بولدبروز ابرو چیست و چه تفاوتی با فیبروز و میکروبلیدینگ دارد؟

اصلاح صورت و ابروزیبایی و سلامتمژه و ابرو

تاتو ابرو، میکروبلندینگ، فیبروز، لیفت و لمینت ابرو، بولد بروز و … تنها تعداد محدودی از روش‌های زیبایی ابرو محسوب می‌شوند که از گذشته‌های دور اغلب بانوان و آقایان دغدغه‌مند برای قرینه‌سازی، تغییر ساختار ابرو و … از آن‌ها استفاده می‌کنند.

در این میان بولدبروز ابرو شاید کمی ناشناخته‌تر از بقیه موارد باشد و زیباجویان اطلاعات کمتری نسبت به این روش زیبایی داشته باشند؛ اما مانند هر اقدام درمانی و زیبایی دیگر لازم است که ابتدا این روش زیبایی را بشناسیم و بدانیم که مزایا و معایب بولدبروز ابرو چیست؟

اگر به خدمات آرایشی و زیبایی نیاز دارید می‌توانید از سرویس میکاپ و آرایش صورت در خانه که توسط آرایشگران ممتاز ارائه می‌شود، بهره ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت لیفت مژه در وبسات آچاره مراجعه فرمایید.

نکات کلیدی

  • بولدبروز ابرو نسبت به سایر روش‌های زیبایی، التهاب‌ کمتری ایجاد می‌کند و مدرن‌تر است.
  • برای بولدبروز ابرو نباید هیچ تاتو ابرویی از قبل انجام داده باشید.
  • پرپشت نشان دادن ابروها و قرینه‌سازی ابروها ازجمله مهم‌ترین مزایا بولدبروز ابرو هستند.

بولدبروز ابرو چیست؟

داشتن ابروهای پررنگ و زیبا آرزوی هر خانمی است؛ زیرا ابروها تأثیر زیادی در زیبایی چهره افراد دارند و تغییر فرم آن‌ها می‌تواند به چهره افراد تنوع دهد.

اگرچه امروزه شرکت‌های آرایشی و بهداشتی با علم نوین سعی در تولید محصولات آرایشی جدیدتری مانند مداد ابرو، ریمل ابرو، ماژیک ابرو و … دارند، اما انتخاب یک روش نسبتاً دائمی برای پررنگ‌تر کردن ابروها روش بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌ای است. چراکه تأثیرات لوازم‌آرایشی مخصوص ابرو موقتی است و حالتی مصنوعی به ابرو می‌دهد.

ضمن اینکه استفاده از لوازم‌آرایشی بی‌کیفیت می‌تواند موجب ریزش ابرو شود. بولدبروز ابرو یک روش جایگزین باهدف پر رنگ کردن و قرینه‌سازی ابروها شناخته می‌شود. در این روش بدون نیاز به جراحی می‌توان ابروهای خوش‌فرم و پهن داشت.

ماندگاری بولدبروز ابرو

پس در یک نگاه کلی در پاسخ به سؤال بولدبروز ابرو چیست؟ باید گفت: بولدبروز ابرو روشی نوین و بدون درد برای قرینه‌سازی، زیباتر شدن و پررنگ شدن ابروها محسوب می‌شود.

در این تکنیک خطوطی نرم و طبیعی به شکل S در جهت رویش موهای ابرو شخص کشیده می‌شود تا قسمت‌های خالی ابرو پر شوند. در این روش مقرون‌به‌صرفه آرایشگر می‌تواند مطابق باسلیقه و فرم صورت شما ابروهایی پهن یا کشیده برای شما ایجاد کند.

ماندگاری بولدبروز ابرو

قطعاً ماندگاری بولدبروز ابرو نسبت به سایر روش‌های قرینه‌سازی ابرو بیشتر است؛ اما اگر بخواهیم ماندگاری بولدبروز ابرو را تخمین بزنیم باید در نظر داشته باشیم که در این موضوع موارد زیر نقش بزرگی را ایفا می‌کنند؛

  • آرایشگر و آرایشگاه منتخب شما
  • میزان هزینه‌ای که برای بولدبروز ابرو در نظر گرفته‌اید.
  • میزان آرایش روزانه شما
  • پاک کردن آرایش در هنگام شب
  • قرارگیری در معرض نور
  • نوع پوست شما
  • میزان رویش مو

در حالت معمول بولدبروز ابرو حدوداً 8 ماه الی 1 سال بر روی ابروها باقی می‌ماند که کاهش یا افزایش این مدت به نحوه مراقبت زیباجو و مهارت و تجربه آرایشگر بستگی دارد.

محاسبه رایگان هزینه خدمات آرایش صورت در محل!

مراحل بولدبروز ابرو چیست؟

این روش اولین بار توسط خانم منسورا هودزیک مگی ابداع شد که یک گزینه عالی برای زیباتر کردن ابروهای نازک و کم‌پشت است. در این روش ابتدا حالت ابرو طراحی می‌شود و سپس رنگ مخصوص توسط آرایشگر حرفه‌ای طبق نظر شخص و حالت صورت ساخته می‌شود.

مراحل بولدبروز ابرو

سپس آرایشگر به کمک قلم مخصوص خطوط S مانندی را روی لایه‌های اولیه پوست نواحی ابرو ایجاد می‌کند. هدف از انجام این کار پر کردن نواحی خالی ابرو و زیباسازی آن است. در این روش شاید کمی التهاب و سوزش وجود داشته باشد که معمولاً خفیف است و تا چند ساعت بعد التیام می‌یابد.

مزایا بولدبروز ابرو

مزایای بولدبروز ابرو چیست؟

بهتر است قبل از هر اقدام با ویژگی‌ها و مزایا بولدبروز ابرو آشنا شوید و بدانید معایب بولدبروز ابرو چیست و سپس برای انجام آن تصمیم‌گیری کنید. در ادامه این بخش با مهم‌ترین مزایای بولدبروز ابرو آشنا خواهیم شد.

  • اصلاح ایرادات تاج ابرو
  • کمک به قرینه شدن ابروها
  • فرم دادن به ابروها
  • دارای کمترین سوزش و درد
  • استفاده از رنگ‌های طبیعی
  • دارای حالت ظریف و طبیعی

معایب بولدبروز ابرو چیست؟

اگرچه بعید است اما شاید عده‌ای سوزش، درد خفیف و التهاب را ازجمله معایب بولدبروز ابرو بدانند. ضمن اینکه این روش برای افرادی که تاتو ابرو دارند مناسب نیست.

به‌طورکلی اغلب اقدامات زیبایی دارای درد خفیف و مضراتی هستند؛ اما با تمام این تفاسیر اگر شما قصد بولد بروز ابرو دارید بهتر است در خصوص تمامی روش‌های قرینه‌سازی ابرو مطالعه کنید و بهترین گزینه را مطابق با شرایط خود انتخاب کنید.

میکاپ و آرایش صورت با آرایشگران ممتاز آچاره

تفاوت میکروبلیدینگ و بولدبروز ابرو چیست؟

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های میکروبلیدینگ و بولدبروز فرآیند کلی کار، نوع دستگاه و مدت ماندگاری آن‌ها است. به‌طورکلی در فرآیند قاب سایه، فیبروز و میکروبلیدینگ از یک دستگاه به نام میکروبلیدر برای ایجاد خطوط نازک روی ابرو استفاده می‌شود.

به بیان ساده‌تر می‌توان گفت: در میکروبلیدینگ خطوط روی ابرو تاتو می‌شوند و این در حالی است که در بولدبروز ابرو به کمک یک‌قلم نازک و تیز با استفاده از رنگ مخصوص ضخامت ابرو و تیرگی آن بیشتر می‌شود. بولدبروز ابرو یک روش عالی برای افرادی است که ابروهای نازکی دارند و می‌خواهند آن را مطابق با مد، ضخیم کنند.

تفاوت میکروبلیدینگ و بولدبروز | بولذبروز ابرو چیست

تفاوت فیبروز با بولدبروز ابرو چیست؟

اصلی‌ترین تفاوت فیبروز با بولدبروز این است که در بولدبروز می‌توان به ابروها انحنا داد و آن‌ها را طراحی کرد؛ اما درروش فیبروز چنین امکانی وجود ندارد. همچنین درروش بولدبروز ابرو برخلاف فیبروز ابرو حالتی کاملاً طبیعی به خود می‌گیرد.

کلام آخر

بولدبروز ابرو یکی از تکنیک‌های آرایشی است که نخستین بار در انگلستان توسط خانم منسورا هودزیک مگی طراحی و ابداع شد. در این روش خطوطی s مانند به کمک قلم و بارنگ مخصوص روی لایه اول نواحی کم‌پشت ابرو در جهت قرینه‌سازی و زیباتر شدن ابروها کشیده می‌شود.

این تکنیک جدید مانند هر روش زیبایی دیگری دارای معایب و امتیازاتی است که توصیه می‌کنیم قبل از هر اقدامی در خصوص شرایط پوست خود و نحوه انجام بولدبروز تحقیقات لازم را انجام دهید و اطلاع کسب کنید که عوارض بولدبروز ابرو چیست و آیا برای شما مناسب است یا خیر.

سؤالات متداول

بولد بروز چیست؟

به بیان ساده بولدبروز ابرو شامل استفاده از رنگ نیمه دائمی روی موهای ابرو به رنگ دلخواه شما است. بسیار رایج است که ابروهایی داشته باشید که حداقل تا حدی از رنگ موهای شما کم‌رنگ‌تر هستند. روش بولدبروز کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که سایه‌ها مطابقت دارند و این همان چیزی است که منجر به ظاهری جسورتر و زیباتر می‌شود.

دوام و ماندگاری بولدبروز حدوداً چقدر است؟

دوام بولدبروز ابرو حدوداً 8 ماه الی 1 سال است. البته این موضوع به میزان رشد موها و نوع پوست شما نیز بستگی دارد.

آیا بولدبروز ابرو دائمی است؟

خیر، بولدبروز ابرو دائمی نیست و شما باید در مدت‌زمان مشخص برای تمدید آن به آرایشگاه مراجعه کنید.

انجام بولدبروز ابرو چقدر طول می‌کشد؟

این موضوع کاملاً بستگی به آرایشگر دارد اما به‌طورکلی مدت‌زمان بولد بروز ابرو می‌تواند بین 25 الی 60 دقیقه متغیر باشد.

آیا بولدبروز ابرو بی‌خطر است؟

بهتر است افرادی که به بیماری خاصی دارند، حتماً قبل از انجام این کار با پزشک مشورت کنند.

آیا بولدبروز باعث ریزش مو می‌شود؟

هر کاری که باعث آسیب به فولیکول‌های موی ابرو شود، می‌تواند باعث ریزش و تخریب آن‌ها شود.

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا