با ترندهای آرایش بهار 2022 آشنا شوید

مد و فشنزیبایی و سلامت

هرچند که بهار 2021 به دلیل همه‌گیری کرونا در زمینه مد و فشن و ترندهای آرایشی، خیلی خوب در خاطرمان نمانده است، اما حالا ما بی‌صبرانه منتظر ترندهای آرایشی بهار 2022 هستیم. پس از تقریباً دو سال وقفه در فشن به علت شیوه ویروس کرونا، خانه‌های مد از سایه‌های چشم نئون و رژلب‌های براق که نمادی از روندها و نگرش‌های در حال تغییر پس از همه‌گیری کرونا است، استفاده کردند. دنیای مد، دنیای زنده، جسورانه و عجیبی است. در این مقاله‌ی مد و فشن از مجله آچاره با ما همراه باشید تا با ترند میکاپ 2022 آشنا شوید.

ترندهای آرایش بهار 2022

خط چشم دوتایی الهام گرفته شده از سبک قدیمی

خط چشم دوتایی یکی از مهم‌ترین ترندهای آرایش بهار 2022 است. پیتر فیلیپس، مدیر خلاقیت و زیبایی دیور، طراح این خط چشم با الهام از سبک‌های قدیمی است که مطمئناً در فصل آینده شاهد آن در آرایش بهار 2022 خواهیم بود.

چتری مدل Low Buns شیک و براق

مایکل کورس با به نمایش گذاشتن چتری‌های Low Buns شیک و براق در لاین مد و ترند میکاپ 2022، ستاره اخیر دنیای مد و فشن بود. مایکل کورس توانست با این مدل آرایش ظرافت و سادگی محض را هر چه بهتر به نمایش درآورد. در فشن شوی مایکل کورس، رژ لب قرمز بر روی چهره‌های ساده مدل‌ها به زیبایی هر چه تمام‌تر خودنمایی می‌کرد. رژ لب قرمز که با چشمان مدل‌ها که پشت عینک‌های آفتابی پنهان شده‌اند ترکیب شده بود، بار دیگر ثابت کرد که چرا این‌قدر تأثیرگذار است.

از متخصصین "آچاره" رایگان قیمت بگیرید و بهترین را انتخاب کنید.

سایه نئونی

چشم‌هایی با ظاهر آب نباتی در چند ماه گذشته با احیای سبک‌های Y2K به یک روند نوظهور تبدیل شده است و نمایش Prabal Gurung سایه نئونی را در ترندهای آرایش بهار 2022 مطرح کرده است.

پررنگ و برنز

در میان ترندهای آرایش بهار 2022 آرایش‌های برنزی متشکل از خطوط طلایی زاویه‌دار و چشم‌های کاراملی رنگ به چشم می‌خورد.

نقاشی چهره

جورجینا گراهام، میکاپ آرتیست، با الگوهای پر نقش و نگار رنگین‌کمان‌ها و ابرها، خاطرات دوران کودکی خود را با استفاده از نقاشی چهره در طول جشنواره هفته مد لندن به نمایش گذاشت و این سبک را به‌عنوان یکی از آرایش‌های بهار 2022 مطرح کرد.

رژگونه

رژگونه معمولاً گونه‌ها را برجسته و چهره‌ها را باز می‌کند؛ اما این بار، آنچه استفاده از رژ گونه را به مدل آرایش روز تبدیل کرد و آن را مورد توجه قرار داد، این است رژ گونه علاوه بر گونه‌ها، روی شقیقه‌ها و چشم‌ها نیز مورد استفاده قرار گرفت.

سایه‌های نئونی جدید

میکاپ آرتیست ورساچه، پت مک‌گراث، آرایش چشم‌های گربه‌ای لایه‌بندی شده را به نمایش گذاشت. یکی از زیباترین سایه چشم‌های نئونی لایه‌بندی را Dua Lipa در لاین فشن شوی ورساچه به نمایش گذاشت.

رژ لب براق

همان‌طور که اوایل دهه 2000 رژ لب براق به یک ترند آرایشی تبدیل شده بود، این بار در Blumarine دوباره به نمایش گذاشته شد. رژ لب براق یک آیتم ساده اما شیک برای ترندهای آرایش بهار 2022 به نظر می‌رسد.

از متخصصین "آچاره" رایگان قیمت بگیرید و بهترین را انتخاب کنید.

تزئین چشمان با کریستال

وقتی کریستال‌هایی در اطراف و زیر چشم‌ها کار شود، همان‌طور که در آرایش Etro دیده می‌شود، دیگر چه کسی به کانسیلر نیاز پیدا می‌کند؟ استفاده از فویل رزگلد برای آرایش چشم‌ها که در فشن شوی سیمون روشا در لندن به نمایش گذاشته شد نیز یک به‌روزرسانی هنری از روندهای آرایشی فصل گذشته است.

ست کردن لباس و آرایش

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که سایه چشم خود را با رنگ لباس خود هماهنگ می‌کنید، پس مطمئناً از ترندهای آرایش بهار 2022، خوشتان می‌آید.

سایه‌های پاستلی

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا