آچاره، اپلیکیشن خدماتی منتخب

اخبار آچاره

از زمان ظهور اپلیکیشن‌ها، مدت زیادی نمی‌گذرد، اما همگی از تاثیرات زیاد آنها در زندگی باخبریم: از نقش آنها در مدیریت کارها و انجام سریع‌تر سرویس‌های مورد نظر تا دنیای وسیع‌تری که برایمان خلق کرده‌اند و البته بی‌انصافی است اگر به صرفه‌جویی در زمان و آسودگی ایجاد شده اشاره نکنیم.

آچاره نیز یکی از این اپلیکیشن‌هاست که در جشنواره وب و موبایل ایران در سال 1397، به عنوان برترین اپلیکیشن خدمت رسانی انتخاب شد. اگر تمایل به استفاده از این اپلیکیشن دارید، پیشنهاد می‌کنیم به ویژگی‌های این اپلیکیشن توجه کنید.

چرا آچاره، چاره کار است؟

در دنیای امروز، برای موارد مختلفی به کمک گرفتن از متخصصین مختلف نیاز داریم؛ مسائل شخصی مانند سلامتی جسمی و روحی، موارد مربوط به خانه مانند نظافت و شستشو، تعمیرات اتومبیل و مانند آن.

آچاره را می‌توان اپلیکیشن جامعی در نظر گرفت که به تمامی این مسائل توجه کرده است و در حال حاضر برای بیش از 300 نوع سرویس، آماده خدمت رسانی است.  

تعدادی از مهمترین خدماتی که در آچاره ارائه می‌شود و با استقبال روبروست، موارد زیر است:

  • خدمات نظافت و پذیرایی
  • خدمات شستشو (قالیشویی و خشکشویی)
  • خدمات تعمیرات منزل (لوازم برقی خانگی)
  • خدمات دکوراسیون و بازسازی (بنایی ساختمان، نجاری، کف‌سابی و … )
  • خدمات سلامتی و تندرستی (مربی‌ خصوصی تمرینات ورزشی مختلف، آزمایش در محل و …)
  • خدمات زیبایی بانوان و آقایان

فقط به یک متخصص ماهر دسترسی نداشته باشید

به احتمال بسیار زیاد، همگی ما با دغدغه یافتن متخصص خوب برای کارهای مختلف، روبرو بوده‌ایم. افرادی که بتوانند با تعهد، مسئولیت‌پذیری و مهارت کافی، کار درخواستی ما را انجام دهند. پیدا کردن این افراد، زمانی که در مناطق بزرگ و پرجمعیت زندگی می‌کنیم، دشوارتر است، به ویژه اگر به محیط نیز چندان آشنایی نداشته باشیم.

با اپلیکیشن آچاره، افراد به شبکه وسیعی از متخصصین دسترسی دارند و می‌توانند برای کار درخواستی حداقل از میان اعلام آمادگی 5 متخصص در کمتر از یک ساعت، یک فرد را انتخاب کنند.

دسته بندی متخصصین، انتخاب شما را آسان‌تر می‌کند.

فقط دسترسی به متخصصین کافی نیست. افراد باید بتوانند از بین آنها، معتمدترین را نیز انتخاب کنند. برای همین منظوردر مرحله انتخاب متخصص افراد می‌توانند بر اساس رزومه، تعداد کارهایی که انجام داده‌اند و امتیازاتی که دیگر کاربران به آنها داده‌اند و افراد متخصص هر حوزه‌ای دارای میزان مهارت‌های متفاوتی هستند و در عین حال مسئولیت پذیری برای افراد مختلف متفاوت است. این موضوع در شهرهای بزرگتر، پررنگ‌تر است،

دنیای شلوغ امروز، وقت گرانبهاتر از همیشه

در حال حاضر، سرعت رشد جهان بسیار بیشتر از گذشته است و ما آدم‌ها چاره‌ای نداریم تا حدی خودمان را با این شرایط وقف دهیم. زمانی که خدمات مورد نیاز خود را از طریق آچاره درخواست می‌کنید، می‌توانید مدت زمان زیادی را در مرحله ثبت سفارش و انجام کار در محل، ذخیره کنید و از این فرصت برای انجام دیگر اولویت‌های خود استفاده کنید.

اپلیکیشن آچاره، هوای محیط زیست را هم دارد

عدم حضور شما در شهر برای جستجوی متخصص، به معنی کاهش آلاینده‌ها در محیط است. علاوه بر آن، اعزام متخصصینی که در نزدیکی شما حضور دارند، می‌تواند تاثیر بیشتری در این حوزه داشته باشد.

تضمین خدمات، اطمینان بیشتری برای کاربر ایجاد می‌کند

از فروردین 1398، تمامی خدمات آچاره بیمه شدند. این بدین معنی است که از مرحله اعزام متخصصین به محل تا پایان کار، همه کارها ضمانت می‌شوند. بدین ترتیب، در صورت بروز مشکلات احتمالی، می‌توانید مطمئن باشید که تا مرحله آخر، مشکلات توسط واحد پشتیبانی آچاره، دنبال خواهد شد.

واحد پشتیبانی همیشه حواسشان هست

در هر مرحله از سفارش، واحد پشتیبانی و کنترل کیفیت حضور دارند تا به سوالات کاربران پاسخ دهند.

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا