28 ترفند اسباب کشی که همه باید بدانند!

اسباب کشی

برای هر کاری باید از روش درست آن وارد شد. در این مقاله چندین ترفند اسباب کشی به شما آموزش خواهیم داد که به کمک آن اسباب کشی شما سریع‌تر، آسان‌تر، ارزان‌تر و ایمن‌تر شود. اگر به مواردی که در ادامه آمده عمل کنید آسیبی به لوازم خانه شما وارد نمی‌شود و هنگام اسباب کشی و قبل و بعد از آن احساس آرامش خواهید داشت. 

فهرست مطالب

ترفند اسباب کشی

بیشتر افراد جابجایی منزل و اثاث کشی را کاری استرس‌زا و پرزحمت می‌دانند و از چند ماه قبل نگران انجام کارهای آن هستند. البته نقل مکان به منزل جدید کار ساده‌ای نیست اما اگر به نکات مهمی که حاصل تجربه افراد دیگر و همکاران ما در سرویس اسباب کشی آچاره است واقف باشید مطمئنا روند کار ساده‌تر خواهد شد و یک اسباب کشی آسان را تجربه خواهید کرد. بسیار خوب سراغ ترفندهای جالب برای اسباب کشی برویم!

محاسبه رایگان هزینه سرویس اسباب‌کشی!

1- برای کارتن‌ها دستگیره دست کنید!

با این که ممکن است در نگاه اول مراحل جابه‌جایی ساده به نظر برسد اما باید گفت که در صورت عدم رعایت برخی از نکات مهم، روزهای دشواری در انتظار ما خواهد بود و احتمال تجربه روزهایی ناخوشایند دور از ذهن نیست. برنامه‌ریزی و نظم، از مهم‌ترین عوامل موثر در این موضوع محسوب می‌شود و ما می‌توانیم با بهره‌گیری از نکات مرتبط، مشکلات احتمالی را به حداقل ممکن برسانیم.

در ادامه قصد داریم برای دست‌یابی به راحت‌ترین و سریع‌ترین روش برای اسباب کشی به مرور برخی از نکات هوشمندانه برای بسته بندی اثاث منزل بپردازیم. پیشنهاد می‌کنیم تا انتها با ما همراه باشید. قبل از شروع بسته بندی اثاث منزل خود، لیست لوازمی که دیگر به آن‌ها نیاز نداشته و یا قصد تعویض آن‌ها را دارید، تهیه کرده و از دیگر لوازم خود جدایشان کنید. این نکته میزان زیادی زمان را برای شما ذخیره کرده و شما دردسر کمتری را در این راستا تجربه خواهید کرد.

برای اجسام سنگین دستگیره درست کنید. برای اینکه جعبه‌های بزرگ و سنگین را به‌راحتی جابجا کنید قسمتی از کارتن بسته بندی آن را طوری برش دهید که جایی برای گرفتن آن با دست وجود داشته باشد. این ترفند اسباب کشی ساده اما بسیار کاربردی است. روش ایجاد دستگیره در شکل زیر مشخص است. 

جعبه مخصوصی تهیه کنید و ابزارهای مورد نیاز برای بسته بندی لوازم را داخل آن قرار دهید تا هنگام بسته بندی برای اسباب کشی تمام لوازم مورد نیاز را در اختیار داشته باشید و با آرامش از نکاتی که در ادامه یاد خواهید گرفت استفاده کنید. 

ترفند اسباب کشی - دسته برای کارتن

2- مواظب شکستنی‌ها باشید

بالش، پتو و لوازم پارچه‌ای را در پلاستیک‌های زباله قرار داده و نزدیک به اشیای شکستنی قرار دهید تا در هنگام جابجایی با کامیون اشیای شکستنی شما آسیبی نبینند. وقتی کتاب‌ها را برای جابه‌جایی بسته‌بندی می‌کنید وسایل سنگین را در جعبه‌های کوچک قرار دهید. اقلام سبک مانند ملحفه و بالش را در جعبه‌های بزرگتر طوری بسته بندی کنید که حالت ضد ضربه ایجاد کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله بسته بندی وسایل شکستنی را مطالعه کنید.

3- روی آینه چسب بچسبانید

سعی کنید روی وسایل شیشه‌ای و آینه‌ها نوار چسب بچسبانید. این کار مانع از شکستن آنها نخواهد شد اما بخشی از تنش وارد شده به آنها هنگام جابجایی با کامیون را کاهش می‌دهد. می‌توانید از پتوهای کهنه و یا موکت برای محافظت از آینه استفاده کنید. وسایل شکستنی و آسیب زا مثل آینه را طوری بسته بندی کنید که اسباب کشی با کودکان ایمن باشد.

ترفند اسباب کشی: حمل آینه

4- هنگام اسباب کشی مواظب کمرتان باشید!

از چمدان‌ها و کیف‌های چرخدار برای جابجایی لوازم بسیار سنگین مانند کتاب‌ها استفاده کنید. این کار باعث می‌شود در هنگام انتقال این وسایل به کامیون نیاز به بلند کردن جعبه‌های سنگین نداشته باشید و به‌راحتی با چرخ آنها را به کامیون انتقال می‌دهید. شما با قرار دادن لوازم سنگین خود در چمدان‌هایتان و جابه‌جایی آن‌ها بر روی چرخ‌هایشان، در زمان و فضا صرفه‌جویی کرده و به روند جابه‌جایی سرعت می‌بخشید.

اگر در دوران بارداری به سر می‌برید باید این نکته را بیش از دیگران مورد توجه قرار دهید. ما بلاگی اختصاصی برای اسباب کشی در حاملگی نوشته‌ایم که می‌تواند برای شما مفید باشد.

حمل وسایل سنگیدن در اسباب کشی

5- ترفند اسباب کشی برای لباس‌‌ها

لباس‌ها را در کیسه‌ها و کیف‌های زباله قرار دهید. این کار باعث می‌شود جابجایی آنها آسان باشد. فایده دیگری که این کار دارد این است که همه لباس‌ها یک جا خواهند بود و در هنگام باز کردن لوازم در منزل جدید کارتان بسیار راحت‌تر خواهد بود. نیازی ندارید که گیره‌های لباس را از آنها جدا کنید و بهتر است لباس‌ها را با همین گیره‌ها در پلاستیک‌های زباله قرار دهید.

این کار فایده دیگری نیز دارد. با این کار لباس‌ها کمتر چروک شده و هنگام باز کردن آن زحمت کمتری خواهید داشت. یکی از کار‌هایی به عنوان ترفند اسباب کشی می‌تواند حجم بار شما را کاهش می‌دهد این است که لوازم سبک که آسیب پذیر نیستند مانند لباس‌ها را در کمد‌های دراور‌ها و کشو‌ها قرار داده و آنها را با پلاستیک مخصوص حمل بار بسته بندی کنید.

لباس‌های خود را همراه با چوب‌لباسی‌هایشان به چند دسته تقسیم کرده و سپس با استفاده از کیسه زباله آن‌ها را بسته‌بندی کنید. همچنین می‌توانید با ایجاد یک سوراخ در کیسه زباله به وسیله آن لباس‌ها را پوشانده و بعد از تا کردن، آن‌ها را در جعبه بگذارید.

ساخت کارتن رگال دار هم می‌تواند به شما کمک کند لباسهایتان را بدون چروک شدن به مقصد برسانید.

 

6- ترفند جالب برای اسباب کشی: یخچال 

از دیگر ایده‌های اثاث کشی که باید مد نظر داشته باشید این است که از 24 ساعت قبل یخچال را از برق بکشید تا یخ‌های داخل آن آب شوند و در ادامه با یک پارچه آن را خشک کنید. این کار مانع از خیس شدن لوازم شما حین اسباب کشی می‌شود. می‌توانید اشیای سبک را داخل قفسه‌های یخچال و فریزر قرار دهید تا هنگام بارگیری و جابجایی حجم کمتری را اشغال کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر دو مقاله نکات اسباب کشی یخچال و 7 مرحله برای بسته بندی یخچال هنگام اسباب کشیرا مطالعه کنید.  

جابجایی یخچال در اسباب کشی

7- نصب مجدد لوازم برقی از باز کردنشان مهم‌تر است!

از جمله ترفند‌هایی برای اثاث کشی می‌توان به این مورد اشار   ه کرد: قبل از اینکه لوازم برقی مانند تلویزیون را بسته بندی کنید حتمن از اتصالات سیم‌ها و کابل‌های پشت آن عکس بگیرید. این کار هنگام باز کردن و نصب مجدد لوازم برقی بسیار کارساز خواهد بود و نصب مجدد آنها را بسیار آسان خواهد کرد و در نهایت در وقت و انرژی صرفه جویی می‌کنید.

به خاطر سپردن موقعیت تمام کابل‌هایی که به تلویزیون ما متصل هستند ممکن است به مسئله‌ای چالش‌برانگیز برای ما تبدیل شوند. شما با عکس گرفتن از پشت تلویزیون خود و جداسازی سریع تمامی اتصالات، با این مشکل برخورد نکرده و در زمان کوتاه‌تری قادر به جابه‌جایی و راه‌اندازی مجدد تلویزیون خود هستید.

ترفند برای بسته بندی حین اسباب کشی

 

8- روز اول در خانه جدید سردرگم نشوید!

ممکن است برای روز یا شب اول که به خانه جدید می‌روید فرصت نداشته باشید همه ووسایل را از جعبه‌ها خارج کرده و سر جای خودشان بگذارید. برای حل این مشکل یک جعبه مخصوص به وسایلی که در روز یا شب اول در خانه جدید ضرورت دارد که داشته باشید اختصاص دهید تا در این هنگام مشکلی برای پیدا کردن وسایل ضروری برای شما ایجاد نشود. شما قظعا خسته خواهید بود و بایداز قبل به فکر امکاناتی برای نظافت و استراحت خود باشید. مواردی که باید برای شب اول در نظر داشته باشید از این قرارند:

 لوازم اولیه نظافت، دارو‌هایی که حتما باید مصرف شوند، لوازمی که برای تهیه قهوه و یا چای نیاز دارید، جعبه لوازم کمک‌های اولیه، چاقو و ابزار‌های مورد نیاز، لوازم خواب. وقتی وسایل این کارتن را جمع می‌کنید فکر کنید قرار است به یک سفر یک روزه به خارج از شهر بروید.

اثاث‌کشی و بسته‌بندی لوازم با تیم کاربلد آچاره

9- ترفند اسباب کشی برای بسته بندی ظروف شکستنی

ظروف شکستنی و لیوان‌ها بایستی با دقت زیادی بسته بندی شوند. می‌توانید از انواع فوم‌ها و ضربه‌گیرهایی که برای بسته بندی به کار می‌روند استفاده کنید. راه دیگر استفاده از روزنامه و پارچه برای قرار دادن بین بشقاب‌ها و لیوان‌ها است. این کار باعث می‌شود که در اثر تکان‌های کامیون به هم برخورد نکرده و نشکنند.

با قرار دادن لوازم شکستنی مثل لیوان‌ها یا شیشه‌های عطر در جوراب و یا گذاشتن حوله در اطراف محتویات جعبه‌های لوازم شکستنی، علاوه بر حفاظت از آن‌ها در فضا نیز صرفه‌جویی کنید. از دستمال‌ها می‌توانید برای پوشاندن لوازمی مثل چاقوها استفاده کرده و بعد از قرار دادن آن‌ها در جعبه، به وسیله نوار لاستیکی مهارشان کنید.

بسته بندی ظروف در اسباب کشی

10- استفاده از سلفون به عنوان ترفند اسباب کشی

استفاده از سلفون بسیار گزینه مناسبی است. از میان تمام نکته‌هایی که در قالب ترفند اسباب کشی در این مقاله به شما گفتیم این مورد از همه کارسازتر و کاراتر است. هر کدام از وسایل را که خواستید در جعبه قرار دهید با سلفون بپیچید. این ترفند اسباب کشی باعث می‌شود وقتی می‌خواهید لوازمی مثل کشوی کمد‌ها و ظرف قاشق و چنگال‌ها را می‌خواهید جابجا کنید، دیگر نیازی به خالی کردن آنها نداشته باشید.

سلفون کشیدن وسایل خانه در اسباب کشی

11- حوله‌های کهنه را دور نرزید!

از پارچه‌های کهنه که احیانا در منزلان وجود دارد برای پوشاندن لوازم استفاده کنید. این کار در حین جابجایی، مانع از کثیف شدن و خط افتادن لوازم سنگین و حجیم شما می‌شود.

12- مواظب جواهراتتان باشید

در هنگام اثاث کشی لوازم با ارزش و ظریف مانند جواهرات در معرض خطر دزدیده شدن، آسیب دیدن و گم شدن هستند. برای رفع این مشکل می‌توانید از یک ترفند اثاث کشی بسیار ساده استفاده کنید. برای رفع این مشکل جواهرات شکستنی و آسیب دیدنی را داخل دستمال کاغذی بپیچید و در جعبه مخصوص خود قرار بدهید.

بهتر است جواهراتتان را با ماشین شخصی خود به خانه جدید منتقل کنید. برای بسته‌بندی جواهرات خود می‌توانید از ایده اسباب کشی زیر استفاده کنید.

بسته بندی جواهرات هنگام اسباب کشی

13- ترفندهای اسباب کشی برای مونتاژ و دمونتاژ کردن وسایل

برای اثاث کشی معمولا نیاز است تا برخی لوازم را از هم باز کنید و آنها را دمونتاژ کنید تا برای حمل و نقل به مشکلی بر نخورید. با این کار تعدادی پیچ و مهره که اجزای این لوازم را بهم وصل می‌کنند خواهید داشت که برای سرهم کردن وسایل در محل جدید به آنها نیاز خواهید داشت.

به عنوان یک ترفند اسباب کشی به شما پیشنهاد می‌کنیم تمام پیچ و مهره‌ها و اتصالات لوازم را در یک کیسه مناسب قرار دهید و نام اشیا را روی کاغذ نوشته و داخل کیسه قرار دهید تا گم نشوند.

14- جعبه‌های مناسب برای اسباب کشی

یکی دیگر از ترفند‌های اثاث کشی که می‌توانید به کار ببرید این است که از مدتی قبل به فکر تهیه جعبه‌های مناسب برای اثاث کشی باشید. جعبه‌های محکمی که برای مصارف مختلف ساخته می‌شوند می‌توانند برای جابجایی اثاث شما مفید باشند. مثلا  کارتن‌های حمل موز بسیار محکم هستند و دستگیره مناسبی برای حمل دارند.

محاسبه رایگان هزینه سرویس اسباب‌کشی!

15- استیکرهای رنگی معنادار

بجای برچسب زدن روی هر جعبه می‌توانید از استیکر‌های رنگی به عنوان ایده اسباب کشی که اهمیت کالا‌ها را نیز نشان می‌دهد استفاده کنید. از کار‌های دیگری که این استیکر‌ها برای شما انجام می‌دهند این است که می‌توانید لوازم هر قسمت از خانه جدید را با رنگ‌های مختلف از هم جدا کنید.

16- ترفند اسباب کشی مهم: چیدمان کامیون

لوازم را در کامیون هوشمندانه بچینید. لوازم بزرگ و سنگین مثل لوازم آشپزخانه و یخچال را در انتهای کامیون و در ابتدای کار قرار دهید و سپس اشیای سبک‌تر  را بچینید. با این کار می‌توانید ترتیب اثاث کشی را رعایت کنید و هنگام تخلیه بار‌ها از کامیون کارها سریع‌تر و بدون آسیب وارد شدن به لوازم خانه انجام شود.

ترفند اسباب کشی: چیدمان کامیون

17- آماده شدن برای اسباب‌کشی

قبل از مرور نکات تاثیرگذار در بسته بندی اثاث منزل، در نظر داشته باشید که برای تجربه یک نقل مکان راحت و سریع، شما باید قبل از شروع این روند کاملا آماده شده باشید. اما آمادگی برای جابه­‌جایی شامل چه موضوعاتی‌ست؟ شما می‌توانید با رعایت 3 نکته مهم، برای جابه­‌جایی محل سکونت خود کاملا آماده شوید.

ساخت لیست و تعیین بودجه

اولین قدم برای نقل مکان را می‌توان تهیه یک لیست در نظر گرفت. این لیست که باید شامل مراحل مدنظر شما برای بسته بندی اثاث منزل از لحاظ زمان‌بندی و چگونگی بسته‌بندی باشد، به شما کمک خواهد کرد از ایجاد بی‌نظمی در طول این روند جلوگیری کرده و تا حد ممکن طبق برنامه از پیش تعیین شده پیشروی کنید.

نکته مهم دیگر در این مرحله تعیین و محاسبه بودجه موردنظر برای تمامی مراحل اسباب‌کشی‌ست. محاسبه میزان هزینه‌ای که برای جابه‌جایی در نظر داریم باعث خواهد شد از لحاظ مالی از برنامه خود تخطی نکرده و طبق این برنامه‌ریزی تمام مراحل را پشت سر بگذاریم.

بررسی معایب و مزایای استخدام کارگران حرفه‌ای

معمولا در چنین مواقعی دوستان و اطرفیان ما برای کمک، در کنار ما هستند اما در موارد زیادی ممکن است شما در طول روند اسباب کشی، تنها بوده و به کمک نیاز داشته باشید و یا اطرافیانتان در این کار ماهر نباشند و به وسایلتان آسیب بزنند. در این مواقع گزینه استفاده از کارگران حرفه‌ای پیش روی ما قرار دارد.

باید گفت در صورتی که انتخاب درستی در گزینش شرکت خدماتی مناسب داشته باشیم، با وجود افزایش هزینه‌ها روند اسباب کشی برای ما بسیار آسان‌تر شده و می‌توانیم با خیال راحت به بررسی جوانب دیگر این موضوع بپردازیم.

هماهنگی

قبل از رسیدن موعد اسباب‌کشی، تمام جوانب را بررسی کرده و در صورت نیاز هماهنگی‌های لازم را به عمل آورید. به طور معمول افراد در طول روند نقل مکان به دلیل مشغله زیاد، برخی از نکات را نادیده گرفته و پس از رسیدن روز موعود با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌شوند.

پیشنهاد می‌کنیم قبل از فرا رسیدن روز جابه­‌جایی تمام جزئیات را به دقت مرور کرده و کاملا آماده شوید. فراموش نکنید که وجود هر گونه ناهماهنگی در روز اسباب‌کشی، سختی این روند را دو چندان خواهد کرد.

18- کشوی لباس‌هایتان را خالی نکنید

شما می‌توانید بدون خارج کردن لباس‌هایتان، کشو را از کمد خارج کرده و با پلاستیک بسته‌بندی کنید. همچنین اگر محتویات کشوهای شما وزن زیادی ندارند، می‌توانید بدون خارج کردن آن‌ها، کمد را به صورت کامل با پلاستیک بسته‌بندی کرده و به صورت ایمن آن را جابه‌جا کنید.

19- استفاده از قابلمه برای لوازم کوچک

به جای استفاده از جعبه جداگانه برای نگهداری لوازم کوچکی مثل نمکدان‌ها و …، آن‌ها را درون قابلمه‌ها و دیگر ظروفی که دارای درب هستند قرار داده و سپس آن‌ها را بسته‌بندی کنید.

20- نایلون برای ریختنی‌ها

با استفاده از مقدار کمی پلاستیک از ریختن وسایلی همچون شامپو، صابون و دیگر محصولات نظافتی جلوگیری کنید. نشت کردن هر کدام از این موارد مطمئنا برای شما دردسرساز خواهد بود.

21- دسته‌بندی کارتن‌ها

پس از تهیه کردن برچسب‌هایی با رنگ‌ متفاوت و نصب آن‌ها بر روی جعبه‌ها، یک لیست تهیه کرده و هر کدام را به یک نقطه از منزل خود اختصاص دهید. با استفاده از این راهکار دیگر نیازی به استفاده از ماژیک برای دسته‌بندی کارتن‌ها نبوده و شما روند سریع‌تری را پشت سر خواهید گذاشت.

محاسبه رایگان هزینه سرویس اسباب‌کشی!

ترفند اسباب کشی برای دسته بندی کارتن ها

22- عکس‌برداری از جعبه‌ها

بعد از چیدن لوازم در جعبه و قبل از بسته‌بندی کردن، یک عکس از محتویات هر جعبه تهیه کرده و آن‌ها در کنار یکدیگر ذخیره کنید. با رعایت این مسئله در مواقعی که به یک وسیله نیاز پیدا می‌کنید ولی حافظه‌تان به شما کمک نمی‌کند، با مراجعه به عکس‌ها سریعا وسیله خود را پیدا کرده و مستقیما جعبه موردنظر را باز می‌کنید.

با این که ممکن است تمام محتویات جعبه در عکس‌ها مشخص نباشند، شما یک ایده کلی راجع به موقعیت هر وسیله به دست خواهید آورد.

23- مصرف مواد غذایی

پیشنهاد می‌کنیم در ایام منتهی به اسباب‌کشی خود سعی کنید تا حد ممکن مواد غذایی خود را مصرف کرده و از حجم آن‌ها کم کنید. به این صورت شما با دغدغه کمتری در آشپزخانه مواجه خواهید بود.

24- تهیه کارتن با‌کیفیت

یک ترفند اسباب کشی خرید کارتن خوب است. با این که تهیه یک جعبه مناسب برای اسباب‌کشی برای شما هزینه‌هایی را به بار خواهد آورد اما استفاده از کارذتن بی‌کیفیت برای بسته بندی اثاث منزل را به هیچ عنوان به شما توصیه نمی‌کنیم. صرف هزینه در این زمینه شما را از چالش‌هایی همچون وارد شدن ضربه به محتویات جعبه، رطوبت گرفتن آن‌ها و یا حشره زدن این محتویات دور خواهد کرد و این هزینه تا اتمام نقل مکان شما، جبران خواهد شد.

با قرار دادن لوازم سنگین در جعبه‌های کوچک و لوازم سبک در جعبه‌های بزرگ، روند جابه‌جایی جعبه‌ها را ساده‌تر کرده و به آن سرعت ببخشید. همچنین شما می‌توانید لوازم سنگین را در قسمت زیرین جعبه و لوازم سبک‌تر را بر روی آن‌ها چیده تا احتمال وارد شدن آسیب به آن‌ها نیز به حداقل ممکن برسد.

25- استفاده از فضای خالی جعبه‌ها

بعد از قرار دادن لوازم خود در جعبه سعی کنید تا حد امکان از فضای خالی استفاده کرده و لوازم کوچک خود یا لباس‌هایتان را در این فضاها قرار دهید. نقاطی از جعبه که ممکن است بر اثر تمرکز وزن آسیب ببیند را با استفاده از نوار لاستیکی مهار کرده و از ایمن بودن آن اطمینان حاصل کنید.

26- جداسازی لوازم خطرناک یک ترفند اسباب کشی مهم

نباید فراموش کنید که با جدا کردن برخی از لوازم‌هایتان که قابلیت آسیب زدن به مابقی اثاث شما را دارند، می‌توانید از بروز هر گونه چالش احتمالی بپرهیزید. لوازمی همچون رنگ، مواد شیمیایی و یا ابزارآلات تیز و برنده را در جعبه‌های جداگانه قرار داده و با گذاشتن علامت واضح بر روی جعبه، آن‌ها را برای خود و افراد دیگر قابل شناسایی کنید.

27- تا حد امکان وسایل را کم حجم بسته بندی کنید

یک ترفند اسباب کشی که معمولا هنگام بسته بندی به آن توجه نمی‌شود کم حجم کردن وسایل است. اغلب ما بقدری به سالم ماندن وسایل و امنیت آنها حین جابجایی فکر می‌کنیم که این نکته را فراموش می‌کنیم. با استفاده از پکیج‌های مخصوص بسته‌بندی لباس و رختخواب که با کمک جاروبرقی هواگیری می‌شوند می‌توانید به طرز چشمگیری در فضا صرفه‌جویی کنید. 

28- باز کردن بسته بندی اثاث منزل

تآخرین رفند اسباب کشی مزبوط به باز کرئن وسایل در خانه جدید است. همان‌طور که می‌دانید تا زمانی که تمامی لوازم در منزل جدید چیده نشود، نمی‌توان اسباب‌کشی را تمام شده در نظر گرفت. در ادامه چند نکته برای کمک به شما در روند باز کردن جعبه‌ها و مستقر شدنتان بعد از رسیدن به منزل جدید ذکر خواهیم کرد.

  • از آشپزخانه شروع کرده و سعی کنید با مدیریت سریع این قسمت، تمرکز خود را معطوف به دیگر نقاط کم دردسر کنید.
  • برای خود خط قرمز تعیین کرده و سعی کنید از آن تخطی نکنید. برنامه‌ریزی یک مهمانی با فاصله چند روز از اسباب‌کشی به شما کمک خواهد کرد طبق برنامه‌ریزی پیش رفته و در سریع‌ترین حالت ممکن مراحل مستقر شدن را پشت سر بگذارید.
  • با استفاده از موسیقی در طول تمام این مراحل، به خود و دیگران انرژی داده و محیط مثبتی را برای فعالیت همه فراهم کنید.
  • در مقاطع کوتاه فعالیت کرده و سعی کنید در بین این مراحل به استراحت بپردازید.
  • پس از خالی کردن جعبه‌ها، آن‌ها را دور انداخته و سعی کنید محیط اطرافتان تا حد ممکن مرتب باقی بماند.
  • برای وعده‌های غذایی از قبل برنامه‌ریزی کنید تا گرسنه نمانید.

ترفند اسباب کشی - باز کردن کارتن

بسته بندی اثاث منزل زمان‌برترین مرحله نقل مکان بوده و بیشتر وقت شما در این مرحله صرف خواهد شد. گاها ممکن است چندین روز در روند جابه‌جایی شما، به این مسئله اختصاص پیدا کند.

استفاده از ترفند اسباب کشی ارائه شدن در این مقاله در واقع میان‌برهاییست که شما می‌توانید در بسته بندی اثاث منزل خود از آن‌ها استفاده کرده و به میزان زیادی، زمان خود را ذخیره کنید. به یاد داشته باشید تهیه یک چک لیست اسباب کشی کمک زیادی به شما خواهد کرد.

با استفاده از سرویس اسباب کشی و بسته بندی لوازم خانه آچاره دغدغه بسته بندی، حمل و چیدمان وسایل در منزل جدید را نخواهید داشت. خدمات اسباب کشی در آچاره تنها منحصر به باربری و حمل اسباب منزل نیست.

ما از مرحله اسباب کشی و باز کردن لوازم آشپزخانه تا چیدمان و نصب پرده و یخچال و لباسشویی در کنار شما خواهیم بود. حتی اگر منزل جدید نیاز به تعمیرات و برقکاری یا لوله‌کشی داشته باشد نیز مشکل را مرتفع خواهیم کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمۀ زیر کلیک کنید.

محاسبه رایگان هزینه سرویس اسباب‌کشی!

منبع 

4.8/5 - (54 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا