نحوه ریست کردن ماشین ظرفشویی سامسونگ

لوازم خانگیماشین ظرفشویی

هنگامی که ماشین ظرفشویی سامسونگ شما دچار مشکل می‌شود، مثلا زمانی که کد خطا را نشان می‌دهد یا تخلیه آن به درستی انجام نمی‌شود، ممکن است نیاز به ریست کردن داشته باشد. چون اغلب اوقات ایرادات ماشین ظرفشویی ناشی از مشکلات الکترونیکی است (مانند مواردی که ممکن است پس از قطع شدن برق اتفاق بیفتد). در این موقعیت‌ها با ریست کردن ماشین ظرفشویی سامسونگ می‌توان مشکل را برطرف کرد. اگر مشکل ماشین ظرفشویی شما با این ریست کردن برطرف نشود احتمالا باید عیب‌یابی شود. البته بهتر است پس از به وجود آمدن هر مشکلی سریعا ماشین ظرفشویی خود را ریست نکنید. همیشه سعی کنید با آگاهی کامل یا با مشورت با تکنسین مورد نظر اقدام به این عمل کنید. در ادامه در مورد ریست کردن ماشین ظرفشویی اطلاعات بیشتری ارائه می‌دهیم. اگر ماشین ظرفشویی شما ایرادی پیدا کرده کافس است تعمیر ماشین ظرفشویی با آچاره را امتحان کنید.

چگونگی ریست کردن ماشین ظرفشویی سامسونگ؟

ریست کردن ماشین ظرفشویی کار بسیار آسانی است. می‌توانید پریز ماشین ظرفشویی را از برق بکشید (یا برق مدار آن را قطع کنید). پس از کشیدن پریز کمی صبر کنید تا بار الکتریکی از خشک‌کن ماشین ظرفشویی خارج شود (ممکن است حداکثر 5 دقیقه طول بکشد). سپس دوباره ماشین ظرفشویی خود را روشن کنید.

به همین راحتی ریست ماشین ظرفشویی سامسونگ شما انجام می‌شود. تمامی کاری که باید برای ریست کردن انجام دهید همین است. تنها باید حواستان باشد که زمانی کوتاه میان خاموش کردن و سپس روشن کردن مجدد آن بگذارید. باز هم تاکید می‌کنیم که برای این کار سعی کنید از یک تکنسین ماشین ظرفشویی، راهنمایی دریافت کنید.

ttps://blog.achareh.ir/مشکلات-ماشین-ظرفشویی/

زمان مناسب برای ریست ماشین ظرفشویی سامسونگ

پس از ریست کردن ماشین ظرفشویی سامسونگ تمامی کدهای خطا پاک می‌شوند و شما گمان می‌کنید که مشکل برطرف شده است. اما اغلب اینگونه نیست و ممکن است مشکل اصلی هنوز پابرجا باشد. اولین کاری که پس از ایجاد مشکل باید انجام دهید، برطرف کردن کدهای خطای ماشین ظرفشویی است. سعی کنید ابتدا متوجه شوید مشکل از کجاست و اگر دلیلی نیافتید، اقدام به زدن دکمه ریست ماشین ظرفشویی سامسونگ کنید. ممکن است گاهی اوقات کد خطا به این دلیل باشد که شما درب ماشین ظرفشویی خود را درست نبسته‌اید. در این حالت بهتر است ابتدا این موارد را چک کنید و زدن دکمه ریست آخرین گزینه برای شما باشد.

در موارد دیگر ممکن است که ماشین ظرفشویی خود را به تازگی نصب کرده باشید، اما متوجه ‌شوید روشن نمی‌شود. در این شرایط ممکن است که نصب ماشین ظرفشویی به درستی انجام نشده باشد. بهتر است نصب ماشین ظرفشویی خود را به دست یک نصب‌کننده حرفه‌ای ماشین ظرفشویی بسپارید که با این مشکلات مواجه نشوید.

دیگر موردی که ممکن است اتفاق بیفتد، مشکل در تخلیه ماشین ظرفشویی است. در این موارد، reset ماشین ظرفشویی سامسونگ چاره کار شما نیست. در این حالت اغلب مشکل از شلنگ تخلیه است که باید توسط یک تکنسین بررسی شود. به هر حال، برای تمامی مشکلات و کدهای خطا نمی‌توان سریعا از دکمه ریست استفاده کرد. بهتر است به موارد مختلف توجه کنید و مشکل اصلی را برطرف کنید.

درباره ماشین ظرفشویی بیشتر بخوانید: مشکلات ماشین ظرفشویی (۴ مشکل رایج و نحوه برطرف کردن آن‌)

بهترین زمان برای زدن دکمه ریست ماشین ظرفشویی سامسونگ

چه موقع بهترین زمان برای زدن دکمه reset است؟ ابتدا عیب‌یابی‌ها را انجام دهید. گاهی اوقات پس از برطرف کردن ایرادات ماشین ظرفشویی، همچنان کدهای خطا باقی می‌مانند. در این حالت باید حتما ماشین ظرفشویی را ریست کنید. اگر باز هم کدهای خطا پاک نشدند، باید با یک متخصص مشورت کنید و از او راهنمایی بخواهید. ممکن است هنوز هم ماشین ظرفشویی شما دارای مشکل باشد.

پیش از ریست کردن ماشین ظرفشویی، ایراد آن را پیدا کنید

تمامی کدهای خطای ماشین ظرفشویی در دفترچه راهنمای آن آورده شده است. زمانی که با کدهای خطا مواجه شدید بهتر است به دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی سامسونگ خود مراجعه کنید و مشکل دقیق آن را بیابید. در صورتی که خودتان موفق به حل مشکل نشدید می‌توانید از سرویس‌های گوناگونی که برای رفع مشکلات ماشین ظرفشویی وجود دارند استفاده کنید. اغلب اوقات تکنسین مربوطه می‌تواند بهترین راهنما برای شما باشد و می‌تواند مشکل ماشین ظرفشویی را به بهترین نحو ممکن حل کند.

کلام آخر

اغلب اوقات با ایجاد مشکل در وسیله‌های الکتریکی، اولین گزینه‌ای که به ذهن می‌رسد ریست کردن آن است. تصور عموم بر این است که با ریست کردن یک وسیله می‌توان مشکل آن را کاملا برطرف کرد. اما باید بدانید که ریست کردن ماشین ظرفشویی سامسونگ شاید راه حل مناسبی نباشد. زدن دکمه ریست باید آخرین گزینه برای شما باشد. ابتدا بهتر است به دنبال مشکل اصلی باشید و آن را رفع کنید.

ریست کردن ماشین ظرفشویی

پاسخ به پرسش‌های متداول شما

  1. آیا زدن دکمه ریست ماشین ظرفشویی سامسونگ پس از ایجاد هر مشکلی صحیح است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت خیر. زدن دکمه ریست باید آخرین گزینه برای شما باشد. بهتر است ابتدا مشکل اصلی را بیابید و آن را حل کنید. در نهایت از روش ریست کردن استفاده کنید. باز هم تاکید می‌کنیم که بهترین کار مشورت گرفتن از تکنسین مربوطه است.

  1. گاهی اوقات پس از برطرف کردن مشکل باز هم کدهای خطا وجود دارند، در این صورت چه کنیم؟

زمانی که مشکل ماشین ظرفشویی خود را برطرف کردید، ممکن است هنوز کدهای خطا پاک نشده باشند. در این صورت باید یک بار ریست کردن ماشین ظرفشویی خود را انجام دهید. پس از ریست کردن، کدهای خطا نیز پاک می‌شوند.

  1. برای ریست کردن ماشین ظرفشویی سامسونگ، پس از قطع برق آن می‌توان سریعا آن را روشن کرد؟

خیر، بهتر است حداکثر تا 5 دقیقه زمان بدهید و سپس آن را مجددا روشن کنید. در برخی از ماشین‌های ظرفشویی ممکن است قطع کامل جریان برق تا 5 دقیقه زمان ببرد. پس بهترین گزینه آن است که کمی صبر کنید و سپس دوباره آن را روشن کنید.

  1. اگر تخلیه ماشین ظرفشویی به درستی انجام نشود، می‌توان آن را ریست کرد تا درست شود؟

خیر، زمانی که قسمت تخلیه ماشین ظرفشویی شما به درستی کار نمی‌کند مشکل با ریست کردن حل نمی‌شود. در این شرایط بهتر است از تکنسین‌های مربوطه کمک بگیرید تا شلنگ تخلیه را بررسی کنند و مشکل را برطرف نمایند.

منبع: Samsung

 

از متخصصین "آچاره" رایگان قیمت بگیرید و بهترین را انتخاب کنید.

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا