جایگزین اتانول برای ضد عفونی کردن سطوح

پزشکی و پرستاری

این روزها، همه ما در مرحله سختی از زندگی به سر می بریم و تنها راه خلاصی از آن رعایت بهداشت است. سازمان ها و منابع موثقی در حال پخش اخبار پیشگیری از کرونا هستند و در همین راستا، آچاره مسئولیت اجتماعی خودش دانسته است تا با انتشار این اخبار، قدمی برای اطلاع رسانی بردارد.


نحوه ضد عفونی کردن سطوح با کلر

در هنگامی که ژل های ضد عفونی کننده الکلی، یا سایر مواد ضد عفونی کننده در دسترس شما قرار ندارد، بهترین جایگزین، محلول ضعیف کلر (0.05 درصد) است که می توانید برای ضد عفونی دست ها و صورت از آن استفاده کنید. با این حال در صورتی که هر گونه محلول بر پایه اتانول در دسترس شما باشد، استفاده از محلول کلر توصیه نمی شود؛

چرا؟ به دلیل این که زمان استفاده از این محلول، احتمال سوزش دست و حساسیت در اثر محلول رقیق شده کلر وجود دارد. محلول های کلر باید به صورت روزانه تولید شوند و در جای خشک و خنک و به دور از نور آفتاب نگه داری شوند؛ در غیر این صورت ممکن است خاصیت ضد عفونی آن از بین برود. کلرین به عنوان یک ضد عفونی کننده می تواند برای از بین بردن ویروس بر روی سطح بسیار مفید است و پیش از آن لازم است سطح با آب و صابون تمیز شود.


سخن پایانی برای پیشگیری از کرونا


سخن پایانی برای پیشگیری از ابتلا به ویروس

بهترین راه برای مقابله و مهار این ویروس در خانه ماندن است. انجام این کار نه تنها باعث می شود خودمان سلامت بمانیم، بلکه به حفظ سلامت اطرافیانمان هم کمک می کند. اگر برای گذشتن از این روزهای سخت، دست در دست یکدیگر قدم برداریم، افراد کمتری آسیب دیده و همچنین عزیزان کمتری را هم از دست می دهیم. به امید روزی که دوباره بتوانیم بدون استرس، عزیزانمان را در آغوش بکشیم.


 

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا