فینگر فود ایرانی و جشن‌های شما

اخبار آچاره

این روزها دیگه هیچ جشن و مهمونی‌ای رو بدون فینگر فود به رسمیت نمی‌شناسند! این مدل غذای خوشگل و خوشمزه انقدر جای پای خودش رو در مهمونی‌های ما محکم کرده که دیگه دورهمی‌ها بدون اون صفایی ندارند؛ در این مطلب می‌خوایم بیشتر راجع به فینگرفودهای ایرانی صحبت کنیم؛ غذاهایی که شاید تا حالا به اسم دیگه‌ای میشناختیدشون! یکی از نمونه‌های سرشناس این فینگر فود ها، لقمه‌های نون و پنیره که از بچگی تا همین حالا، در کوله‌پشتی‌های مدرسه همراه‌مون بودن.

چرا فینگرفود؟!

همون‌طور که قبلا براتون توضیح دادیم و از اسمش هم پیداست،  فینگر فود غذاییه که مستقیما به وسیله دست و بدون استفاده از قاشق و چنگال خورده می‌شه. فینگر فود رو می‌تونید به عنوان پیش غذا یا حتی غذای اصلی در مهمانی‌ها سرو کنید؛ هرچند که بهتره برای غذای اصلی از فینگر فود گرم و برای پیش ‌غذا از فینگر فود سرد استفاده کنید.

از سینی فینگر فود برای پذیرایی در مراسمی مثل عروسی و نامزدی، تولدها، و سایر جشن‌ها می‌شه استفاده کرد.به عنوان مزیت دیگر پذیرایی با فینگر فود می‌تونیم به این اشاره کنیم که اندازه کوچک این نوع غذا باعث می‌شه که بتوانید در مهمونی‌ها با انتخاب ترکیب‌های مختلف، طعم‌های زیادی رو مزه کنید.

چند نمونه فینگر فود ایرانی

ما به جرات به شما می‌گیم که هر غذای ایرانی که دوست دارید رو می‌تونید در قالب فینگرفود سرو کنید؛ برای این‌که بهتر متوجه موضوع بشید،‌ چند مثال براتون می‌زنیم:

فینگر فود ‌های گرم

کاناپه کشک بادمجان: همون مواد کشک‌بادمجان با پایه‌ی نون! معمولا به فینگر فود های طبقه‌ای که بیس اول‌شون نون هست، ‌کاناپه می‌گن.

کاناپه میرزاقاسمی: این هم مثل کاناپه کشک‌بادمجان هست با این تفاوت که روی نون،‌میرزاقاسمی قرار می‌گیره!

ته‌چین: شما می‌تونید از ته‌چین به‌عنوان فینگرفود استفاده کنید؛ فقط کافیه ابعاد اون رو کوچیک کنید و خوشگل‌تر از همیشه سرو کنید.

باقالی پلو با گوشت: یکی از لذیذترین غذاهای ما ایرانی‌ها باقالی‌پلو با گوشته؛ شما می‌تونید همون رو در ابعاد کوچکتر درست کنید و به عنوان فینگرفود در مراسم‌تون سرو کنید.

لوبیاپلو با گوشت: لوبیاپلو با گوشت هم همیشه غذای جذابی بوده و هست و در ابعاد فینگرفود هم می‌تونه همون‌قدر جذاب باشه.

کوکو سبزی: شما می‌تونید کوکو سبزی رو در ابعاد کوچکتر از همیشه درت کنید و به‌عنوان فینگر فود با یک تزئین هیجان‌انگیز سرو کنید.

کوکو سیب‌زمینی: در مورد کوکو سیب‌زمینی هم به همین صورت؛ فقط کافیه در ابعاد کوچک و با تزئین مناسب سرو بشه.

سمبوسه و فلافل: شما می‌تونید سمبوسه و فلافل رو در ابعاد کوچک‌تر از همیشه با تزئین مناسب به عنوان دوتا فینگ فود خیلی خوشمزه سرو کنید.

فینگر فود های سرد:

لقمه نون و پنیر: یکی از جذاب‌ترین فینگر فود های سرد همون لقمه‌های نون و پنیر بچگی‌مونه،‌با این تفاوت که تزئین جذابی باید داشته باشه و به بزرگی لقمه‌های زمان مدرسه نباشه.

الویه: شما می‌تونید الویه رو در قالب انواع مختلف فینگر فود مثل کاناپه یا تارت یا لیوانی با تزئین مناسب سرو کنید.

رولت: شما می‌تونید انواع غذاهای ایرانی رو مثل کشک بادمجان،‌ میرزاقاسمی، یا حتی الویه که درسته ایرانی نیست ولی بین ایرانی‌ها خیلی پرطرفداره،‌ سرو کنید.

انواع سبزیجات: یکی دیگه از انواع فینگرفود که به‌خصوص برای گیاه‌خواران می تونه جذاب باشه،‌ استفاده از سبزیجاتی مثل سبزی خوردن،‌ گوجه، خیار، قارچ و … هست که به‌وسیله‌ی خلال به‌هم متصل شدند و علاوه بر ظاهر زیبایی که دارند، بسیار هم خوشمزه‌هستند.

سفارش فینگر فود با آچاره

اما همیشه راه‌های ساده‌تری هم وجود داره؛ احتمالا شما برای تدارک مهمونی‌هاتون اون‌قدر درگیر هستید که وقتی برای درست کردن این همه خوراکی‌های ریز و درشت ندارید؛ بنابراین پیشنهاد ما به شما استفاده از سرویس فینگر فود آچاره هست. شما می‌تونید با قیمت بسیار مناسب و همین‌طور تنوع زیاد، در آچاره سفارش فینگرفود مورد نظرتون رو ثبت کنید؛ آچاره در راستای راحتی شما و رفع نیازهای روزمره‌تون، سرویس فینگر فود رو با بهترین کیفیت و پایین‌ترین هزینه، که همگی توسط متخصصان آشپزی باتجربه و آشنا به دستورهای آشپزی روز جهان، تهیه‌ می‌شن، به شما عزیزان ارائه می‌ده.

فقط کافیه از طریق سایت یا اپلیکیشن آچاره و حتی تماس تلفنی، سفارش‌تون رو ثبت کنید و از این غذاهای خوشمزه لذت ببرید.

در آچاره متخصصانی عضو هستند که فعالیت‌شون در زمینه فینگرفود از پیش ارزیابی شده و شما با ثبت سفارش برای فینگرفود، می‌تونید از بین۳ نفر از متخصصین این حوزه که به شما پیشنهاد انجام کار دادن، با توجه به نظرات مشتریان قبلی، امتیازات اون‌ها و همین‌طور رزومه‌ای که در این حوزه دارند، فرد دلخواه‌تون رو انتخاب کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا