سوال کاربران: قیمت نظافت منزل در آچاره

نظافت و شستشو

یکی از سوالات بسیار متداولی که تمامی کاربران آچاره دارند، تعیین قیمت نظافت منزل هست. با اینکه در انتهای مراحل ثبت سفارش، این قیمت برای افراد مشخص می‌شه، اما همچنان این سؤال پرسیده می‌شه. به همین علت در این مقاله تلاش شده به این سؤال مهم و چند سؤال دیگه، پاسخ کاملی داده باشه تا همه کاربران با همه نکات مربوط به خدمت نظافت در آچاره آشنا بشن. در ادامه همراه ما باشید.

اهمیت نظافت و تمیزی خانه و محل کار

احتمالا بسیاری از ما در زندگی روزمره، اهمیت چندانی به نظافت قائل نیستیم و حتی اگر اینکار رو به صورت روزانه هم انجام می‌دیم، یادمون رفته باشه که نظافت، تمیزی و هر آنچه که مربوط به نظم می‌شه، چه تاثیر زیادی روی حال و روحیه آدم‌ها داره.

شاید بتونیم تمیزی رو بخشی از یک ویژگی مهم به نام نظم قرار بدیم؛ یک مکان منظم، در مرحله اول و به صورت ناخودآگاه به روح و ذهن آدمی، آرامش می‌بخشه و حتی در رفع استرس‌های روزانه کمک کننده خواهد بود.

حتی افرادی که ظاهر آراسته‌تر و منظم‌تری دارند و در خانه‌های منظم و تمیزی هم زندگی می‌کنن، نمودی از یک شخصیت قوی و دوست‌داشتنی هم باشن. در واقع اهمین نظافت برای همه آدم‌ها مشخص هست و چندان نیازی نیست در مورد اون بنویسیم. اما برای اتمام این بحث، یک جمله از پیامبر اسلام می‌آریم: نظافت، نیمی از ایمان است“.

مشاهده رایگان هزینه سرویس نظافت منزل و ساختمان!

مزایای استفاده از نیروهای خدماتی نظافت

ممکنه این سؤال براتون پیش اومده باشه: چرا من باید نظافت منزل رو به فرد دیگه‌ای بسپرم و اصلا براش هزینه مالی هم پرداخت کنیم، در حالی که به راحتی می‌تونیم اینکار رو خودمون و با سلیقه شخصی خودمون انجام بدیم؟

در پاسخ به این سؤال باید گفت از دوران‌های بسیار دور، آدم‌هایی که از لحاظ مالی وضعیت بهتری داشتند، زمان خود رو به جای انجام امور نظافت منزل، به کارهای دیگه‌ای اختصاص می‌دادن: برای مثال به یادگیری هنر و مهارت‌ها، صرف وقت با کودک و خانواده و حتی استراحت.

در واقع این مزایا رو در زمان حال هم می‌شه متصور شد، حتی با ارزشی بیشتر. چرا که در عصر امروز که به عنوان عصر سرعت شناخته می‌شه، افراد فرصت چندانی برای نظافت ندارند، بسیاری از آدم‌ها، چه مرد و چه زن در محیط بیرون شاغل هستن و با خستگی بسیار زیاد به خونه‌هاشون برمی‌گردن.

همچنین بسیاری از افراد، به ویژه افرادی که در سنین بالاتر از میانسالی قرار دارند، ممکنه از لحاظ جسمی توانایی کمتری برای انجام امور نظافت منزل داشته باشند.

پدر و مادرها می‌تونن به جای اینکه وقت خودشون رو صرف تمیزی خانه بکنن، زمان بیشتری رو با همدیگه و کودکانشون سپری کنن که یکی از واجبات مهم زندگی هست. حتی افراد می‌تونن این زمان رو به یادگیری مهارت، کتاب خواندن، استراحت و تفریح سپری کنن.

مشاهده رایگان هزینه سرویس نظافت منزل و ساختمان!

نکات نظافت منزل و خانه تکانی در آچاره

سوالات بسیار زیادی در زمینه نظافت از گروه پشتیبانی آچاره پرسیده می‌شه و تلاش شده به تعدادی از این سوالات در این بخش پاسخ داده بشه:
نیروهای نظافتچی در آچاره، از هر دو گروه نظافتچی آقا و خانم هستند. نیروهای نظافتی خانم، قادر نیستند تمیزی و شستشوی دیوارها رو انجام بدند.

به طور معمول تنها تفاوت اصلی خونه تکونی و نظافت منزل، در تعداد ساعات است. به عبارت دیگه، خانه تکانی نیاز به ساعات بیشتری برای تمیز کردن داره و این خدمت از 8 ساعت شروع می‌شه، اما خدمت نظافت منزل از 5 ساعت شروع می‌شه و بسته به میزان ساعاتی که شما نیاز دارید، می‌تونه افزایش پیدا کنه.

نیروهای نظافتچی در آچاره

از اونجایی که بیشتر خدمات آچاره در خانه کاربران و خانواده‌ها انجام می‌شه، بسیار تلاش شده، دقت و سختگیری لازم در مورد انتخاب نیروهای نظافتچی انجام بشه تا خدمات به نحو مطلوب و با کیفیت بالا ارائه بشه. به همین دلیل نیروهایی که برای خدمات نظافت انتخاب می‌شن، از فیلترهای انتخابی زیر عبور می‌کنن:

  1. احراز هویت: مدارک شناسایی شامل کارت ملی و شناسنامه
  2. احراز محل سکونت: با رویت مدارکی نظیر سند، اجاره‌نامه و یا قبوض آب و برق
  3. استعلام عدم سوء‌پیشینه به طور مستقیم از پلیس اماکن ناجا
  4. عقد قرارداد و اخذ تضمین حسن انجام کار
  5. معرفی مشتریان سابق و استعلام از ایشان
  6. حسن خلق و رفتار از طریق مصاحبه حضوری
  7. شرکت در کلاس‌های آموزشی و آزمون عملی

قیمت نظافت منزل در آچاره

سیاست آچاره برای خدمت نظافت همواره فراهم کردن نیروهای آموزش دیده و متعهد است؛ در عین حال تلاش شده هزینه‌‌هایی که برای این خدمت مشخص می‌شه، برای نیروهای خدماتی نظافت و کاربرانی که از خدمت نظافت منزل استفاده می‌کنند، منصفانه باشه.

همچنین این قیمت در شهرهای مختلف، به خاطر شرایط مختلف اقتصادی، متفاوت هست. در ادامه این قیمت بسته به اینکه کاربران نیروی خانم و یا آقا درخواست کنند، در شهرهای مختلف برای هر ساعت ارائه شده:

نظافت 4 ساعته
آقا250,000
خانم 320,000
نظافت 6 ساعته
آقا 300,000
خانم 370,000
نظافت 8 ساعته
آقا 350,000
خانم 420,000

با توجه به امکان تغییر قیمت بهتر است برای مشاهده قیمت بروز روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاهده رایگان هزینه سرویس نظافت منزل و ساختمان!

نکته پایانی

اگر شما هم برای خدمت نظافت منزل و یا خانه تکانی نیاز دارید و یا می خواهید قیمت مصوب نظافت راه پله در غرب تهران را بدانید، از خدمات آچاره استفاده کنید، میتوانید به صفحه ثبت سفارش نظافت منزل در آچاره و یا خانه تکانی آچاره مراجعه کنید.

2.8/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا