خوشمزه‌هایی جذاب به نام فینگر فود

اخبار آچاره

احتمالا شما هم تو مهمونی‌هاتون همیشه شیفته‌ی اون بخشی از میز مهمونی می‌شید که یه عالمه غذاهای خوشگل و رنگی، منظم کنار هم چیده شدند. بله فینگر فود؛ این‌روزها فینگر فود جای خودش رو در سفره‌های ایرانی پیدا کرده. بیاید رودربایستی رو کنار بذاریم و اعتراف کنیم که غذا خوردن با دست، یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهاییه که هر انسانی در طول عمرش می‌تونه اون رو تجربه کنه. اما کمتر غذایی رو می‌شه پیدا کرد که خوردن اون با دست حالت رسمی داشته باشه.

تنوع زیاد فینگر فودها

بعضی از فینگر فودها مثل اسنک، انواع کاناپه، برگرها و … شامل نان هستند و مهمون‌ها هنگام خوردن اون‌ها احساس سیری بیشتری دارند. در برخی مواقع هم فینگرفودها فقط نقش عوض کردن طعم دهان مهمون‌ها و تحریک اشتهای اون‌ها برای امتحان کردن غذای اصلی رو دارند! مثلا انواع زیتون مثل زیتون سیاه، زیتون پرورده، ماست موسیر و نعنا، ماست و خیار، ماست و ریحان و… همچنین می‌شه برای تنوع بیشتر از فینگرفودهای کشورهای دیگه هم استفاده کرد.

فینگر فود غذایی خودمونی!

مهمترین دلیل برای خودمونی بودن فینگر فود، همین استفاده از دست برای خوردن اونه! با دست غذا خوردن لذت زیادی داره و حس خوبی رو به آدم منتقل می‌کنه. فینگرفودها جمع مهمون‌ها رو گرم‌تر می‌کنند؛ علاوه بر اون شما به‌عنوان میزبان هم حس راحتی بیشتری رو دارید؛ چرا که با برداشتن چند نوع متفاوت فینگرفود و گذاشتن اون‌ها در یک ظرف، ‌به راحتی می‌تونید به هر قسمتی از مهمونی که خواستید برید و از مهمون‌هاتون پذیرایی کنید.

فینگر فود و کاهش هزینه ها

با فینگرفود می‌تونید مطابق با بودجه‌ای که مدنظرتونه، مهمونی‌ها رو برگزار کنید؛ از اون‌جایی که خیلی از فینگرفودها نیازی به پختن یا گرم کردن ندارند، پیشنهادی مقرون به صرفه برای یک میزبانی رسمی هستند. شما در منوهای فینگرفود، حتی می‌تونید پیشنهاداتی با قیمت۱۵۰۰ تومان هم پیدا کنید! ضمن این‌که خیلی از هزینه‌های دیگه مثل کارد و قاشق و چنگال و … هم حذف می‌شه.

فینگر فود برای ذائقه‌ها و سن و سال‌های مختلف

موقعی که تصمیم به سفارش فینگرفود دارید باید یادتون باشه که ممکنه افراد مختلفی با ذائقه‌ها و سن و سال‌های متفاوت، مهمون شما باشند؛ مثلا انواع سوشی یا غذاهای مکزیکی بیشتر با سلیقه‌ی جوان‌ترها هم‌خوانی داره. اما در مقابل افراد مسن، بیشتر به غذاهای سنتی علاقه دارند؛ مثلا هیچ چیز بیشتر از سرو آلبالو پلو با مرغ، باقالی پلو با گوشت و ته چین زرشک پلو با مرغ، نمی‌تونه این مهمون‌ها رو سر ذوق بیاره. پس حواس‌تون باشه موقع سفارش فینگرفود ، بهتره چندین مدل مختلف رو سفارش بدید تا همه‌ی مهمون‌ها لذت کافی رو ببرند.

فینگر فود با آچاره

اما خبر خوشحال‌کننده اینه که شما می‌تونید با قیمت بسیار مناسب و همین‌طور تنوع زیاد، در آچاره سفارش فینگرفود مورد نظرتون رو ثبت کنید؛ آچاره در راستای راحتی شما و رفع نیازهای روزمره‌تون، سرویس فینگر فود رو با بهترین کیفیت و پایین‌ترین هزینه، که همگی توسط متخصصان آشپزی باتجربه و آشنا به دستورهای آشپزی روز جهان، تهیه‌ می‌شن، به شما عزیزان ارائه می‌ده.

فقط کافیه از طریق سایت یا اپلیکیشن آچاره و حتی تماس تلفنی، سفارش‌تون رو ثبت کنید و از این غذاهای خوشمزه لذت ببرید. در آچاره متخصصانی عضو هستند که فعالیت‌شون در زمینه این نوع غذا از پیش ارزیابی شده و شما با ثبت سفارش برای فینگرفود، می‌تونید از بین۳ نفر از متخصصین این حوزه که به شما پیشنهاد انجام کار دادن، با توجه به نظرات مشتریان قبلی، امتیازات اون‌ها و همین‌طور رزومه‌ای که در این حوزه دارند، فرد دلخواه‌تون رو انتخاب کنید.

انواع فینگر فود

  • ایرانی: این فینگرفودها معمولا سایز کوچیک غذاهای مرسوم ایرانی در مهمونی‌ها هستند؛ غذاهایی مثل ته‌چین، زرشک‌پلو با مرغ، باقالی‌پلو با گوشت، آلبالوپلو با مرغ، لوبیاپلو با گوشت، کاناپه کشک‌بادمجان، کاناپه میرزاقاسمی و …
  •  کاناپه: این فینگر فودها به‌صورت طبقه‌ای هستند و معمولا طبقه‌ی زیرین اون‌ها از نان هست. مثل کاناپه کشک‌بادمجان یا کاناپه مرغ و گوشت و …
  • خام: غذاهای سالمی مخصوص گیاه‌خواران یا علاقمندان به این نوع خوراک‌ها هستند که با میوه یا سبزیجات خام یا پخته و کبابی شده درست می‌شن.
  •  تارت: این نوع فینگرفود هم شبیه همون شیرینی تارت هست فقط به‌جای مواد شیرینی، داخلش رو با مواد غذایی مثل سبزیجات، ژامبون، مرغ یا کشک‌بادمجان پر می کنند.
  • تست: این نوع از فینگر فود معمولا با نان تست قطعه قطعه شده سرو می‌شن.
  • خلال: این نوع از فینگر فود ها ترکیبی از یک ماده اصلی مثل ژامبون با گوجه، پنیر یا … هستند که با خلال سرهم می‌شن!

نکات جالب در مورد فینگر فود

  • شاید یکی از مهمترین علل علاقه مردم به فینگرفود، مناسب بودن ابعاد اون هست؛ فینگر فود نه اون‌قدر کوچکه که مزه مشخصی نداشته باشه و نه اون‌قدر بزرگه که دل رو بزنه!
  • فینگر فود به‌خاطر ظاهر زیبا و رنگارنگی که داره، حس خلاقیت آدم رو ارضا می‌کنه!
  • می‌تونید تمام غذاهایی که دوست دارید رو در ابعاد فینگر فود تهیه کنید؛ از سالاد الویه تا نان و پنیر و خیار و گوجه و…
  • استفاده از فینگرفود وقتی قصد دارید تنوع بالای غذایی رو با هزینه کم داشته باشید، بسیار کاربردی هستند.
  • جشن تولد کودکان و مراسم شاد مثل نامزدی‌ها بهترین موارد برای پذیرایی با فینگرفود هستند.
  • الزامی وجود نداره که فینگرفود حتما شامل غذاهای پخته باشه؛ می‌شه سبزیجات رو هم با برش‌های کوچک رولت و فینگر فود کرد.
4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا