انتخاب با شماست! تعمیرکار سیار یا تعمیرگاه مجهز؟

اخبار آچاره

خیلی از ما داشتن یک خودروی شخصی را به استفاده دائمی از وسایل نقلیه عمومی ترجیح می‌دهیم. اما مسئله‌ای که پیش می‌آید، این است که بسته به اینکه چقدر برای خرید خودروی شخصی هزینه کنیم، هزینه‌های جانبی و نگهداری خودرو هم تغییر خواهد کرد. ماشین ارزان‌تر، در کل بیشتر به تعمیر و سرویس‌های تعمیر و نگهداری خودرو نیاز دارد تا بتواند به درستی کار کند، اما در عوض هر بار تعمیر و سرویس این خودروها قیمت کمتری نسبت به خدمات مشابه در خودروهای گران قیمت دارد.

در نتیجه همه صاحبان خودرو، چه خودروهای داخلی و چه خارجی، نیاز دارند که بدانند برای تعمیرات و سرویس ماشین خود به چه کسی می‌توانند اعتماد کنند، کدام تعمیرگاه قیمت منصفانه تری دارد و کدام تعمیرکار ماهرتر است.
از طرف دیگر مشغله‌های گوناگون افراد، ترافیک شهر و کمبود وقت در شرایط فعلی زندگی شهری باعث می‌شود که افراد فرصت جست و جوی تعمیرگاه و تعمیرکار مناسب را نداشته باشند.
خدمات آنلاین خودروی آچاره سعی دارد قدمی در راه بهبود این معضلات بردارد. خدماتی مطمئن، منصفانه و بدون اتلاف وقت را برای خودروی خود با آچاره تجربه کنید. کافی ست که مشکل فنی خودروی خود و یا سرویس دوره‌ای مدنظر برای ماشینتان را به ما اعلام کنید.

انتخاب با شماست!
شما به تعمیرگاه مراجعه می‌کنید یا تعمیرکار به منزل یا محل کار شما بیاید؟
برای تعمیراتی که نیاز است تعمیرکار وقت زیادی صرف کند و ابزارها و دستگاه‌های خاصی در اختیار داشته باشد، ما به دنبال تعمیرگاه مجهزی هستیم که بتواند کار ما را در اسرع وقت انجام دهد و مهم‌تر اینکه کار را با قیمت منصفانه و مهارت کافی انجام دهد. آچاره شما را در یافتن چنین تعمیرگاهی یاری می‌کند.
برای سرویس‌های دوره‌ای و تعمیرات جزیی مثلتعویض روغن، تعویض لنت، تعویض فیلترها، تست وتعویض باتری و … شاید مراجعه به تعمیرگاه زمان‌بر باشد و شما فرصت این کار را نداشته باشید. آچاره برای این مسئله هم راه حل دارد! کافیست سرویس مدنظر خود را در آچاره ثبت کنید تا این بار تعمیرکار با تجهیزات لازم در محل شما حاضر شود و خودروی شما را تعمیر کند.

باز هم انتخاب با شماست!
با ثبت سفارش در آچاره، چندین تعمیرکار سیار یا تعمیرگاه‌ها برای ارائه خدمات به شما اعلام آمادگی می‌کنند. این شما هستید که بعد از صحبت و مذاکره با این افراد، با توجه به امتیاز، قیمت پیشنهادی و آدرس آنها، انتخاب می‌کنید که کدام یک کار شما را انجام دهند.
آچاره با یاری شما صاحبان خودرو، دسترسی به تعمیرکار منصف و ماهر را در کمترین زمان ممکن فراهم می‌کند؛ برای این کار، لازم است تا بعد از دریافت خدمات، نظر خود را درباره کیفیت کار و قیمت به ما اعلام نمایید.

محاسبه رایگان هزینه تعمیرات خودرو!

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا