ارائه خدمات مشاوره روانشناسی رایگان برای متخصصین آچاره

اخبار آچاره

ما همیشه در مسائل کاری و اقتصادی با دیگران مشورت می‌کنیم و سعی می‌کنیم از راهنمایی‌های آنها استفاده کنیم تا بهترین تصمیم را بگیریم. مثلا وقتی می‌خواهیم خانه بخریم از چند نفر از اقوام که به‌تازگی خرید و فروش خانه داشتند پرس‌و‌‌جو می‌کنیم و با چند مشاور املاک صحبت می‌کنیم. وقتی بخواهیم کسب و کار جدیدی شروع کنیم یا کارمان را عوض کنیم هم حتما با چند نفری صحبت می‌کنیم. اما متاسفانه در مورد مسائل روحی و عاطفی خود دوست نداریم با کسی حرف بزنیم یا از کسی کمک بگیریم.

مشاوره با روانشناس در زندگی پرمشغله امروزی یک نیاز ضروری است چون به شما کمک می‌کند در تصمیم‌گیری، مدیریت استرس و رفتارهای فردی و اجتماعی خود بهتر عمل کنید و از فشار زندگی، مشکلات روانی، اضطراب، اختلافات خانوادگی و احساس تنهایی و پوچی رها شوید و جلوی از هم پاشیدن روابط عاطفی خود را بگیرید.

در این راستا، از خانم دکتر مهسا رضائی‌پور، روانشناس بالینی دعوت کردیم به متخصصین آچاره مشاوره روانشناسی ارائه دهند تا بتوانید با انرژی مثبت و حال روحی خوب به کار و کسب خود بپردازید و در مسیر شغلی خود پیشرفت کنید.

راه های ارتباطی و چگونگی دریافت مشاوره:

متخصصین طلایی می توانند هر ماه با ارسال نام، نام خانوادگی و کدملی خود به شماره 09199192106 از طریق واتس اپ، وقت خود را رزرو کنند. سرکار خانم دکتر رضائی‌پور با شما در ارتباط بوده و جلسات مشاوره شما به صورت رایگان برگزار خواهد شد.

4.9/5 - (418 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا