نکات لازم برای مادران شیرده برای پیشگیری از ویروس کرونا

پزشکی و پرستاری

در روزهای بحران پیش رو، قشرهای مختلفی درگیر هستند و هر کدام از آن ها به اندازه خود، باید برای پیشگیری از کرونا تلاش کند. گاهی پیش می آید که با وجود رعایت بهداشت یا جدی نگرفتن بیماری کرونا (covid-19)، فرادی که دارای حساسیت بالاتری هستند هم درگیر می شوند و باید برای رفع این بیماری تلاش کنند.


به طور مثال یکی از افراد این دسته ها، مادران باردار هستند یا مادرانی که فرزند کوچک دارند. در ادامه نکات بهداشتی برای مهار این بیماری و عدم انتقال آن به فرزند با استاد به منابع موثق به خصوص سازمان بهداشت جهانی توسط آچاره انجام گرفته است.

اقداماتی که مادران شیرده دارای کرونا باید انجام دهند

مادرانی که دارای کرونا هستند (covid-19) اگر به کودک خود شیر می دهند یا با نوزاد خود تماس پوستی دارند، باید نکات زیر را رعایت کنند.

بهداشت تنفسی: استفاده از ماسک نکته مهمی است که باید به آن توجه شود. اهمیت این موضوع در زمان شیردهی به کودک بسیار زیاد است.

بهداشت دست ها: شستشوی صحیح دست ها به مدت 20 ثانیه، قبل و بعد از تماس با کودک و برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا بسیار زیاد است. الزامی است.

ضدعفونی: تمیز و ضدعفونی کردن سطوحی که به صورت معمول با آن ها تماس دارید و از ممکن است به ویروس آلوده شوند، بسیار مهم است و باید رعایت شود.


سخن پایانی برای پیشگیری از مبتلا شدن به کرونا …

مهار این بیماری نیاز به تصمیم جمعی و مشارکت همه مردم برای جلوگیری از شیوع آن دارد. سازمان ها و مراکز مختلف با توجه به همه گیر شدن کرونا، هرکدام قدمی برای مهار آن برمیدارند. تنها راه حل برای مواجهه با این بیماری، در خانه ماندن است و همه ما باید به امید اینکه دوباره دست در دست یکدیگر شویم، بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کرده و دیگران را هم به انجام آن تشویق کنیم.

 

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا