مدل طراحی ناخن 2020 لاکچری،شیک و ساده و مجلسی

زیبایی و سلامتناخن

یکی از بارزترین ویژگی های دختران و بانوان علاقه و توجه به اکسسوری‌های زیبایی می باشد. نمونه ای از این زیبایی‌ها در انگشتان دستان خلاصه شده است. دست‌ها همیشه در روابط اجتماعی نقش بسزایی داشته اند ، لذا توجه خاص به آنها در بیشتر مواقع مورد توجه بوده است. مدل طراحی ناخن‌ها در نشان دادن زیبایی دستان بسیار تاثیر گذارند، از این رو بیشتر افراد تلاش ویژه ای در طراحی‌های خاص ناخن‌های خود دارند. دقت در انتخاب اکسسوری های زیبایی تاثیر مثبتی در ظاهر شما دارد. نمونه‌ای از این زیبایی‌ها در دیزاین ناخن انگشتان دست خلاصه می‌شود.

برای استفاده از خدمات ناخن، مانیکور و پدیکور به سایت آچاره مراجعه کنید. مدل ناخن در نشان دادن علایق شما اثرگذار است. ما با شما همراه شده ایم که 100 مدل طراحی و دیزاین ناخن 2020 را برای شما معرفی کنیم. امروزه اغلب افراد به دنبال مدل های شیک، ساده، جذاب و لاکچری می‌باشند. در اینجا ما سعی خود را کرده‌ایم که تمام نیازهای شما را رفع کنیم. در اینجا ابتدا شما را با انواع ناخن‌های مناسب برای انگشتانتان آشنا می‌کنیم:


مدل طراحی ناخن 2020 مناسب برای انگشت


مدل طراحی ناخن 2020 مناسب برای انگشت

ناخن‌های بلند و مرتب همیشه قابل توجه بسیاری از افراد می‌باشد اما این سؤال همیشه پیش می‌آید آیا هر ناخن بلندی برای هر انگشتی مناسب می‌باشد؟ اگر شما انگشتانی گرد و کشیده داشته باشید ناخن‌های بلند و کشیده باعث می‌شود انگشتان شما بسیار دراز و بد شکل به نظر برسند. حتی شما بهترین انواع مانیکور را بر روی آنها انجام دهید و از لاک‌های بسیار خاصی استفاده کنید، باز هم نتوانسته‌اید مدل طراحی ناخن 2020 را برای خود انتخاب کرده باشید. در اینجا ما به شما کمی کمک می‌کنیم تا بتوانید انتخاب‌های مناسبی را داشته باشید و طرح ناخن لاکچری شما توجه افراد را به خود جذب نماید.


پایه و اساس مدل های طراحی ناخن


پایه و اساس مدل های طراحی ناخن

افراد بسیاری تنوع‌های زیادی را برای مدل طراحی ناخن مجلسی و شیک در نظر گرفته اند اما اساسی‌ترین مدل‌ها به چند دسته تقسیم می‌شوند که عبارتند از : گرد، مربع، بیضی، مربع  بیضی و بادامی که در ادامه درباره ی تاثیرات آنها بر روی انگشتان توضیح می‌دهیم.

از متخصصین "آچاره" رایگان قیمت بگیرید و بهترین را انتخاب کنید.

مدل (مربع) 

اگر شما دارای انگشتان کوتاهی هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم از این مدل استفاده کنید. در ضمن این طرح دارای قدرت و استحکام بیشتری نسبت به مابقی مدل‌ها هستند. در این مدل‌های طراحی ناخن ساده و شیک ناخن شما به شکل مربع مانیکور می‌شود. به‌صورتی که دو ضلع آن بلند هستند و لبه‌ی آزاد ناخن با این دو ضلع برابر می‌شود. گوشه‌های ناخن کمی سوهان کشی می‌شود تا تیزی آن‌ها از بین برود. این مدل‌ها خاص رنگ‌های جیغ و شاد می‌باشند. شما می‌توانید از تمامی رنگ‌های جیغ و شاد در این مدل طراحی استفاده نمایید.


مدل طراحی ناخن 2020 (مربع) 


مدل طراحی ناخن 2020 (گرد) 

اگر شما فرد شاغلی هستید و یا دارای انگشتان کوتاه و پری می‌باشید این مدل طراحی ناخن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این مدل ناخن‌ها کوتاه و گرد مانند مانیکور می‌شوند. مراقبت از این مدل دیزاین ناخن 2020 مجلسی بسیار آسوده و راحت است. این مدل‌های بسیار طبیعی و مناسب می‌باشند و انتخاب درستی برای افراد کارمند و نیز افرادی با انگشتان کوتاه و تپلی خواهد بود. اگر فردی علاقه مند به تنوع هستید باید بگوییم که بهترین انتخاب شما این مدل می‌باشد. شما با این مدل می‌توانید از هر رنگی که دوست دارید بر روی ناخن‌های خود استفاده کنید.


مدل‌های طراحی ناخن 2020 (بادامی) 

اگر دارای ناخن‌های بلند و کشیده‌ای هستید ما به شما این مدل را پیشنهاد می‌کنیم. این مدل به‌صورت بادام بر روی ناخن‌های شما طراحی می‌شود و کمی در قسمت بالایی باریک‌تر سوهان کشی می‌شود. این مدل برای انگشتان کوتاه و پهن اصلاً مناسب نخواهد بود. شما می‌توانید با داشتن این مدل‌های طراحی ناخن 2020 مجلسی و شیک در هر مکانی بدرخشید. استفاده از رنگ‌های خنثی در این مدل‌ها شدیداً پیشنهاد می‌شود.


مدل (بیضی) 

به‌راحتی می‌توان بیان کرد که این مدل دیزاین ناخن برای هر نوع انگشتی قابل استفاده می‌باشد. یکی از پرطرفدارترین مدل‌های طراحی ناخن لاکچری این مدل است. شما با انگشتان پهن و کوتاه، یا کشیده و باریک می‌توانید به‌راحتی اقدام به استفاده از این مدل کنید و در هر مجلسی بدرخشید.

این مدل طراحی ناخن به‌صورت بیضی می‌باشد که نوک بیرونی آن کمی بیشتر سوهان کشیده می‌شود. طرح‌های و رنگ‌های هنری جلوه‌ی این مدل را دو چندان خواهند کرد. شما می‌توانید بدون محدودیت روی این مدل مانور بدهید و از طرح‌ها و رنگ‌های خاص بر روی آن استفاده نمایید.


 (بیضی-مربع ) 

این مدل نیز از مدل‌های طراحی ناخن شیک و پرطرفدار می‌باشد. افراد برای استفاده از این مدل هیچ محدودیتی نخواهند داشت. این مدل ناخن بسیار بلند و خاص می‌باشد. ترکیبی از مدل مربع و بیضی می‌باشد که باعث جذاب‌تر شدن ناخن‌ها می‌شود. این مدل ناخن را وقتی با لاک‌های تیره ترکیب می‌کنید شاهد جذابیت بسیار زیاد آنها خواهید بود.

یکی دیگر از خصوصیات قابل توجه در این دیزاین های ساده و شیک انتخاب رنگ می‌باشد. دست شما برای انتخاب رنگ مناسب این مدل باز می‌باشد هر رنگ و هر طرحی بر روی این مدل قابل اجرا می‌باشد.


مدل های طراحی ناخن مجلسی ، شیک و لاکچری

علاوه بر مدل‌هایی که در بالا برای شما ذکر شد مدل‌های بسیاری نیز وجود دارند که در اینجا به اختصار به برخی از آنها اشاره می‌کنیم: مدل‌های ناخن جذاب و لاکچری دشنه‌ای: در این مدل نگهداری و مراقبت از ناخن بسیار سخت می‌باشد. برخی از افراد با عنوان جادوگری از این مدل‌ها یاد می‌کنند. اما در ذهن برخی از افراد جایگاه ویژه‌ای را دارد. این مدل ناخن‌ها بسیار بلند می‌باشند و نوک آنها نیز تیز می‌باشد. برای بیشتر انگشتان مناسب هستند و افراد برای استفاده از این مدل محدودیتی نخواهند داشت.

مدل‌های طراحی ناخن مجلسی و شیک بالرین: این نمونه از مدل طراح‌های بسیار خاص می‌باشد و باب پسند هر فردی نخواهد بود. بیشتر در برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها از این مدل استفاده می‌کنند. این مدل به صورت بلند می‌باشد که نوک آنها را دشنه‌ای می‌کنند و زوایای خارجی به‌صورت کج سوهان زده می‌شود.


مدل های طراحی و دیزاین ناخن لاکچری


بهتر است بدانید!

هر فردی برای زیبایی خود باید تلاش‌هایی کند. یکی از این زیبایی‌ها داشتن ناخن‌ها و دستان زیبا می‌باشد. پوسته‌هایی که در اطراف ناخن‌ها ایجاد می‌شوند همیشه عذاب آور خواهند بود برای رفع آنها باید از مانکوریست خود بخواهید کارهای خاص خود را انجام دهد. در زمان استفاده از لاک‌ها باید در نظر داشته باشید لاکی را مورد استفاده قرار دهید که دارای تولوئن، دی پی بی و کافور باشد تا نتیجه بسیار خوبی را برای ناخن‌های شما در بر داشته باشد. گرما و رطوبت طرح ناخن شما را از بین می‌برد و لاک شما را در هم می‌ریزد.

از متخصصین "آچاره" رایگان قیمت بگیرید و بهترین را انتخاب کنید.

بهتر است دو ساعت پس از لاک زدن به حمام نروید اما شست وشوی ناخن‌ها قبل از مانیکور بسیار پیشنهاد می‌شود. شما با مدل طراحی ناخن 2020 ساده، مجلسی، جذاب و لاکچری می‌توانید اعتماد به نفس بسیار خوبی برای حضور در مراسمات خاص داشته باشد.

شما می‌توانید برای دیزاین ناخن‌های خود از نگین‌ها استفاده کنید. ایجاد برخی از خطوط صاف و مورب، استفاده از برخی نقوش بر روی ناخن‌ها می‌تواند تأثیر بسزایی در زیبا جلوه دادن انواع ناخن‌ها داشته باشد از این رو خلاقیت در دیزاین ناخن‌ها بسیار حائز اهمیت است. با تغییر فصل‌ها استفاده از نوع رنگ‌ها بسیار متفاوت می‌باشد. استفاده از طرح‌های خاص مانند طرح‌های برگ برای فصل پاییز بسیار شیک جلوه گر خواهد بود.

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا