی دقت می‌کنید؟ وجود آب گرم در زندگی هر فرد یکی از نیازهای ضروری وی محسوب شده و بدون آن همه ما با چالش مواجه می‌شویم. امروزه در راستای تامین این آب گرم باید از سیستم‌های موجود در این زمینه استفاده کرد که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. با بررسی ویژگی‌های هر یک از این سیستم‌ها شما می‌توانید مناسب‌ترین انتخاب را نسبت به نیازهای خود داشته باشید.

یکی از این سیستم‌ها پکیج نام داشته که امروزه در مدل‌های گوناگونی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد. شاید بپرسید که پکیج چه تفاوتی با آبگرمکن دارد؟ در این مقاله از مجله آچاره شما را با این سیستم تامین آب گرم بیشتر آشنا کرده و نکات لازم در روند خرید آن را در قالب راهنمای خرید پکیج دیواری و زمینی را در اختیار شما قرار خواهیم داد. پیشنهاد می‌کنیم تا انتها با ما همراه باشید.

در این مقاله قصد داریم اطلاعات خوبی را درباره پکیج ارائه دهیم: اینکه اصلا پکیج چه چیزی است و چه کاربردی دارد؟ انواع پکیج و ویژگی‌های آن‌ها را با هم شناخته و به شما در خرید پکیج دیواری و زمینی کمک خواهیم کرد.

پکیج چیست و چه تفاوتی با آبگرمکن دارد؟

تقریبا همه ما با آبگرمکن و کارایی آن آشنا هستیم اما شاید خیلی از افراد از تفاوت این سیستم مرسوم و پکیج اطلاعی نداشته باشند. پکیج همانند آبگرمکن آب گرم مصرفی شما را تامین می‌کند اما کارایی این سیستم به اینجا محدود نمی‌شود.

برخلاف آبگرمکن، طرز کار پکیج به گونه‌ای است که قابلیت پشتیبانی از سیستم گرمایشی ساختمان را نیز دارد. این نکته بدین معناست که پکیج علاوه‌بر تامین آب گرم مصرفی، آب گرم موردنیاز برای فعالیت سیستم گرمایشی یا شوفاژها را نیز مهیا خواهد کرد.

بنابراین می‌توان گفت که این سیستم قادر است جایگزین سیستم گرمایشی مرکزی یا موتورخانه شود. توانایی‌های منحصربه‌فرد پکیج باعث شده که این دستگاه در سال‌های اخیر مورد استقبال عموم مردم قرار بگیرد.

راهنمای خرید پکیج

پکیج‌ها را با نام آبگرمکن هم می‌شناسیم. اما این 2 دارای یک سری تفاوت‌های جزئی هستند: آبگرمکن‌ها، دارای مخزنی هستند که آب سرد موجود در آن را گرم می‌کنند و وارد لوله کشی آب گرم ساختمان می‌کنند.

این کار توسط پکیج‌ها هم می‌تواند انجام بگیرد، اما پکیج‌ها برای گرم کردن رادیاتورها هم می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند و به این ترتیب می‌توانند فضای خانه و ساختمان را هم گرم کنند.

پکیج ها می‌توانند در 2 نوع دیواری و زمینی ساخته شده و مورد استفاده قرار بگیرند. انواع دیواری آن‌ها، به‌صورت آنی و در هنگام استفاده، آب ساختمان را گرم می‌کنند و انواع زمینی آن‌ها، دارای مخازن ذخیره آب گرم هستند.

مشاهده هزینه تعمیر پکیج!

مزایای پکیج

      • هزینه پایین نصب پکیج و روند نصب ساده
      • هزینه کمتر راه‌اندازی و نگهداری نسبت به موتورخانه ( سیستم گرمایش مرکزی )
      • بازدهی و راندمان بالا
      • راحت‌تر بودن
      • تعمیر پکیج نسبت به موتورخانه
      • اشغال فضای کمتر
      • مجزا کردن سیستم گرمایشی واحدها
      • عدم نیاز به راه‌اندازی سالانه همانند سیستم گرمایش مرکزی
      • امنیت بیشتر نسبت به موتورخانه
      • نمایش کد خطا به منظور عیب‌یابی سریع
      • کاهش میزان لوله‌کشی نسبت به سیستم گرمایش مرکزی و …

نکات مهم در خرید پکیج

راهنمای خرید پکیج دیواری و زمینی

مهمترین نکته در خرید پکیج، بررسی نیازهای خودتان است. متراژ ساختمان موردنظر و تعداد افراد ساکن در ساختمان از اصلی‌ترین شاخص‌هایی هستند که شما باید هنگام خرید پکیج مدنظر داشته باشید.

تعمیرات تخصصی پکیج با آچاره

نکته دیگری که در این راهنمای خرید پکیج دیواری و زمینی باید به آن اشاره کنیم، موضوع خدمات پس از فروش است. در صورتی که ضمانت‌نامه داشتن پکیج برای شما حائزاهمیت است، احتمالا باید نسبت به خرید پکیج ایرانی اقدام کنید تا بتوانید به‌راحتی از خدمات پس از فروش پکیج خود بهره ببرید.

فراموش نکنید که در زمان خرید پکیج حتما به حجم پکیج توجه کنید و این حجم را با توجه به متراژ ساختمان موردنظرتان برگزینید. در صورتی که سوال دیگری دارید که جای آن در این راهنمای خرید پکیج خالی است، حتما آن را از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید. همچنین به یاد داشته باشید که کارشناسان خبره آچاره به‌منظور نصب و تعمیر انواع پکیج در کنار شما هستند.

ارائه بیش از 300 سرویس در 30 شهر ایران

در آچاره به شما کمک می‌کنیم در کمترین زمان ممکن خدمات موردنظرتان را دریافت کنید. آچاره گسترده‌ترین ارائه‌دهنده خدمات و تعمیرات منزل است که علاوه بر تهران، در ۳۰ شهر دیگر خدمات ارائه می‌دهد. خدمات تعمیر پکیج یکی از این خدمات است که در کرج،‌ اصفهان، شیراز،‌ تبریز و … ارائه می‌شود. اگر ساکن شهر مشهد هستید و به تعمیر پکیج در مشهد نیاز دارید روی لینک کلیک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا

تعمیر پکیج

درخواست تعمیر پکیج!

 

کلیک کنید