تعمیر خودرو در محل تعمیر خودرو در محل

​تشریح آناتومی موتور

خودروسرویس و نگهداری

برای خیلی‌ها این سؤال پیش آمده است که زمان مناسب برای تعویض روغن موتور، فیتلر هوا و فیلتر روغن خودرو چه زمانی است؟ اگر خودروی سواری دارید که هر روز برای رفت و آمد استفاده می‌کنید، پیشنهاد ما این است که هر 6,000 کیلومتر اقدام به تعویض روغن و فیلتر کنید. البته استاندارد دنیا برای هر 12,000 کیلومتر است که البته کیفیت روغن نیز در تعیین زمان تعویض بسیار مهم است.

چرا باید روغن موتور را عوض کنیم؟

فرمول روغن موتور حاوی مواد شیمیایی است که خاصیت پاک‌کننده دارد و ناخالصی‌ها و کثیفی‌ها را جذب خود می‌کند. فیلتر روغن نیز ناخالصی‌های روغن را جذب می‌کند. فیلتر هوا، هوای مورد نیاز برای احتراق در انژکتور را تصفیه می‌کند. در صورت کثیفی فیتلرهای هوا و روغن، عملکرد خودرو از جمله شتاب و سرعت نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

باید این نکته را در نظر داشته باشید که در فصل تابستان در مناطقی که گرم است، عمر روغن پایین خواهد آمد، چون یکی از وظایف روغن موتور، خنک نگه داشتن قطعات موتور است.

اگر مشغله زیادی دارید و یا علاقه‌ای به رفتن به محیط‌های مکانیکی ندارید، یا وقت کافی برای انجام این سرویس‌ها ندارید، می‌توانید تمام این خدمات از جمله تعویض روغن در محل، را در منزل و یا محل کار خود با آچاره دریافت کنید و وقت خود را برای خود و خانواده‌تان صرف کنید.

محاسبه رایگان هزینه تعمیرات خودرو!

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا

خدمات خودرو در محل
تعمیرات تخصصی خودرو با تیم حرفه‌ای آچاره

 

کلیک کنید