چگونه بعد از اسباب کشی وسایل خانه را سریع بچینیم؟

اسباب کشی

آیا اخیراً به خانه یا آپارتمان جدیدی نقل مکان کرده‌اید؟ در باز کردن وسایل خود و چیدن وسایل بعد از اسباب کشی به مشکل خورده‌اید و نمی‌دانید کار را از کجا آغاز کنید؟ در این متن سعی می‌شود تا چند راهکار ساده و مهم برای اینکه چگونه بعد از اسباب کشی وسایل خانه را سریع بچینیم ارائه شود.

همچنین در صورت نیاز به خدمات تخصصی اثاث کشی، همین حالا به صفحه مربوطه به این سرویس رفته و سفارش خود را بصورت رایگان ثب کنید.

چگونه بعد از اسباب کشی وسایل خانه را سریع بچینیم؟

مستقر شدن در خانه جدید را به تعویق نیندازید

اثاث کشی کار خسته‌کننده‌ای است و احتمالاً به اندازه کافی از جابجایی خود به خانه‌ای دیگر خسته هستید؛ اما اگر برنامه‌ای برای مستقر شدن در خانه جدید خود نداشته باشید، این کار می‌تواند خیلی طول بکشد. افراد مختلف به شیوه‌های متفاوت سعی می‌کنند روند نقل مکان به خانه جدید را برای خود آسان و دلچسب کنند. برخی با مواردی مانند برنامه ریزی و برخی خواندن دعای اسباب کشی و برخی با استفاده از سرویس‌های ویژه مثل اسباب کشی VIP.

به یاد داشته باشید بعد از رسیدن به خانه جدید لزومی ندارد که همه وسایل بسته بندی شده خود را به یک باره باز کنید و بچینید. شما می‌توانید این کار را به‌صورت روزانه انجام دهید تا همه وسایل شما به‌طور کامل در جای خود قرار گیرند.

برای استقرار کامل خود در خانه و چیدن وسایل بعد از اسباب کشی حتماً مهلت تعیین کنید تا بیشتر از آن وسایل شما بی‌استفاده در خانه نمانند.

برای هر اتاق یک کاربری خاص در نظر بگیرید

در نظر گرفتن کاربری یک اتاق به شما کمک می‌کند تا پس از جابجایی بهتر بتوانید وسایل خود را در این فضاها تقسیم کنید.

اگر از قبل بدانید که هر جعبه متعلق به کدام اتاق است، کار شما با سرعت بیشتری انجام می شود و شما می‌توانید روند مرتب کردن وسایل بعد از اسباب کشی را با آسودگی بیشتری پشت سر بگذارید. همچنین حتما برای جابجایی وسایل سنگین برنامه داشته باشید. از روش درست و کمک افراد دیگر استفاده کنید.

محاسبه رایگان هزینه سرویس اسباب‌کشی!

با وسایل بزرگ‌تر شروع کنید و با وسایل کوچک‌تر تمام

جابجایی وسایل بزرگ در خانه به شما کمک می‌کند تا پایه‌ای برای استقرار وسایل خرد شما در خانه ایجاد شود. در این روند جابجایی یخچال، بسته بندی مبل‌ها، تخت‌ها، میزها، کمدها و بوفه‌ها در اولویت هستند.

پس از آن می‌توانید وسایل کوچک خود را در دل این وسایل قرار دهید.

چگونه بعد از اسباب کشی وسایل خانه را سریع بچینیم؟

اول عملکرد، بعد دکوراسیون

چون مستقر شدن در خانه زمان می‌برد، لازم است اول شرایط زندگی اولیه را در خانه خود فراهم کنید. پس وسایل لازم برای غذا خوردن، استراحت و استحمام در اولویت هستند.

بعد از اینکه خانه شما قابل سکونت شد، می‌توانید مرحله به مرحله برای دکوراسیون آن اقدام کنید و روند چیدن وسایل بعد از اسباب کشی را با خیال راحت پشت سر بگذارید.

ارائه بیش از 300 سرویس در 30 شهر ایران

در آچاره به شما کمک می‌کنیم در کمترین زمان ممکن خدمات موردنظرتان را دریافت کنید. آچاره گسترده‌ترین ارائه‌دهنده خدمات و تعمیرات منزل است که علاوه بر تهران، در ۳۰ شهر دیگر خدمات ارائه می‌دهد. خدمات تعمیر پکیج یکی از این خدمات است که در کرج،‌ اصفهان، شیراز،‌ تبریز و … ارائه می‌شود. اگر ساکن شهر مشهد هستید و به اسباب کشی مشهد نیاز دارید روی لینک کلیک کنید.
5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا