نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان

همه چیز درباره نقاشی ساختمان با غلطک

ساختمانتعمیرات ساختماننقاشی ساختمان

منزل شما محل آرامش و سکونت شما و خانواده عزیزتان است. به همین دلیل بهتر است سعی در زیبایی و شکیل ماندن آن داشته باشیم. انتخاب رنگ داخل خانه می‌تواند در میزان نور مورد نیاز و آسایش فکری شما موثر باشد. سعی کنید اتاق های مطالعه را با رنگ های روشن و استخوانی روشن از نوع ماهوتی یا رنگ های روغنی پوشش دهید.

مطمئن باشید اگر از اساتید ماهر و نقاشان توانمند که به جای استفاده از فرچه های قدیمی، نقاشی ساختمان با غلطک را ترجیح می‌دهند، کمک بگیرید، شما رنگی یک دست و بدون سایه خواهید داشت. تاکید میکنیم زیر سازی و بتونه کاری زیر لایه (استر) بسیار مهم است.این قسمت می‌تواند در سایه نزدن رنگ آمیزی منزل یا محل کارتان تاثیر ویژه ای داشته باشد.

ابزار های کاری خوب و تنوع سایز آن ها و حتی ترکیب نمودن این غلطک ها با فرچه که در مقاطعی نمی توان از غلطک استفاده نمود به یکپارچگی و زیبایی کار بیافزاید. از همه اینها مهمتر تجربه و مهارت اساتید کار است. میزان فشاری که به دسته وارد می‌نمایید، جهت حرکت غلطک، گرفتن رنگ از سطل و حتی میزان رنگ موجود در سطل زیر دست نقاش می‌تواند در کار نهایی موثر باشد.

مزایای نقاشی ساختمان با غلطک

حتما می‌دانید که رنگ هر محیط باید تابعی از کاربری و سلیقه مالک آن محل باشد. هرچند کاربران به مرور به همگرایی و سلیقه ای مشترک می‌رسند. ولی اساتید ماهر در انتخاب نوع و رنگ و حتی جنس آن می‌توانند کمک شایانی به شما ارائه دهند. شما با انتخاب نقاشان ماهر می‌توانید محیط منزل و محل کارتان را دلچسب تر و زیباتر کنید.

مشتریان و ارباب رجوع شما در اولین نگاه و حتی در استفاده مداوم از فضایی که توسط غلطک های نقاشی رنگ شده اند، رضایت خود را اعلام می‌کنند.

نقاشی ساختمان

داشتن نقاشی یکدست و زیبا با غلطک های نقاشی حتی توسط تازه کاران و افراد کم تجربه هم ممکن خواهد شد. غلطک های نقاشی در سایزها و اندازه های مختلف و متنوع هم در شعاع و هم در عرض برای افراد آماتور و حرفه ای موجود است. همچنین می‌توانید به کمک مشاورین، ابزار و روش مناسب خود را پیدا کرده و کار با غلطک را امتحان کنید.
نقاشی ساختمان
نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان

پس از اتمام عملیات ساختمانی و تحویل واحدهای مسکونی و یا پروژه های اداری، یکی از کارهایی که باعث جذابیت استفاده از بنا میگردد نقاشی آن است. نقاشی از شیوه های پرطرفدار پوشش داخل ساختمانهای مسکونی و اداری محسوب می‌شود.

رنگ آمیزی، هنری دوست داشتنی بوده و جلوه خاصی به محیط داخلی بنای ما میدهد، ضمنا عمل رنگ آمیزی جذاب بوده و مورد علاقه اکثر ما می‌باشد. رنگهای شاد گرم و یا سرد بسته به نوع بهره برداری از محیط داخلی باید در اتاقهای مختلف استفاده شود.

برای سالن های عروسی از رنگهای ترکیبی شاد و طرح های زیبایی که نقاشان حرفه ای در ایجاد آن ها تبحر دارند استفاده می‌شود. اتاق کودکتان را با رنگی که او می‌پسندند نقاشی کنید ولی دقت داشته باشید حتما از روانشناسان حرفه ای و خلاق در این خصوص مشورت بگیرید.
شما هر چند سال یک بار به نقاشی فضای داخلی خانه خود نیاز دارید، که عموما این کار با رنگ های مختلف اعم از پلاستیک، روغنی، ماهوتی، مولتی کالر… انجام می‌شود.

نقاشی ساختمان با غلطک 

امروزه تولید متنوع رنگهای اکریلیک و تنوع در سلیقه مشتریان از یک سو و دقت بهره برداران در رنگ آمیزی ها، تاکید آنان بر یکدست بودن رنگ و عدم پذیرش سایه در سطوح رنگ آمیزی، باعث شد تا استفاده از ابزار غلطک به جایگزینی قلمو اجتناب ناپذیر شود. و این ابزار راحت به جای انواع فرچه های رنگ آمیزی و قلمو توسط نقاشان حرفه ای انتخاب شود. غلطک در اندازه و ابعاد متفاوت وجود دارد.

استعلام رایگان قیمت نقاشی ساختمان!

مراحل رنگ آمیزی با غلطک

پس از آنکه سطح مورد نظر از رطوبت ناشی از نازک کاری خشک شد، باید از وجود هر گونه گرد و خاک و یا مواد زاید عاری شود. سپس غلطک را در سطل رنگ قرار داده و به میزان معین رنگ آغشته می‌نماییم، دقت نمایید رنگ روی سطح غلطک شره نکند، غلطک را ابتدا به صورت از بالا به پایین و سپس از پایین به بالا و مجددا در صورت خشک شدن رنگ، در سطل رنگ برده و این بار از چپ به راست و یا از راست به چپ می‌بریم.

این عمل باید تا موقعی که سطح پرداخت شود ادامه یابد، بار دیگر باید غلطک را به طریقی حرکت دهید که رنگ بصورت یکدست توزیع شود.
بهتر است اول کار را از گوشه ها آغاز نمایید تا در صورت بروز نقاط خالی هنگام کار در سطح باز نقاط پوشیده شود؛ بعلاوه هنگامی‌که رنگ کم شد، غلطک را در سطل رنگ فرو برده و سپس از شره آن جلوگیری نمایید.

رنگ آمیزی با غلطک

هزینه نقاشی ساختمان با غلطک

از المان های مهم هر خدماتی هزینه تمام شده آن است. از آنجایی که محل کار، ساختمان و منزل ما هر کدام دارای قسمت های مختلف با اندازه ها و کاربری های متفاوت است، محاسبه تمامی این المان ها ممکن است پیچیده به نظر بیاید.

ما در این مقاله راهنمایی هایی برای راحت تر محاسبه کردن این هزینه ها برای شما داریم.

  1. اگر هزینه نقاشی ساختمان در منزل مسکونی مدنظر شما است، می‌توانید با ضرب کردن متراژ قسمت مسکونی خانه خود در عدد 3 هزینه حدودی را براورد کنید.
  2. برای نقاشی راه پله ها و راه رو ها کافیست اندازه متراژ آن را در عدد 4 ضرب کنید و سطح قابل رنگ آمیزی را بدست آورید.
  3. در محیط های اداری کافی است کل متراژ محیط اداری را در عدد 3.3 ضرب کنید و سطح مورد نیاز برای رنگ آمیزی را بدست بیاورید.

درخواست نقاشی ساختمان

اندازه ازتفاع سقف، گچ بری ها قسمت های تزئینی، ظریف کاری ها و نازک کاری ها، استفاده از مواد متنوع در گچ بری ها و چهارچوب ها، میزان مواد مورد نیاز برای زیرسازی و … می‌تواند در تغییر این قیمت براورد شده تاثیر داشته باشد.

هزینه نقاشی ساختمان با غلطک

توجه داشته باشید اگر مساحت خانه شما از حالت معمول آن یعنی 100 متر بزرگ تر باشد، هزینه نقاشی ساختمان برای شما کمتر از حالت معمول می‌افتد.

همچنین قسمت هایی  که تابه حال رنگ نشده اند، ارک ها و پنجره ها، نازک کاری ها و ظریف کاری ها می‌توانند در تغییر قیمت تمام شده برای نقاشی ساختمان مان تاثیر گذار است. به دلیل اثر گذاری عوامل مختلف روی رنگ آمیزی این قسمت ها و زمان بر بودن و تخصصی تر بودن آنها هزینه برآورد شده جدا از هزینه های نقاشی حساب می‌شود.

نقاشی دکوراتیو ساختمان

به قسمتی از نقاشی ساختمان که در آن به دانش تخصصی هنری نیاز است و نقاش آن به شیوه های تخصصی در نقاشی مسلط است نقاشی دکوراتیو می‌گویند. در این فیلد شما طرح سفارشی خود را به نقاش ارائه می‌دهید و او با توجه به سختی کار و زمان بر بودن آن متریال مورد نیاز و سابقه کار و تخصص خود قیمت پیشنهادی را  به شما اعلام می‌کند.

در این مورد قیمت از قبل مشخص نیست و کاملا به موارد بالا بستگی دارد. در این فیلد تنوع برای سفارش بسیار است و شما میتوانید هر پترنی که بخواهید با هر نوع رنگ یا طرحی سفارش دهید. هزینه این نقاشی از موارد دیگر جدا محاشبه میشود و قابل پیشبینی است که قیمت تمام شده آن به دلیل دانش تخصصی هنری به کار برده شده در آن از هزینه بالاتری برخوردار باشد.

در صورت نیاز به هرگونه خدمات مربوط به نقاشی ساختمان می‌توانید به لینک زیر مراجعه کرده و پیش از ثبت سفارش قیمت نقاشی ساختمان را مشاهده نمایید. در این صفحه امکان مشاهده رایگان قیمت نقاشی ساختمان وجود دارد.

با ثبت سفارش، نقاشان فعال در آچاره به شما پیشنهاد انجام کار داده و شما می‌توانید نظر سایر مشتریان، تعداد کارهایی که انجام داده اند، امتیاز و به طور کلی پروفایل متخصصین را مشاهده کرده و بر این اساس بتوانید انتخاب راحت تری برای دریافت خدمات نقاشی ساختمان خود داشته باشید.

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا

نقاشی ساختمان
نقاشی ساختمان با تیم حرفه‌ای آچاره

 

کلیک کنید