مزایا و معایب اجاق گاز سینجر را بشناسید!

اجاق گاز و فرلوازم خانگی

اجاق گاز یکی از پرکاربردترین وسایل آشپزخانه‌‌ است و بیشترین استفاده را دارد؛ بنابراین باید در زمان خرید، به تمام ویژگی‌ها و مزایا و معایب آن توجه داشته باشید. اجاق گاز سینجر یکی از محصولات موجود در بازارهای داخلی است که تعدادی از مشتریان از این محصول استقبال می‌کنند؛ اگر انتخاب شما همین برند است، توصیه می‌کنیم که قبل از خرید با مشخصات و مزایا و معایب اجاق گاز سینجر آشنا شوید. 

بررسی ویژگی‌های هر محصولی پیش از خرید موجب می‌شود که آگاهانه آن وسیله را خریداری کنید و طریقه صحیح استفاده از آن را بدانید.

شما می‌توانید جهت نصب و تعمیر اجاق گاز خود از خدمات آچاره بهره ببرید. روی لینک کلیک کنید و سفارش خود را ثبت نمایید.

نکات کلیدی

  • اجاق گازهای سینجر از جنس استیل هستند و تمیز کردن آن‌ها زمان‌بر و سخت است. 
  • فندک خودکار اجاق گازهای سینجر کیفیت مطلوبی ندارد و گاهی به درستی روشن نمی‌شود. 
  • برای خرید اجاق گاز ابتدا باید به فضای آشپزخانه و نیازهای خود توجه کنید. 
  • انواع اجاق گازهای کوچک 3 یا 4 شعله برای آشپزخانه‌های کوچک مناسب هستند.

معرفی برند سینجر

قبل از بررسی ویژگی‌ها، مزایا و معايب اجاق گاز سينجر لازم است کمی درباره این برند و تولیدات آن صحبت کنیم. سینجر یکی از معروف‌ترین برندهای ایرانی در زمینه تولید لوازم خانگی است که از سال 1370 شروع به کار کرده است. 

شرکت سینجر علاوه بر اجاق گاز، به تولید یخچال و ماشین ظرفشویی هم می‌پردازد؛ اما مهم‌ترین محصول آن، اجاق گاز است که مورد اعتماد بسیاری از خریداران قرار دارد. این وسیله پرکاربرد از قدیم جایگاه ویژه‌ای بین خانواده‌های ایرانی داشته و دارد. 

اجاق گاز سینجر در کارخانه ایرانی و با قطعات داخلی ساخته می‌شود، با این حال در تولید آن از سرشعله‌های ایتالیایی استفاده شده است. این سرشعله‌ها کیفیت بالایی دارند و اکثر برندها در تولید اجاق گازهای خود از آن‌ها استفاده می‌کنند. 

سینجر جزو اولین برندهای ایرانی است که محصولات آن، مصرف انرژی سری A دارند. اجاق گازهای سینجر بر اساس گواهینامه‌های ISO-9002-1994 تولید می‌شوند و مورد تایید لویدز رجیستر انگلستان قرار دارند. 

معايب اجاق گاز سينجر

مزایا و معایب اجاق گاز سینجر چیست؟

همیشه قبل از خرید هر وسیله برقی و گازسوز باید به ویژگی‌ها و مزایا و معایب آن توجه کنید. این قاعده درباره اجاق گاز هم صدق می‌کند؛ چون پرکاربردترین وسیله آشپزخانه است و باید چندین ساعت‌ در روز به درستی کار کند.

اگر شما هم به این موارد اهمیت می‌دهید و دنبال اجاق گاز باکیفیت هستید ما سینجر را پیشنهاد می‌کنیم. اجاق گاز سینجر انتخابی اقتصادی و مقرون به صرفه است. این اجاق گاز مصرف برق کمی دارد و سازگار با محیط زیست است؛ اما بهتر است ابتدا با ویژگی‌ها و معایب اجاق گاز سینجر آشنا شوید.

محاسبه رایگان هزینه نصب و تعمیر اجاق گاز و فر!

از نظر خریداران اجاق گاز سینجر، این وسیله با استفاده صحیح از تکنولوژی جهانی تولید می‌شود. این وسیله پرکاربرد آشپزخانه دارای قیمت مناسبی است و با بودجه اکثر خانواده‌های ایرانی همخوانی دارد. 

در ادامه این مقاله با مزایا و معایب اجاق گاز سینجر بر اساس نظرات خریداران آشنا می‌شویم:

اجاق گاز سینجر از نظر خریداران ایرانی، انتخاب به صرفه‌ای است و عمر طولانی دارد. خدمات پس از فروش مطلوب، باعث شده محصولات سینجر یکی از اولویت‌های خانواده‌های ایرانی باشند. 

اجاق گاز سینجر در کنار مزایای زیادی که دارد از عیوب هم مستثنا نیست. در ادامه با معايب اجاق گاز سينجر از دید خریداران آشنا می‌شویم. 

  1. صفحه گاز سینجر از جنس استیل است و سخت‌تر از اجاق گازهای دیگر تمیز می‌شود. 
  2. فندک خودکار اجاق گاز سینجر کیفیت مطلوبی ندارد. 
  3. اجاق گاز سینجر نیاز به سرویس سالیانه دارد. بنابراین شاید این مورد برای خیلی از افراد سخت و زمان‌بر باشد. 

اجاق گازهای سینجر از نوع فردار بین 8 تا 15 میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شوند. قیمت اجاق گازهای رومیزی سینجر بین 2 تا 6 میلیون تومان در بازار متغیر است؛ بنابراین خریداران می‌توانند با توجه به بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشند. 

معايب اجاق گاز سينجر

نکات مهم برای خرید اجاق گاز سینجر

قبل از اینکه برای خرید اجاق گاز سینجر اقدام کنید بهتر است طبق راهنمای خرید اجاق گاز بررسی کنید که چه نوع اجاق گاز برای آشپزخانه شما مناسب است. اجاق گازهای فردار معمولی داخل کابینت قرار می‌گیرند و باید محل نصب آن‌ها از قبل تعیین شده باشد. 

اگر انتخاب شما گاز رومیزی است باید جای آن روی کابینت خالی شده باشد. در این شرایط می‌توانید فر جداگانه برای آشپزخانه خود تهیه کنید. 

نکته دیگر در انتخاب اجاق گاز سینجر، تعداد شعله‌هایی است که نیاز دارید. اگر فضای آشپزخانه شما کوچک است بهتر است انواع گاز 4 شعله را انتخاب کنید. اگر فضای کافی دارید گاز 5 یا 6 شعله برای آشپزخانه شما مناسب است. 

چرا اجاق گاز سینجر بخریم؟

تا اینجای مقاله با مزایا و معایب اجاق گاز سینجر و مشخصات این محصول آشنا شدیم. حالا نوبت این است که ببینیم چرا باید این اجاق گاز را انتخاب کنیم. اجاق گاز سینجر چه نکات مثبتی برای خریداران دارد؟ 

همانطور که گفتیم یکی از مزایای اجاق گاز سینجر، قیمت مناسب آن است. خریداران با هر بودجه و توان مالی می‌توانند گزینه مناسب خودشان را انتخاب کنند.

معایب اجاق گاز سینجر

اجاق گازهای سینجر مصرف برق و گاز کمی دارند و از این لحاظ اقتصادی‌تر هستند. علاوه بر این با محیط زیست سازگار هستند و مصرف انرژی سری A دارند. 

مهم‌ترین دلیل برای خرید اجاق گاز سینجر، حمایت از کالاهای داخلی است. به این ترتیب می‌توانید به تولید بیشتر کارخانه‌های ایرانی و اقتصاد کشور کمک کنید.

عیب‌یابی و تعمیرات اجاق گاز و فر با تیم آچاره

جمع‌بندی

در این مقاله با مشخصات و معایب اجاق گاز سینجر آشنا شدیم. اجاق گاز سینجر نیاز به سرویس سالیانه دارد و همین موضوع باعث به دردسر افتادن خریداران آن می‌شود. 

علاوه بر این فندک خودکار این اجاق گاز کیفیت خوبی ندارد و بیشتر مواقع به درستی کار نمی‌کند. این اجاق گاز مزایایی هم دارد که باعث شده یکی از پرفروش‌ترین برندهای ایرانی محسوب شود. 

سوالات متداول

آیا اجاق گاز سینجر 100% ایرانی است؟

اجاق گازهای سینجر در کارخانه ایرانی تولید می‌شوند. فقط یکی از قطعات آن‌ها یعنی سرشعله‌ها ایتالیایی است. این قطعات به دلیل کیفیت بالایی که دارند در بیشتر اجاق‌ گازهای برندهای دیگر هم استفاده می‌شوند.

مهم‌ترین عیب اجاق گاز سینجر چیست؟

صفحه اجاق گازهای سینجر از جنس استیل است و به سختی تمیز می‌شوند.

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا