تعمیر تلویزیون در محل تعمیر تلویزیون در محل

نحوه وصل کردن هدفون بی سیم به تلویزیون

تلویزیونلوازم خانگی

شاید شما نیز این احساس نیاز را داشته باشید که گاهی بخواهید به دور از سروصدا و مزاحمت برای دیگران صدای تلویزیون را از طریق هدفون خود دریافت کنید؛ و این سوال برایتان پیش آمده است که چطور می‌توانم هدفون خود را به تلویزیون وصل کنم؟
در این مقاله ما برای شما نحوه وصل کردن هدفون بی سیم به تلویزیون را در تلویزیون‌های ساده و هوشمند بررسی کرده‌ایم.

با ما در این مقاله همراه باشید تا اگر تلویزیون شما بلوتوث ندارد، از طریق روش‌های جایگزین بتوانید هدفون خود را مانند تلویزیون‌های هوشمند به‌راحتی به تلویزیون خود وصل کنید.

نکات کلیدی

  • تلویزیون‌های ساده نیز توانایی اتصال به هدفون را دارند.
  • برای وصل کردن تلویزیون به هدفون کافی است از یک فرستنده بلوتوث استفاده کنید.
  • دستگاهی را انتخاب کنید که با مشکل هماهنگ نبودن صدا روبه‌رو نشوید.
  • با استفاده از کنسول‌های بازی به‌راحتی هدفون خود را به آن وصل کنید.

نحوه وصل کردن هدفون بی سیم به تلویزیون هوشمند

در حال حاضر ما تلویزیون‌های هوشمندی را می‌بینیم که حتی قابلیت اتصال به اینترنت را نیز دارند. بیشتر این تلویزیون‌ها بلوتوث داشته و پشتیبانی خود تلویزیون از بلوتوث بهترین شیوه اتصال هدفون شما به تلویزیون است. تنها کافی است شما هدفون بیتس یا هر هدفون دیگری را روشن کنید تابلوتوث هدفون نیز فعال شود.

در گام بعدی نیاز است بلوتوث تلویزیون نیز روشن شود. در تلویزیون‌‌های مختلف مسیر پیدا کردن بلوتوث متفاوت است اما شما می‌توانید عبارت بلوتوث را در کادر جست‌وجو قرار دهید تا تنظیمات مرتبط با آن را سریع‌تر پیدا کنید.

گام نهایی پیدا کردن نام بلوتوث هدفون شما در تلویزیون است. با یافتن نام شما اتصال هندزفری بلوتوث به تلویزیون و هدفون برقرار می‌شود. شما به‌راحتی می‌توانید با داشتن تلویزیون هوشمند، صدای «آ» را از طریق هدفون خود گوش دهید. در ادامه مطلب برای شما به‌عنوان نمونه تنظیمات بلوتوث تلویزیون هوشمند سامسونگ را قرار می‌دهیم.

وصل کردن هدفون بی سیم به تلویزیون

● اتصال هندزفری بلوتوث به تلویزیون سامسونگ

تلویزیون هوشمند سامسونگ از طریق بلوتوث به هدفون شما وصل می‌شود. کافی است کنترل از راه دور دستگاه را برداشته و وارد تنظیمات دستگاه شوید. مسیر پیدا کردن بلوتوث تلویزیون شامل کلیدهای: تنظیمات> دکمه عمومی>مدیریت دستگاه خارجی> مدیریت دستگاه ورودی> است.
تعمیر تلویزیون در محل
تعمیر تلویزیون در محل

در ادامه فهرست دستگاه‌های بلوتوث را انتخاب کنید. قبل از وارد شدن به این مسیر مطمئن باشید که هدفون شما نیز روشن باشد؛ در ادامه نام بلوتوث شما در منوی تلویزیون دیده می‌شود. نام هدفون خود را انتخاب کنید و به اعلانی که در صفحه تلویزیون ظاهر می‌شود پاسخ دهید و گزینه تایید برای جفت‌شدن 2 دستگاه را انتخاب کنید.

بعد از اتصال اولیه در هر زمان که هدفون خود را زمانی که تلویزیون نیز روشن است فعال کنید در قسمت سمت راست صفحه اعلانی قرار می‌گیرد و از شما می‌پرسد که آیا قصد اتصال به تلویزیون را دارید یا خیر، در صورت تایید، بلندگوهای تلویزیون قطع شده و صدا به هدفون شما هدایت می‌شود.وصل کردن هدفون بی سیم به تلویزیون

روش‌های اتصال هدفون به تلویزیون

اگر تلویزیون شما بلوتوث داخلی داشته باشد، وصل کردن هدفون بی سیم به تلویزیون کار راحتی خواهد بود و شما به‌سادگی می‌توانید این اتصال را برقرار کنید.

حال اگر تلویزیون از این ویزگی برخوردار نباشد، با چه اقداماتی می‌توانیم هدفون خود را به تلویزیون وصل کنیم؟ برای یافتن پاسخ سوال خود روش‌های اتصال هدفون به تلویزیون را برای شما قرار داده ایم.

محاسبه رایگان هزینه نصب و تعمیر تلویزیون!

1. خرید یک دستگاه ارسال‌کننده صدا

برای رفع این مشکل که تلویزیون شما بلوتوث ندارد، با یک اقدام ساده می‌توانید این مشکل را برطرف کنید. راه‌حل مشکل شما خرید یک دستگاه ارسال‌کننده صدا است. خرید این دستگاه کوچک که به تلویزیون شما وصل می‌شود، امکان برقراری اتصال هدفون و تلویزیون را مهیا می‌سازد.

نکته‌ای که باید در هنگام خریدای از این وسیله در نظر داشته‌ باشید، این است که دستگاه ارسال‌کننده صدا از کیفیت بالای برخوردار نباشد و شما احساس خوبی از صدای دریافتی تلویزیون نداشته باشید.

در زمان خریداری قطعا هر اندازه که کیفیت دستگاه انتخاب شده شما بیشتر باشد و هزینه بیشتری بابت آن پرداخت کرده باشید، کیفیت دستگاه شما و صدای دریافتی از آن بیشتر خواهد بود.دستگاه ارسال کننده صدا

2. از دستگاه‌های بازی استفاده کنید

گاهی شما قصد بازی دارید و دوست دارید که صدای بازی شما مزاحم دیگران نشود. اگر تلویزیون شما امکان اتصال هدفون را نداشته باشد، از خود دستگاه بازی می‌توانید این اتصال را انجام دهید.

بعضی از دستگاه‌های بازی این امکان را در خود دارند که شما بتوانید هدفون خود را به آن وصل کنید. به عنوان مثال IROKU دستگاهی است که کنترل آن فضایی برای ورود فیش دارد، با اتصال فیش هدفون خود به کنترل دستگاه صدای بازی را از طریق هدفون خود گوش دهید.

3. هدفون بی‌سیم با امواج رادیویی

اگر شما با استفاده از روش‌های قبل موفق به وصل کردن هدفون بی سیم به تلویزیون خود نبودید، کافی است از هدفون‌هایی استفاده کنید که از امواج رادیویی برخوردار هستند.

روش اتصال هدفون بلوتوث به تلویزیون با استفاده از این هدفون‌ها به این ترتیب است که هدفون‌های رادیویی برد بسیار بالایی دارند و گاهی تا 100 متر نیز توانایی آن را دارند که صدای تلویزیون را داشته باشند.

نصب و تعمیرات تخصصی تلویزیون با تیم آچاره

هدفون‌های رادیویی با نام Rf شناخته می‌شوند که بسته به قیمت‌شان از کیفیت‌های متفاوتی برخوردار هستند. با وجود برد خوب هدفون‌های رادیویی اما استقبال زیادی از آن نمی‌شود؛ به این دلیل که هدفون مخصوصی دارند که ممکن است کیفیت‌شان به اندازه کیفیت هدفون خود شما نباشد.هدفون بی سیم با امواج رادیویی

نتیجه‌گیری

در این مقاله در رابطه با وصل کردن هدفون بی سیم به تلویزیون توضیحاتی برای شما قرار دادیم. تلویزیون‌های هوشمند این قابلیت را دارند که به‌راحتی هدفون خود را به تلویزیون وصل کنید و برای نمونه مسی اتصال هدفون به تلویزیون سامسونگ را شرح دادیم.

چنانچه تلویزیون شما نیز ساده است، روش‌هایی در این مقاله برای برقراری ارتباط هدفون و تلویزیون ارائه نمودیم که با استفاده از هرکدام از این روش‌ها شما می‌توانید در زمان بازی یا دیدن و شنیدن برنامه‌های تلویزیونی، به‌راحتی روند وصل کردن هدفون بی سیم به تلویزیون را طی کنید. در صورت نیاز هم می‌توانید با استفاده از خدمات تلویزیون آچاره مشکل موجود را برطرف کنید.

سوالات متداول

آیا می‌ توانیم هدفون خود را به تلویزیون وصل کنیم؟

بله. اگر تلویزیون شما دارای بلوتوث داخلی باشد، این اتصال به‌سادگی قابل‌انجام خواهد بود.
در صورت عدم پشتیبانی تلویزیون از بلوتوث نیز می‌توانید برای وصل کردن هدفون بی سیم خود به تلویزیون، از راه‌هایی که در این مقاله به آن اشاره داشتیم استفاده کنید.

آیا کنسول‌های بازی قابلیت پشتیبانی بلوتوث را دارند؟

بله. از طریق کنسول‌های بازی شما می‌توانید هدفون خود را به تلویزیون وصل کنید.
در برخی وسایل فیش هدفون شما به فضایی که در کنترل دستگاه طراحی شده است متصل می‌شود.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا

خدمات تعمیر تلویزیون در محل
تعمیرات تخصصی تلویزیون با تیم حرفه‌ای آچاره

 

کلیک کنید