بازسازی و بنایی با آچاره

ساختمانبناییتعمیرات ساختمان

بیشتر مواقع برای ما پیش می آید که در اثر رطوبت بخشی از گچ ساختمان ریخته و یا گوشه کاشی دستشوئی شکسته یا بلند می شود و یا در اثر ترکیدگی لوله یا نشت لوله به قسمتی از بنا آسیب وارد شده که در این صورت می توانید با آچاره تماس بگیرید، و یا مستقیماً درخواست خود را در سایت آچاره و یا اپلیکیشن آچاره ثبت کنید، تا کارشناس مربوطه به محل اعزام و مشکل را رفع نماید .

از آنجا که همواره پیدا کردن بنا و یا متخصصین مربوط به امر بنایی، بازسازی و دکوراسیون کار سختی می‌باشد، آچاره جهت آسایش بیشتر شما دسترسی به جمع بزرگی از متخصصین ماهر و مجرب را به سادگی امکان‌پذیر کرده است. کافی است در سایت آچاره و یا اپلیکیشن آچاره ثبت‌نام کنید و سفارش خود را ثبت نمایید. متخصصین آچاره همیشه آماده انجام کارهای شما هستند.

بنایی و بازسازی به خدمات ساختمانی متنوعی اطلاق می‌شود که بسته به نوع کار، یک متخصص بنایی و یا مرتبط، به تنهایی و یا به همراه چندین متخصص دیگر (در زمینه امور ساختمانی) انجام می‌شود. از خدمات متفاوتی که در خدمات بنایی و بازسازی آچاره ارائه می‌شود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بنایی (شامل سیمان کاری، دیوار چینی و بنایی جزیی)
  • سقف کاذب
  • سنگ کاری
  • گچ کاری
  • کاشی کاری
  • کاغذ دیواری

خدمات پیشنهادی آچاره: تخریب ساختمان در تهران


بنایی جزئی همانطور که از نامش پیداست بیشتر به امر ترمیم و بازسازی بخش های کوچکی از ساختمان گفته می شود. از جمله خدماتی که در بنایی جزئی ارائه می گردد:

گچ کاری جزیی، سیمان کاری جزیی، نصب سرامیک و تعویض سرامیک (جزیی و یا در صورت شکستگی)، کاشی کاری در سطح کم، نصب توالت فرنگی ، قیر گونی سرویس بهداشتی ، تخریب و … اشاره نمود.

در موارد فوق، پس از ثبت سفارش، چند متخصص بسته به نوع و حجم کار، درخواست خود را برای انجام کار با هزینه مربوطه اعلام خواهند کرد. سپس کارفرما می‌تواند با توجه به امتیازات و نظرات مشتریان قبلی در رابطه با متخصص و همچنین مقایسه هزینه‌ها، بهترین شخص را برای انجام کار انتخاب کند. لازم به ذکر است که پس از ارائه پیشنهادات و قیمت‌ها، آچاره همواره بر قیمت‌ها نظارت دارد تا قیمت‌های اعلام شده مناسب باشد.

در نهایت، درصورتیکه هزینه انجام کار مقدار قابل توجهی باشد، کارفرما و متخصص قراردادی را به صورت مکتوب امضا خواهند کرد، تا هر دو اطمینان بیشتری نسبت به حسن انجام کار بازسازی و همچنین دریافت دستمزد داشته باشند. این مورد در صورت درخواست کارفرما می‌تواند برای بنایی جزئی هم پیاده شود.

ثبت سفارش خدمات بنایی و بازسازی

2.8/5 - (12 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا