امکان گفتگوی آنلاین با متخصصان فعال شد!

اخبار آچاره

چت آنلاین امکان جدیدی است که برای راحتی شما به اپلیکیشن آچاره اضافه شده است. استفاده از گفتگوی آنلاین کاملاً رایگان است و شما می‌توانید بدون محدودیت با هرکدام از ارائه‌دهندگان سرویس چت کنید. ارتباط سریع و آسان باعث می‌شود بهتر تصمیم بگیرید و جزئیات خدماتی که می‌خواهید دریافت کنید را با متخصص مورد نظرتان در میان بگذارید. پیش‌تر برای هماهنگی و توافقات نهایی باید با ارائه‌دهنده سرویس تماس می‌گرفتید و این کار می‌توانست زمان‌بر  و خسته‌کننده باشد. اما با استفاده از نسخه جدید اپلیکیشن آچاره به‌راحتی می‌توانید  چت کنید و درباره خدمتی که می‌خواهید صحبت کنید.

مزایای استفاده از گفتگوی آنلاین

چت کردن با متخصصین چند مزیت بزرگ برای شما دارد:

دقت و سرعت پاسخگویی

گاهی ممکن است وقتی تلفنی صحبت می‌کنیم چیزی از قلم بیفتد یا طرف مقابل متوجه منظور ما نشود. اما در زبان نوشتار دقت بیشتر است و افراد با تمرکز بیشتری می‌توانند مذاکره کنند. تجربه ما در آچاره نشان می‌دهد اگر صحبت‌های مهم قبل از ارائه سرویس مکتوب باشد دقت بیشتر است و سرعت پاسخگویی نیز بالاتر می‌رود.

سرویس‌دهی بهتر

شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که مثلاً ماشینتان خراب شود و نتوانید درست به کسی که با شما تماس گرفته توضیح دهید چه مشکلی برایتان پیش‌آمده و متوجه صحبت‌های او هم نشوید. وقتی موضوع مکالمه تلفنی تخصصی باشد و یکی از طرفین دانش فنی نداشته باشد نمی‌تواند اطلاعات خوبی در اختیار متخصص قرار دهد و حتی ممکن است او را به‌اشتباه بیندازد.

اما هنگام چت کردن تمرکز و فرصت بیشتری برای فکر کردن و پاسخ دادن به سؤالات دارید و اگر اصطلاحی را متوجه نشوید می‌توانید توضیح بیشتری بخواهید. متخصص نیز با دریافت اطلاعات مفیدتر می‌تواند سرویس بهتری ارائه دهد و ملزومات موردنیاز پروژه شما را فراهم کند.

مقرون‌به‌صرفه بودن

چت رایگان آچاره هزینه‌ای برای شما ندارد و الزام‌آور نیست. یعنی بعد از چت کردن هیچ تعهدی برای ثبت سفارش ندارید و اگر به توافق نرسیدید می‌توانید سفارشتان را بدون هزینه لغو کنید.

صرفه جویی در زمان

فرض کنید برای تعمیر و سرویس کولر گازی منزلتان نیاز به سرویس‌کار دارید. بین کارهایی که در طی روز انجام می‌دهید زمانی را به پیدا کردن متخصص مربوطه اختصاص می‌دهید و او را انتخاب می‌کنید اما وقتی تماس می‌گیرید متأسفانه در دسترس نیست. دوباره سراغ انجام کارهای روزمره خود می‌روید تا در فرصتی دیگر با او تماس بگیرید اما مشغله روزانه باعث می‌شود فراموش کنید. با استفاده از قابلیت چت می‌توانید همان لحظه پیام خود را برای سرویس‌کار ارسال کنید و در فرصت بعدی ادامه بحث را پیگیری کنید.

برای استفاده از این قابلیت کافی است اپلیکیشن آچاره را بروزرسانی کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

1 دیدگاه

  1. سلام
    امکان افزایش اعتبار در اچاره وجود ندارد
    وقتی از کارتی که پشتیبانی ارسال کرده برای افزایش اعتبار استفاده میشه خطا کارت معتبر نمیباشد دریافت میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا