آچاره، یکی از 10 برند برگزیده کسب و کارهای آنلاین

اخبار آچاره

در سومین رویداد سالانه به مناسبت «روز ملی تجارت الکترونیک»، از کسب‌وکارهای آنلاین معتبر به دلیل کیفیت و برتری در ارائه خدمات قدردانی شد.

وزارت صنعت، معدن و تجارت به مناسبت این رویداد کسب و کارهای آنلاین را مورد ارزیابی موشکافانه قرار داد و از 10 کسب و کار برتر در دسته‌های مختلف تقدیر کرد. مفتخریم اعلام کنیم که به پاس اعتماد شما و تلاش بی‌وقفه تیم بزرگ آچاره، بعنوان کسب و کار برگزیده در بخش خدمات و تعمیرات انتخاب شدیم.

در دسته بندی خدمات و تعمیرات از آچاره، فروشگاه‌های اینترنتی از دیجیکالا، پشتیبانی فناوری اطلاعات از هاست ایران، خدمات پرداخت از زیبال، فروش مواد غذایی و آشامیدنی از اسنپ، تجهیزات و لوازم دیجیتال از موبایل140، فروش خودروهای سبک از وفا خودرو، حمل و نقل هوایی و ریلی از علی بابا، مشاوره پزشکی از دکتر ساینا و فروش کتاب از فیدیبو تجلیل شد.

در حال حاضر آچاره با ارائه بیش از ۳۰۰ سرویس در حوزه‌های نظافت، اسباب کشی، تعمیرات، بازسازی، کارواش، زیبایی، مشاوره، پزشکی و پرستاری، آموزش و … خدمت‌رسانی می‌کند. بیش از 100 هزار متخصص در زمینه‌های مختلف در آچاره مشغول به کار هستند.

شایان ذکر است که آچاره علاوه بر شهر تهران در ۱۵ شهر دیگر نیز نمایندگی دارد و به جامعه مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد. تاکنون بیش از ۲ میلیون نفر به ما اعتماد کرده‌اند و امتیاز بالای سرویس‌ها نشان از رضایتمندی آنها از خدمات ماست.

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای اعتماد به یک کسب و کار اینترنتی اینماد است. اینماد یا نماد اعتماد الکترونیک (E-Namad) در حقیقت یک آرم و لوگوی معتبر است که توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیک به وب‌سایت‌هایی که دارای بخش پرداخت آنلاین هستند داده می‌شود. اینماد اعتبار و کیفیت سایت‌ها را با ستاره نمایش می‌دهد. آچاره دارای اینماد ۴ ستاره‌ای است؛ لذا با مشاهده اینماد ۴ ستاره‌ای آچاره، خیال شما بابت کیفیت خدمات و امنیت مراحل پرداخت اینترنتی راحت خواهد بود.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا