تعمیر کولر گازی تعمیر کولر گازی

تعمیر کولر گازی ال جی

سرمایش و گرمایشسرمایشکولر گازی و داکت اسپلیت

کولر گازی ال جی یکی از بهترین کولرهایی است که می توانید از آن برای خرید در بازار پرس و جو کنید؛ اما مانند هر لوازم برقی دیگری نیز این کولرها با مشکل مواجه شده و اگر به موقع تعمیر یا سرویس نشود، شما را به دردسر می اندازد. در این مقاله آچاره قصد دارد به نکاتی در مورد تعمیر و سرویس کولر گازی ال جی اشاره کند و همچنین در صورت نیاز می توانید از متخصصین آچاره برای نصب، تعمیر و سرویس آن کمک بگیرید.

برای استفاده از انواع خدمات نصب، تعمیر و سرویس کولرگازی ، پکیج و … به سایت آچاره مراجعه کنید.

تعمیر کولر گازی ال جی بهتر است یا خرید آن؟ مسئله این است

حتما بسیاری از ما در مرز دو راهی تعویض یا تعمیر کولر گازی قرار گرفته ایم و نمی دانستیم انجام کدام یکی از آن ها می تواند بهتر باشد. باید بدانید هزینه تعمیر کولر گازی ال جی بسیار کمتر از هزینه خرید آن است و در صورت نیاز به تعمیر یا سرویس دوره ای می توانید از یک متخصص کمک بگیرید.

معمولا هنگامی که کولر گازی شما عملکرد دلخواهتان را ندارد، با یک تعمیرکار تماس می گیریدو با خودتان در مورد هزینه آن فکر می کنید. بهتر است بدانید هزینه تعمیر کولر گازی بسیار کمتر از هزینه خرید یک دستگاه نو است و تنها در صورتی که هزینه تعمیرات آن به صرفه نباشد، می توانید از یک دستگاه دیگر استفاده کنید.

تعمیر کولر گازی ال جی بهتر است یا خرید آن

سرویس کولر گازی ال جی

فکر می کنم، زمان آن گذشته است که کسی از اهمیت سرویس کولر گازی چیزی نداند و آن را امری بی اهمیت تلقی کند. بهتر است بدانید هزینه سرویس دوره ای کولر گازی، یک هزینه اضافی نیست و به عنوان پیشگیری بهتر از درمان عمل می کند. به خاطر داشته باشید بهترین زمان سرویس دوره ای کولر گازی پیش از شروع فصل گرما است و از هزینه های سنگین تعمیر یا خرید کولر گازی پیشگیری می کند.
تعمیر کولر گازی
تعمیر کولر گازی

فواید سرویس کولر گازی ال جی

در قدم اول بهتر است بدانید تمامی کولرهای گازی به سرویس دوره ای نیاز دارند و از انجام آن خودداری نکنید. انجام این سرویس به شما اطمینان می دهد، دستگاهتان تا آخرین نفس در حال کردن است. سرویس دوره ای،  افزایش بهره وری در کولر را ایجاد کرده و شما را در مقابل هزینه های بالای قبض برق حفظ می کند.

عدم سرویس باعث می شود، فیلتر هوای کثیف کولر باعث دردسر شده و کولر از چرخاندن هوای خانه ناتوان شود؛ در نتیجه باید برای مدت طولانی کار کرده و شما را مجبور می کند تا تنظیمات دمایی را تغییر دهید. اگر بخواهیم تخصصی تر به این موضوع اشاره کنیم بهتر است بگوییم قطعه ای به نام کویل کندانسور، در صورتی که کثیف باشد باعث می شود فشار بیشتر به دستگاه آمده و برق بسیار بیشتری مصرف کند و در نتیجه هزینه قبض برق نیز بسیار بالا برود.

شستشو و سرویس کولر گازی ال جی در واقع یک راه پیشگیری است. با انجام این کار، شما به مشکلات این سرویس پی برده و از هزینه های اضافی برای آن جلوگیری خواهید کرد. همان طور که گفتیم، کویل کندانسور کثیف باعث افزایش مصرف برق می شود و با کارکرد تند کمپرسور، ممکن است باعث خرابی آن بشویم.

در بسیاری از موارد هزینه بررسی بسیار کمتر از تعمیر است و این موضوع در مورد کویل کندانسور هم صدق می کند. همین طور که در حال صحبت از مزایای سرویس دوره ای هستیم، بهتر است بدانید تشخیص نشتی آب در این سرویس نیز، از صدمه و آسیب زیاد به کولر جلوگیری می کند. در نتیجه کلی، با سرویس دوره ای از کولر گازی خود محافظت می کنید و دستگاه عملکرد بهتری نسبت به دستگاهی که به صورت مرتب سرویس نمی شود، خواهد داشت.

سرویس و تعمیر کولر گازی ال جی هر چند وقت یک بار انجام شود؟


سرویس و تعمیر کولر گازی ال جی هر چند وقت یک بار انجام شود؟

کولر گازی نیز مانند یک اتومبیل می ماند و شما نمی توانید به صورت قطعی اعلام کنید که کدام قطعه و در چه زمانی نیاز به سرویس دارد. گاهی ممکن است کولر گازی در فضایی قرار داشته باشد که پر از گرد و خاک است و در نتیجه بهتر است در هنگام تابستان دوبار برای شستشوی موتور آن اقدام شود.

محاسبه رایگان هزینه نصب و تعمیر کولر گازی!

سرویس کولر گازی ال جی شامل دو دسته می شود و شما می توانید در هنگام شستشو برای هر دو دسته آن اقدام کنید. این موارد عبارتند از:

  • سرویس و شستشوی پنل داخلی کولر گازی ال جی
  • شستشوی داخلی فیلترهای کولر گازی
  • سرویس داخلی بلوور کولر گازی
  • سرویس داخلی سنسورهای موجود در کولر گازی
  • سرویس داخلی فین ها یا کویل کولر گازی
  • بررسی مسیر خروجی آب
  • سرویس ، تعمیر و شستشوی پنل خارجی کولر گازی ال جی

سرویس پنل خارجی همان کندانسور است چرا که در بیرون از منزل شما نصب می شود و در تماس مستقیم با گرد و خاک قرار دارد؛ دلیل اهمیت این موضوع برای این است که اگر شما برای شستشوی آن اقدام نکنید، لازم است تا برای تعمیر هزینه بالایی را بپردازید. کثیفی بیش از اندازه کندانسور باعث اختلال در عملکرد کندانسور شده و در نهایت فشار زیادی به آن وارد می کند. بهتر است در این مواقع کار را به دست یک متخصص بسپارید و اجازه دهید تا ایشان برای شستشوی کولر گازی و سرویس آن اقدام کند.

تعمیر کولر گازی ال جی


نصب و تعمیر کولر گازی ال جی در محل

به فصل تابستان که نزدیک می شویم، بسیاری از افراد به فکر کولرهای گازی می افتند و بسیاری از افراد به دنبال متخصصی برای نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی ال جی خود می گردند. گاهی هم ممکن است برخی افراد از خانه قبلی خود نقل مکان کرده و به دنبال یک متخصص برای نصب آن در منزل جدیدشان باشند؛ کولر گازی ال جی یکی از وسایل برقی است که حتما باید برای راه‌اندازی آن از تخصص خاصی بهره‌مند باشید یا از یک متخصص نصب کولر گازی استفاده کنید.

ثبت رایگان درخواست تعمیر کولر گازی

همان طور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، کولرهای گازی از دو قسمت پنل داخلی و خارجی تشکیل شده اند که پنل داخلی آن در درون منزل و پنل خارجی آن در خارج از منزل نصب می شود و سپس این دو وسیله توسط کابل برق و لوله های مسی به همدیگر متصل می شوند.

نصب کولر گازی دارای نکات ریزی است و باید به آن ها اهمیت داده شود، چرا که اگر از یک متخصص برای استفاده از آن کمک نگیریم، باعث خسارت های بسیار زیادی می شود. در صورت نصب اشتباه کولر گازی ال جی موارد زیر ممکن است اتفاق بیفتد:

    • افزایش مصرف برق
    • سر و صدای زیاد
    • نشتی گاز
    • خنک نکردن کولر گازی
    • پرتاب آب به همراه باد
    • مشکلات دیال جی

هزینه نصب و تعمیر کولر گازی ال جی

هزینه نصب کولر گازی نیز مانند سایر مواردی که به آن اشاره کردیم، به دلایل مختلفی بستگی دارد، این موارد شامل عوامل مختلفی مانند محل نصب کولر گازی و شرایطی مانند محل ارتفاع و… بستگی دارد. از تاثیر گذارترین عواملی که در نصب کولر گازی با آن مواجه می شوید، می توان به نوع کولر، برند آن، و تعداد یونیت های خارجی و… اشاره کرد. موارد دیگری نیز در قیمت نصب کولر گازی ال جی دخیل هستند و این موارد عبارتند از:

  • هزینه های لوله و اتصالات
  • کیفیت کار و مهارت نصاب کولر گازی
  • هزینه پایه کمپرسور کولر گازی
  • هزینه لوله اضافی کولر گازی
  • هزینه کابل اضافی کولر گازی
  • هزینه شارژ گاز تکمیلی
  • هزینه ایاب و ذهاب
  • هزینه نصب و راه‌اندازی کولر گازی

تعمیر کولر گازی ال جی

سخن پایانی در تعمیر کولر گازی ال جی…

در این مقاله تمامی اطلاعات مورد نیاز برای نصب ، تعمیر و سرویس دوره ای کولر گازی در محل آورده شده است و اهمیت آن ها نیز ذکر شده است. قیمت ها در انجام این موارد بسیار متغیر است و نمی توان هزینه واضحی برای آن اعلام کرد. در صورت نیاز می توانید از متخصصین آچاره برای انجام آن ها نیز کمک بگیرید.

3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا

تعمیر کولر گازی
خدمات تخصصی تعمیر کولر گازی با آچاره

 

کلیک کنید