آرايش چشم ٢٠٢٠ بر روي ٤٢ چشم مختلف

زیبایی و سلامتآرایش

چشم ها یکی از قطب های اصلی زیبایی و جذابیت در صورت است. معمولا زمانی که می خواهیم به یک مجلس برویم، زمان بسیار زیادی را برای درست کردن چشم هایمان می گذاریم یا اگر به آرایشگاه می رویم، ایشان با توجه به مدل چشم و پلک هایمان، لوازم آرایشی و مدل مناسب آن را انتخاب می کنند. در این مقاله قصد داریم نکاتی را در مورد آرایش چشم 2020 ارائه دهیم و شما را برای داشتن آرایشی زیبا راهنمایی کنیم.

برای استفاده از خدمات زیبایی و آرایشگاه در محل توسط متخصصان زیبایی مجرب به سایت آچاره مراجعه کنید.


پیش نیازهای واجب قبل از انجام آرایش چشم 2020

قبل از اینکه بخواهیم در مورد موارد و نکات آرایش چشم 2020 اطلاعاتی را به شما منتقل کنیم، بهتر است نکات قبل از انجام این کار را بدانید و برای چشم هایی زیباتر از آن ها استفاده کنید؛ همچنین در درست کردن کلی خود از پرایمر و آبرسان های مختلف برای سلامتی پوست خود استفاده کنید. این موارد عبارتند از:

  1. به اندازه لازم و کافی آب بنوشید و از تاثیر آن غافل نشوید.
  2. خواب کافی داشته باشید و تاثیر آن در سلامتی را جدی بگیرید.
  3. از غذاهای سالم و پر انرژی استفاده کنید.
  4. پس از گذشتن از مرز 30 سالگی، از کرم های دور چشم استاده کنید.
  5. کرم ضد آفتاب و عینک آفتابی را در همه موارد جدی بگیرید.

پیش نیازهای واجب قبل از انجام آرایش چشم 2020


اصول درست سایه زدن در آرایش چشم

همان قدر که آرایش چشم بسیار اهمیت دارد، سایه زدن اصولی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و در انجام آن باید به مدل چشم توجه ویژه ای شود. فراموش نکنید مدل چشم ها اهمیت بالایی در در انجام آرایش دارد و باید به آن توجه ویژه ای شود. ابتدا از یک زیرساز برای استفاده بر روی پلک ها استفاده می شود تا پلک صاف شود و سپس از سایه روشن برای قسمت های داخلی استفاده شده و گوشه های بیرونی با استفاده از سایه تیره پر می شود. اگر قصد دارید چشم های خود را درشت و کشیده نشان دهید باید از گوشه خارجی چشم، سایه را به سمت بیرون و بالا امتداد دهیم.


نکات مهم در آرایش چشم

  1. رنگ های تیره در سایه چشم مانند مشکی، قهوه ای، سورمه ای باعث بزرگ شدن چشم می شوند.
  2. رنگ هایی مانند سبز، خاکستری و بنفش تیره برای چشم های قهوه ای رنگ بسیار جذاب و پرکشش هستند.
  3. سایه هایی با رنگ روشن مانند گلبهی، قهوه ای روشن و صورتی، رنگ های مناسبی برای آرایش های روزانه هستند و می توانید از آن ها در طول روز استفاده کنید.
  4. انتخاب رنگ سایه برای چشم  سبز کمی سخت است و بهتر است بدانید که می توانید از رنگ های قهوه ای، سبز تیره و یاسی برای زیبایی این چشم ها استفاده کنید.

روش درست سایه زدن

سایه زدن درست و اصولی یکی از مواردی است که باید به آن توجه ویژه ای شود و بدانیم در بزرگتر، کوچکتر و فاصله چشم ها نقش بسیار مهمی دارد. در قدم اول به خاطر داشته باشید، سایه خود را به گونه ای بزنید که نگاه شما به جای آرایشتان جلب توجه کند. سعی کنید پس از انجام زیر سازی پلک، چشم های خود را باز نگه دارید و سرتان را کمی به عقب متمایل کنید تا از جزئیات کار خود به خوبی باخبر باشید.

برای پلک هایی که کمی پف دارند از سایه هایی با رنگ مات استفاده کنید و بهتر است پایه سایه خود را بر روی رنگ های روشن انتخاب کنید تا رنگ ها زیبایی خود را حفظ کنند و آرایش چشمتان دارای خط نباشد.


اصول درست سایه زدن در آرایش چشم


تاثیر رنگ پوست در آرایش چشم 2020

همان طور که می دانید تاثیر رنگ پوست در آرایش چشم بسیار زیاد است و هر رنگ سایه ای روی هر پوستی، نتیجه مناسبی نخواهد داشت.

پوست های تیره

افرادی که دارای پوست های تیره هستند، لازم است از رنگ های روشن تر نسبت به پوست خود استفاده کنند و استفاده از سایه هایی با رنگ های طلایی و نقره ای باعث دوچندان شدن جذابیت در آن ها می شود.

پوستی به رنگ گندمی

افرادی که دارای پوست گندمی هستند شانس بسیار بالایی در استفاده از سایه ها با رنگ های مختلف دارند و می توانند از انواع رنگ ها استفاده کرده و سایه خود را با رنگ لباس یا موهای خود هماهنگ کنند.

پوست هایی به رنگ روشن

افرادی که دارای پوست روشن هستند لازم است از سایه های تیره در گوشه خارجی پلک و از سایه های روشن در گوشه داخلی آن استفاده کنند. در ادامه نکاتی را در مورد استفاده از سایه های مختلف ارائه می دهیم.


نحوه صحیح استفاده از رنگ تیره


نحوه صحیح استفاده از رنگ تیره

تیره کردن چشم ها یک امر نسبی است و ممکن است به زیبایی بعضی از افراد اضافه کند و در بعضی دیگر، جلوه خوبی نداشته باشد؛ به همین دلیل باید در استفاده از سایه چشم تیره جانب احتیاط را رعایت کنیم. گاهی اوقات تیره کردن چشم باعث می شود چشم های شما کوچکتر و پلک هایتان سنگین تر به نظر برسند.


ایجاد هماهنگی در چهره

معمولا اکثر خانم ها علاقه دارند، چشم های سیاه و لب های قرمز را به صورت همزمان در آرایششان داشته باشند اما بهتر است بدانید اکثر کسانی که علم این موضوع را دارند، مشخص کرده اند که یا تیرگی چشم ها را انتخاب کنید یا تیرگی لب هایتان!

چشم ها در کنار لب ها تاثیر گذار می شوند و این دو مورد یک دیگر را خنثی می کنند، انجام این کار باعث حفظ تعادل و ایجاد جلوه های زیبایی می شود.


معجزه خط چشم در آرایش چشم 2020

برای اینکه چشم های ریز را درشت نشان دهید لازم است بالای خط مژه پلک بالا با خط چشم مشکی، خط کشیده و پس از کشیدن کمی آن را با سایه تیره کنید تا چشمان شما درشت نشان داده شوند. قسمت ابتدایی خط چشم را باریک کشیده و هرچه به انتها می روید آن را پهن تر کنید. می توانید برای قسمت پایین پلک، با مداد یا سایه یک خط تیره روی رویش مژه ها بکشید.

برای درشت نشان دادن چشم ها، مداد سفید مخصوص در داخل چشم بکشید و برای قسمت های ریز و گود از مداد مشکی استفاده نکنید.


معجزه خط چشم در آرایش چشم 2020


جادوی ریمل را فراموش نکنید

همواره از یک سایه رنگ متوسط برای پوشاندن چین موجود در استخوان زیر ابرو استفاده کنید و برای انجام این کار، از گوشه بیرونی چین شروع کرده و با حرکتی مانند جارو کردن، سایه را به سمت گوشه درونی چین هل دهید. این کار را تا زمانی که رنگ با پوست مخلوط شود ادامه دهید و رنگ های مختلف را برای رسیدن به رنگ مطلوبتان ترکیب کنید.


و کلام آخر…

در این مقاله می توانید با انواع مدل های چشم و نحوه استفاده از سایه با رنگ های مختلف در آن آشنا شوید، با توجه به این موارد می توانید زیبایی چشم های خود را دو برابر کنید و با مدل چشم های خود بیشتر آشنا شوید. همچنین این موارد می تواند در انتخاب سبک شما و انتقال آن به آرایشگر مربوطه نیز مفید باشد و از آن بهره بگیرید.


 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا