تعمیر لباسشویی تعمیر ماشین لباسشویی

نحوه‌ی فعال سازی قفل کودک ماشین لباسشویی بوش

لوازم خانگیماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی بوش یکی از بهترین لباسشویی‌هایی است که بازار وجود دارد. امکانات و قابلیت‌های متعددی در ماشین لباسشویی بوش وجود دارد که از همه نظر خیال مصرف کننده را راحت می‌کند. برای بسیاری غیر فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی بوش سوال است.

همانطور که می‌دانید ماشین لباسشویی بوش در یک مدل ساخته نمی‌شود و دارای سری‌های مختلفی است. هر کدام از سری و مدل‌های ماشین لباسشویی بوش قابلیت‌های ویژه‌ای دارند و برای باز کردن قفل کودک ماشین لباسشویی بوش ابتدا باید سری دستگاه و مدلش را بررسی کرد. در این مقاله نحوه‌ی فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی بوش شرح داده می‌شود. در ادامه‌ی مطلب با ما همراه شوید.

این کار از خرابی‌های احتمالی و ناخواسته و در نتیجه نیاز به تعمیر لباسشویی بوش شما را بی‌نیاز می‌کند.

نحوه‌ی عملکرد قفل کودک ماشین لباسشویی بوش 

کودکان حس کنجکاوی بسیار زیادی دارند، این حس می‌تواند خطرات زیادی را برای آن‌ها ایجاد کند. کودکان علاقه‌ی خاصی به ماشین لباسشویی دارند، با دکمه‌های آن بازی کرده و درب لباسشویی را باز و بسته می‌کنند.

گاهی نیز علاقه دارند خود را به درون دیگ و محفظه‌ی لباسشویی بیاندازند. برای جلوگیری از بروز خطر در هنگام بازی با لباسشویی قفل کودک طراحی شده است. زمانی که قفل فعال می‌شود، لباسشویی خلع سلاح شده و برد و دکمه‌های آن هیچ فرمانی را اجرا نخواهند کرد. البته دکمه‌ی پاور هنگام فعال بودن قفل کودک تغییر حالت نخواهد داد.نحوه‌ی عملکرد قفل کودک

قفل کودک انواع ماشین لباسشویی بوش

  1. ماشین لباسشویی بوش سری 2

ماشین لباسشویی بوش سری 2 از مدل‌های اولیه‌ی لباسشویی برند بوش می‌باشد. برای فعال سازی قفل کودک ماشین لباسشویی بوش سری 2 می‌توان از دکمه‌ی استارت و یا شروع استفاده کرد. در حالت عادی این دکمه فرمان اجرای عملیات داده و دستگاه شروع به کار می‌کند. برای اجرای فرمان قفل کودک در بازه‌ی زمانی 5 الی 9 ثانیه باید دکمه را فشار داد. پس از آن علامت CL بر روی صفحه نمایش نشان داده می‌شود.

تعمیر لباسشویی
تعمیر ماشین لباسشویی

  1. ماشین لباسشویی Bosch سری 6

ماشین لباسشویی بوش سری 6 در چند مدل و نمونه ساخته شده است، با توجه به دفتر راهنما می‌توان به سه روش قفل کودک ماشین لباسشویی بوش سری 6 را فعال کرد. با استفاده از دکمه‌ی استارت و یا دکمه‌ی کلید موجود در بورد لباسشویی بوش امکان فعال کردن قفل کودک وجود دارد. دکمه‌ی استارت به مدت 5 ثانیه و دکمه‌ی کلید به مدت 3 ثانیه فرمان قفل را اجرا خواهند کرد. البته باید توجه داشت که هنگام فعال سازی دستگاه صدای بوق می‌دهد.ماشین لباسشویی بوش سری 6

همچنین می‌توان از دو کلید Finished و RPM استفاده کرد. بدین صورت که این دو کلید باید همزمان فشرده و چند ثانیه نگه داشته شوند. پس از آن با شنیدن صدای بوق می‌توان از فعال و یا غیر فعال شدن قفل کودک ماشین لباسشویی بوش سری 6 آگاه شد. قفل کودک ماشین لباسشویی 7 کیلویی نیز مانند روش‌های بالا فعال می‌شود.

  1. ماشین لباسشویی بوش سری ۸

فعال کردن قفل لباسشویی بوش سری 8 به نسبت نمونه‌های دیگر راحت‌تر می‌باشد. برای این امر از دو دکمه‌ی – و+ استفاده می‌شود. هر دو این دکمه به‌صورت همزمان و در عرض چند ثانیه باید نگه داشته شوند. پس از آن علامت CL نشان داده شده و به معنای فعال شدن قفل کودک لباسشویی خواهد بود.

تعمیرات تخصصی لباسشویی بوش با آچاره

  1. ماشین لباسشویی Bosch سری ۷

برای بازکردن قفل کودک لباسشویی بوش سری 7 باید از دکمه‌ی گردش و یا SPIN کمک گرفت. دکمه‌ی SPIN را می‌توان به‌مدت 3 الی 5 ثانیه به سمت راست چرخاند و مکث کرد. در این مدت قفل کودک به‌راحتی فعال خواهد شد.

ماشین لباسشویی بوش سری ۷

  1. ماشین لباسشویی Bosch سری ۴

ماشین لباسشویی بوش سری ۴ در بازار بسیار زیاد می‌باشد و افراد بسیاری این ماشین لباسشویی را دارند. خوشبختانه با یک روش ساده می‌توان قفل کودک ماشین لباسشویی بوش سری ۴ را فعال کرد. برای این کار می‌توان از دو دکمه‌ی Finished و RPM استفاده کرد. در طی 5 ثانیه این دو دکمه باید به صورت هم‌زمان فشار داده شوند. پس از آن صدای بوق کوچکی شنیده می‌شود که نشانه‌ی فعال شدن قفل کودک ماشین لباسشویی بوش می‌باشد.

مطالعه بیشتر: ارور تاپ کلوزد ماشین لباسشویی بوش (Tap Closed)

محاسبه رایگان هزینه تعمیر لباسشویی بوش!

فعال سازی قفل کودک ماشین لباسشویی بوش

قابل ذکر است که در تمامی مدل‌های ذکر شده روش غیر فعال‌سازی و فعال سازی قفل کودک ماشین لباسشویی بوش یکسان می‌باشد. به همان صورت که قفل کودک را فعال کردید، به همان شکل نیز می‌توانید قفل را غیر فعال کنید. قفل کودک ماشین لباسشویی بوش 8 کیلویی و همچنین قفل کودک ماشین لباسشویی بوش 9 کیلویی نیز از طریق فشردن دکمه‌های استارت و Finished و RPM انجام می‌شود.


خدمات پیشنهادی آچاره : تعمیر ماشین لباسشویی در محل


کلام پایانی

قفل کودک یکی از ویژگی و قابلیت مثبت در ماشین لباسشویی می‌باشد. اگر شما دارای ماشین لباسشویی بوش هستید، این مقاله مختص شماست. برای فعال سازی قفل کودک ماشین لباسشویی بوش باید ابتدا مدل آن را بررسی کنید و سپس بر اساس آن باز و بسته کردن قفل کودک را انجام دهید. قفل کودک می‌تواند در نبود شما خطرات ناشی از دسترسی کودک به ماشین لباسشویی را رفع کند.

مطالعه بیشتر: کدهای ارور ماشین لباسشویی بوش سری 8

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا

تعمیر لباسشویی
تعمیر لباسشویی خود را به متخصصین ما بسپارید!

 

کلیک کنید