انواع دستکش های موجود در بازار برای مهار کرونا

پزشکی و پرستاری

در این‌روزهای سخت، تنها دستان تو می‌توانند نجات دهنده زنجیره انسان ها باشند. این مسئولیت ماست و آچاره در راستای مسئولیت اجتماعی خود با استناد به منابع موثق، برای پیشگیری از کرونا این مطالب را با شما اشتراک می گذارد.


انواع دستکش های موجود در بازار

دستکش های موجود در بازار برای پیشگیری از کرونا شامل سه دسته به نام های ،وینیل، نیتریل، لاتکس و نایلونی هستند. در ادامه این مدل ها را بررسی می‌کنیم.


دستکش لاتکس

این مدل به رنگ کرم روشن است و حالتی چسبناک دارد تا به دست شما بچسبد نسبت به اتانول قابل نفوذ است و در مقابل نفوذ ویروس، قابلیت نفوذ یک درصد را دارد. این دستکش ها بازه مصرف ۱۶ ساعته دارند و میتوان آن ها را با اتانول ضد عفونی کرد.

دستکش نایلونی

دستکش نایلونی یا فریزری، بی رنگ و غیر چسبان است. این دستکش پوشش مناسبی در مقابل ویروس ها ندارد. در صورتی که با اتانول یا مواد ضد عفونی کننده مخلوط شود، میزان نفوذ ویروس در آن ۹۰ درصد افزایش پیدا می کند.

دستکش وینیل

این دستکش از محصولات بی رنگ است و حالت چسبندگی ندارد. میزان نفوذ ویروس به این مدل، حدود ۲۹ درصد است و در صورتی که با مواد ضدعفونی کننده یا اتانول در تماس باشد، میزان نفوذپذیری آن تا ۵۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.

دستکش نیتریل

دستکش های نیتریل به رنگ آبی و چسبان هستند. این مدل از دستکش ها در مقابل اتانول غیر قابل نفوذ هستند و در مواجهه با نفوذ ویروس ۱ تا ۳ درصد قابلیت نفوذ پذیری دارند. طول عمر استفاده از این دستکش ۸ ساعت است.


چه دستکش هایی برای پیشگیری از کرونا مناسب هستند؟

سخن پایانی پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا

در روزهای پیش رو، باید بسیار جدی تر به جلوگیری از کرونا فکر کنیم و با رعایت بهداشت ضامن سلامتی خود و سایر هموطن هایمان شویم‌. پیام این روزها تنها همین کلمه است، لطفا در خانه بمانید تا سلامتی به همه ما بازگردد.


 

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا