آیا بهترین روغن برای از بین بردن چین و چروک صورت را می‌شناسید؟

پوستزیبایی و سلامت

اگر شما هم برای جلوگیری از چین‌وچروک‌های پوست صورت خود هزینه‌ زیادی صرف خرید انواع کرم‌، لوسیون و سایر محصولات شیمیایی می‌کنید، با مجله آچاره همراه باشید تا بهترین روغن برای از بین بردن چین و چروک صورت را به شما معرفی کنیم.

این روغن‌ها شامل مقادیر زیادی آنتی‌اکسیدان، ویتامین‌های مختلف و اسیدهای چرب هستند که به پوست جهت آبرسانی و تغذیه کمک زیادی می‌کنند.

به این ترتیب می‌توانید با کمترین هزینه با استفاده از مواد طبیعی و ارگانیک، پوست صورت خود را جوان و درخشان نگه دارید.

چنانچه برای جوانسازی و پاکسازی پوست و لایه‌برداری از پوست، نیاز به خدمات تخصصی و مشاوره دارید، درخواست خود را در وبسایت آچاره ثبت کنید و از کارشناسان این حوزه مشاوره رایگان دریافت کنید.

نکات کلیدی

  • برای از بین بردن لکه و همچنین چین و چروک‌های سطحی پوست، سرم ویتامین C بسیار تأثیرگذار است.
  • روغن آرگان تمامی مواد لازم برای داشتن پوستی صاف، درخشان، بدون لکه و چروک را دارد.
  • روغن‌های جوجوبا، رزماری، آووکادو، آلوئه‌ورا، نارگیل و جوانه گندم نیز از دیگر روغن‌های کاهنده چین و چروک هستند که می‌توانید با توجه به نوع پوست خود از آن‌ها استفاده کنید.

نکات مهم در انتخاب روغن‌های صورت

قبل از خرید بهترین روغن برای جوانی پوست صورت باید چندین نکته را در نظر داشته باشید. ابتدا باید روغن‌هایی را خریداری کنید که حاوی آنتی‌اکسیدان‌های بالایی باشند. روغن‌های دارای ویتامین C و E جزء این دسته هستند.

این روغن‌ها پوست را در برابر رادیکال‌های آزادی که به پوست آسیب زیادی وارد می‌کنند، محافظت می‌کنند.

نکته دیگری که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب روغن‌های غیرکومدون‌زا است. این روغن‌ها سبب بسته‌شدن منافذ پوست نمی‌شود؛ ازاین‌رو جوش نمی‌زنید.

نکته مهم دیگر، توجه به نوع روغن است. برخی از روغن‌ها همچون آرگان و جوجوبا برای انواع پوست عالی عمل می‌کنند، اما برخی دیگر مانند گل رز و مارولا مخصوص پوست‌های خشک هستند.

در هنگام خرید باید به کیفیت روغن نیز توجه کنید؛ چرا که روغن‌های ارزان‌قیمت ممکن است حاوی مواد مصنوعی و گاه مضر باشند. سعی کنید روغن اصل و خالص تهیه کنید.

بهترین روغن برای از بین بردن چین و چروک صورت

بهترین روغن برای از بین بردن چین و چروک صورت

با افزایش سن، پوست صورت بیشتر مستعد چین و چروک، خطوط ریز و دیگر علائم پیری می‌شود. در بازار محصولات زیادی برای رفع چروک‌های پوست وجود دارند؛ اما یکی از مؤثرترین روش‌ها برای از بین بردن چین و چروک صورت، روغن است.

ما در ادامه بهترین روغن برای از بین بردن چین و چروک صورت را که پس از تحقیقات و آزمایش‌های زیادی بر روی انواع پوست تست شده‌اند را برایتان جمع‌آوری کردیم.

محاسبه رایگان هزینه خدمات پاکسازی و لایه‌برداری پوست!

1. سرم ویتامین C

سرم ویتامین C از بهترین و معروف‌ترین محصولات برای محوکردن چین و چروک و از بین بردن لکه‌های تیره و خطوط ریز است. این محصول شگفت‌انگیز سرشار از رتینول، نیاسینامید و اسید سالیسیلیک اسید است که مبارزی قوی در برابر آکنه محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است که ویتامین C منافذ پوست را کوچک‌تر کرده و آبرسانی عمیقی را ایجاد می‌کند. این محصول برای اکثریت افراد مناسب است؛ اما ممکن است برای افرادی که پوست بسیار حساسی دارند، مناسب نباشد.

سرم ویتامین c دارای مواد فعالی است که باعث تحریک پوست می‌شود. با استفاده از این سرم طی چندین هفته، متوجه نتایج شگفت‌انگیز آن خواهید شد.

روغن ضد چروک قوی

2. روغن ترکیبی

یکی از انواع بهترین روغن برای از بین بردن چین و چروک صورت، روغن ترکیبی است. ترکیب روغن‌زیتون ارگانیک، روغن بادام شیرین، روغن هسته انگور، ویتامین E و اسانس اسطوخودوس یک ترکیب بی‌نظیر است که به‌شدت پوست را لطیف، روشن و زیباتر می‌کند.

این روغن ترکیبی جایگزین عالی برای انواع کرم‌ها و مرطوب‌کننده‌ها است. لازم به ذکر است که این ترکیب روغن‌ها برای انواع پوست از جمله خشک، چرب، مختلط، حساس است.

این محصول خوشبو را روزی دوبار روی صورتتان استفاده کنید تا نتیجه آن را مشاهده کنید. البته شما می‌توانید این روغن را برای مو نیز به‌کار ببرید و موهای خود را سالم‌تر و درخشان‌تر کنید.

3. روغن رزماری

روغن رزمانی نیز مانند روغن آرگان به عنوان بهترین روغن برای از بین بردن چین و چروک صورت شناخته می‌شود. در واقع این روغن به درخشندگی و شفافیت پوست کمک زیادی می‌کند.

روغن ضد چروک قوی

4. روغن آرگان

یکی از شگفت‌انگیزترین روغن ضد چروک قوی برای پوست، روغن آرگان است. این روغن به دلیل ویژگی‌های زیر، از پرفروش‌ترین روغن‌های دنیا است.

  • روغن آرگان پیری را به تاخیر می‌اندازد.
  • به دلیل ترکیبات عالی که دارد از خشکی پوست جلوگیری کرده و چین ‌و چروک‌ها را محو می‌کند.
  • جزو مرطوب‌کنندها و پاک‌کننده‌های قوی برای پوست است.
  • برای از بین بردن جای جوش و التهابات پوستی بسیار موثر است.
  • به دلیل داشتن ویتامین E و آنتی‌اکسیدان، سبب تقویت پوست می‌شود.

5. روغن جوجوبا

این روغن دارای خاصیت انعطاف‌پذیری بالا و مرطوب‌کنندگی است؛ ازاین‌رو یکی از بهترین روغن‌ها برای کاهش نشانه‌های پیری از جمله چین و چروک است.

بهترين روغن براي از بين بردن چين و چروک صورت

6. روغن نارگیل

روغن نارگیل خاصیت مرطوب‌کنندگی و آنتی‌اکسیدانی دارد که به تقویت پوست و کاهش چین و چروک کمک زیادی می‌کند.

7. روغن جوانه گندم

در لیست بهترين روغن براي از بين بردن چين و چروک صورت نباید روغن جوانه گندم را از قلم انداخت.

این روغن دارای ویتامین E و انواع آنتی‌اکسیدان‌ها است. این روغن روند پیری را کندتر می‌کند و با ویتامین‌هایی که دارد، تغذیه و ترمیم پوست را نیز به‌خوبی انجام می‌دهد.

خدمات لایه‌برداری و پاکسازی پوست در منزل با تیم آچاره

8. روغن آووکادو

در روغن آووکادو موادی مانند امگا 3 ویتامین E و آنتی‌اکسیدان وجود دارد که سبب ترمیم پوست، حفظ رطوبت و محوکردن چین و چروک صورت می‌شود. همچنین این روغن می‌تواند به تقویت پوست و الاستیک آن کمک زیادی کند.

بهترین روغن برای از بین بردن چین و چروک صورت

9. روغن آلوئه‌ورا

روغن آلوئه‌ورا خاصیت ضدالتهابی، مرطوب‌کنندگی و مرطوب‌کنندگی را دارد؛ ازاین‌رو برای تسکین التهابات پوست، تقویت ساختار پوست بسیار مناسب و کارآمد است. همچنین می‌توانید از این روغن برای حجیم شدن عضلات صورت خود استفاده کنید.

پیشنهاد می‌کنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر راهنمای طرز استفاده از آلوورا برای چاقی صورت را مطالعه کنید.

بهترين روغن براي از بين بردن چين و چروک صورت

سخن پایانی

توصیه می‌کنیم روغن‌های طبیعی و ارگانیک را جایگزین محصولات شیمیایی کنید. مواد ارگانیک به دلیل خالص بودن و نداشتن افزودنی‌های شیمیایی، کاملا ایمن هستند.

صرفا باید با توجه به نوع پوست خود یکی از بهترین روغن برای از بین بردن چین و چروک صورت را که در این مقاله معرفی کردیم را انتخاب و استفاده کنید. به این ترتیب در مدت زمان کوتاهی نتایج شگفت‌انگیزشان را روی پوست خود مشاهده خواهید کرد.

 سؤالات متداول

بهترین روغن برای از بین چین و چروک صورت چیست؟

روغن آرگان جزو بهترین و پرفروش‌ترین روغن‌های دنیا محسوب می‌شود که تاثیر زیادی در رفع چین و چروک پوست دارد.

برای درمان تیرگی و چین و چروک چه نوع محصولاتی مفید هستند؟

تمامی روغن‌های موثر برای از بین بردن چین و چروک پوست برای درمان تیرگی پوست هم مؤثر هستند؛ اما بهترین آن‌ها، سرم ویتامین C است.

روغن‌ها را چگونه استفاده کنیم که مؤثر باشد؟

ابتدا صورت خود را تمیز شسته و سپس به مقدار کافی از روغن موردنظر استفاده کنید. برای نتیجه سریع‌تر بهتر است روزی دوبار استفاده کنید.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا