افزایش درآمد و شانس دریافت سفارش بیشتر با رعایت چند نکته مهم!

اخبار آچاره

چطور بیشترین درآمد را در آچاره کسب کنیم؟

در این نوشته می خواهیم به اختصار روش های کسب بیشترین درآمد ممکن از آچاره را مطرح کنیم. لطفا این نکات را به دقت مطالعه کنید تا در مدت کارتان در آچاره بتوانید بدون دردسر درآمد مناسبی داشته باشید. اگر فیلم آموزشی اولیه را ندیده اید یا فراموش کرده اید لطفا از این اینجا ببینید:

 

به نظر شما یک رستوران چگونه موفق می شود؟

قبل از هر چیز یک رستوران باید غذای خوب داشته باشد، تمام عوامل دیگر مثل محیط مناسب، قیمت و سرعت سرو غذا در درجه دوم قرار می گیرند. شما هم به عنوان یک متخصص قبل از هرچیز باید تخصص کافی داشته باشید. در هر حوزه ای از نظافت منزل تا تعمیر برد یخچال لازم است که از جدیدترین اطلاعات و روش ها با خبر باشید و بتوانید آنها را به کار بگیرید. هر روز زمانی را به مطالعه اختصاص دهید تا همواره اطلاعاتتان به روز باشد. اگر لازم است کلاس بروید یا آموزش انلاین ببینید. این حوزه تخصصی شماست و ما بیش از این به آن ورود نمی کنیم.

حال می رسیم به سایر عوامل:

  • امتیاز مشتری به شما:

در پایان هر کار مشتری به شما امتیاز می دهد. این امتیاز در موارد مختلفی به کار شما می آید. تمام سعیتان را بکنید تا رضایت مشتری جلب شود، امتیاز بالا در میزان کمیسیون شما، تعداد کاری که در اپلیکیشن می بینید و اینکه مشتری های بعدی هم شما را انتخاب کنند تاثیر دارد.

مشتری بر اساس کیفیت، قیمت، وقت شناسی، نحوه برخورد و رفتار شما به شما امتیازی بین 1 تا 5 می دهد. امتیاز 5 یعنی رضایت کامل و امتیاز 1 یعنی نارضایتی زیاد مشتری.

!! نکته مهم: هرگز برای گرفتن امتیاز 5 مشتری را تحت فشار نگذارید و به او اصرار نکنید. در صورتی که شرکت از این موضوع مطلع شود شما جریمه خواهید شد.

  • تعداد کاری که انجام می دهید:

شنیده اید که می گویند پول پول می آورد؟ در آچاره هم کار کار می آورد. هر چه کار بیشتری انجام دهید، کارهای بیشتری می بینید، پروفایلتان قوی تر می شود و مشتری های بیشتری در سفارش های بعدی شما را انتخاب می کنند. به همین دلیل ممکن است در روزهای ابتدایی کارهای کمتری ببینید یا پیشنهادهای شما مورد تایید مشتری قرار نگیرد، اما این فقط ابتدای راه است. چند کار که انجام دهید می بینید که به سرعت اوضاع عوض می شود. حتی اگر مشتری پیشنهادات شما را نپذیرد، سیستم فعالیت شما را تشخیص می دهد و ارج می نهد و شما در اولویت دریافت کار قرار می گیرید. ضمنا هر چه بیشتر کار انجام دهید امتیاز شما در باشگاه متخصصین بیشتر می شود و کمیسیون کمتری پرداخت خواهید کرد.

درباره باشگاه متخصصین بیشتر توضیح خواهیم داد.

حال این سوال برای شما پیش می آید که خب چگونه کار بگیریم؟

اگر درباره نحوه قبول سفارش در اپلیکیشن ابهامی دارید این فیلم آموزشی را ابتدا تماشا کنید. بعد از آن به این نکات توجه کنید:

 

  • پروفایلتان را تکمیل کنید.

پروفایل شما در اپلیکیشن اولین چیزی است که مشتری از شما می بیند و براساس آن تصمیم می گیرد:

  1. عکسی که برای پروفایلتان انتخاب می کنید باید عکسی مناسب و نشان دهنده شخصیت خوب شما باشد. ظاهری آراسته و موقر قطعا در انتخاب شما بوسیله مشتری موثر است
  2. غیر از خودتان عکس از نمونه کارهای قبلیتان بگذارید تا مشتری متوجه شود که شما متخصص کاربلد و با تجربه ای هستید.
  3. درباره خودتان در قسمت بیوگرافی چند خطی بنویسید. شما در این چند خط فرصت دارید تا مشتری را قانع کنید که شما متخصص قابل اعتماد، با دانش و منصفی هستید.
  • ارائه پیشنهادات و تلاش برای جلب نظر مشتری
  1. هنگام پیشنهاد به مشتری حتما توضیح بنویسید. سعی کنید قانعش کنید که شما می توانید مشکلش را حل کنید. در صورت امکان حدود قیمت را هم به مشتری بگویید تا بتواند بهتر تصمیم بگیرد.
  2. بعد از پیشنهاد کار به مشتری اگر دیدید مشتری پیشنهاد شما را قبول نکرده و کار به شما تخصیص نیافته، از طرفی پیشنهاد شما را هم رد نکرده، یعنی مشتری هنوز تصمیمش را نگرفته است. می توانید به مشتری زنگ بزنید تا بتوانید تلفنی برای او توضیح بدهید که چگونه می توانید مشکلش را حل کنید.
  3. گوش به زنگ و آنلاین باشید! بسیاری از مواقع شما و تعدادی دیگر از همکارانتان برای گرفتن یک کار مشخص همگی علاقه مندید. اگر گوش به زنگ باشید و حواستان به اپلیکیشن و نوتیفیکیشن های آن باشد، احتمالا شما زودتر کار را می بینید و زودتر پیشنهاد می دهید. پس احتمالا آن کار به شما می رسد.
  4. از پیشنهاد دادن خسته نشوید. به طور متوسط از هر 3 پیشنهاد شما یکی مورد قبول مشتری قرار می گیرد. اما در ابتدا شاید لازم باشد برای گرفتن یک کار 20 پیشنهاد به مشتری ها بدهید.

 

باشگاه متخصصین آچاره چیست؟

باشگاه متخصصین یک باشگاه مجازی است که شما با عضویت در آچاره به عضویت آن در می آیید. اعضای این باشگاه به 3 دسته طلایی، نقره ای و برنزی تقسیم می شوند. اعضای طلایی 25% کمیسیون کمتری پرداخت می کنند و اعضای برنزی 10% کمیسیون بیشتر. عملکرد هر ماه شما مشخص می کند که شما در ماه بعد طلایی هستید یا نقره ای یا برنزی. شما هر چه امتیاز بیشتری بگیرید و یا کار بیشتری انجام دهید عملکرد بهتری دارید. اطلاعات بیشتر را در اینجا بخوانید.

تقویم کاری در آچاره چیست و به چه درد می خورد؟

شما در آچاره یک تقویم کاری دارید. می توانید در اپلیکیشنتان در این قسمت مشخص کنید که چه روزهایی و در چه مناطقی فعال هستید. پر کردن این قسمت اجباری نیست و در دید مشتری هم تاثیری ندارد. اما پس این  تقویم به چه درد می خورد؟

فرض کنید شما مشخص کرده اید که در روزهای شنبه و دوشنبه تا یک ماه آینده در مناطق سعادت آباد، شهرک غرب و پونک فعال هستید. در این صورت اگر یک سفارش برای این روزها در این مناطق ثبت شود سیستم به طور خودکار، بلافاصله بعد از ثبت سفارش، از طرف شما به مشتری پیشنهاد می دهد و برای انجام کار اعلام آمادگی می کند. این کار شانس گرفتن کار برای شما را به شدت افزایش می دهد بدون اینکه هزینه و زمانی از شما ببرد.

کوت فوری چیست و چگونه به افزایش درآمد کمک می کند؟

همان طور که گفتیم اگر شما در تقویم کاری خود روزها و محله هایی را که در آن فعال هستید مشخص کنید، در صورتی که سفارشی متناسب با تخصص شما در آن روزها در آن محله ها بیاید سیستم به طور خودکار از طرف شما به مشتری پیشنهاد انجام کار می دهد. در اصطلاح می گوییم که قابلیت کوت فوری برای شما فعال شده است.

حال اگر شما بصورت شرکتی کار می کنید و محدودیتی در روزهای هفته ندارید و در همه محله های شهر نیز فعالیت می کنید، می توانید ازپشتیبانی بخواهید که این قابلیت را برای شما فعال کند. مثلا اگر شما نقاشی ساختمان یا اسباب کشی انجام می دهید احتمالا برایتان خیلی فرق نمیکند که سفارش در چه محله ای و چه روزی باشد. در این صورت اگر قابلیت کوت فوری برایتان فعال باشد عملا بدون اینکه دایم حواستان به گوشی باشد خود سیستم حواسش هست و از طرف شما برای انجام کار درخواست می دهد.

فقط مواظب باشید چرا که اگر سیستم از طرف شما پیشنهاد بدهد و مشتری پیشنهاد رو بپذیرد و شما بعدا بخواهید کار را لغو کنید جریمه خواهید شد.

 

هزینه ها و فایده های بیمه مسئولیت چیست؟

شما در آچاره با پرداخت تنها ماهی 10هزار تومان بیمه می شوید اگر: در رشته های فنی مدرک فنی معتبر دارید و اسمتان در لیست بیمه رد شده است، در اینصورت در پروفایلتان در دید مشتری یک گزینه با عنوان “بیمه مسئولیت” روشن می شود که به مشتری نشان می دهد شما تحت پوشش بیمه اید. در این صورت خدای ناکرده اگر حین انجام سفارش برای شما یا مشتری حادثه ای اتفاق بیافتد بیمه هزینه درمان را تا سقف 5 میلیون تومان و هزینه های نقص عضو یا خدای ناکرده فوت را بصورت کامل پرداخت خواهد کرد.

بجز انجام کار چه روش هایی برای کسب درآمد در آچاره وجود دارد؟

شاید باورتان نشود ولی شما می توانید بدون کسب انجام کار و به سادگی در آچاره درامد کسب کنید. کافیست تا همکارانتان را به آچاره معرفی کنید. اگر شما یک متخصص به آچاره معرفی کنید و ثبت نام او در آچاره تکمیل شود شما پاداش می گیرید.

این پاداش برای متخصص نظافت 50.000 تومان و برای سایر متخصصین 30.000 تومان است. حالا اگر متخصصی که معرفی کرده اید اولین کارش در اچاره را انجام دهد نیز همین مقدار پاداش می گیرید. یعنی اگر شما یک متخصص نظافت به آچاره معرفی کنید و او بعد از تکمیل ثبت نام اولین کارش را انجام دهد شما در مجموع 100.000 تومان پاداش می گیرید بدون اینکه هیچ کاری انجام داده باشید. برای این کار باید در اپلیکیشنتان قسمت “معرفی دوستان” را انتخاب کنید و پیش بروید. در این فیلم توضیحات کامل در این باره داده شده است.

 

همچنین شما به عنوان متخصص آچاره ممکن است خودتان مشتریان زیادی داشته باشید، اگر شما این مشتری ها را به آچاره معرفی کنید نیز پاداش می گیرید.

نکته اول: در این صورت اگر مشتری ای که شما معرفی کنید هر سفارشی در آچاره بگذارد که در حیطه تخصصی شماست اتوماتیک به شما تخصیص می یابد و کمیسیونی هم بابت کارهای او پرداخت نمی کنید. یعنی این مشتری همچنان مشتری شما باقی می ماند.

نکته دوم: اگر این مشتری سفارشی در خدمات دیگر بگذارد که شما نمی توانید انجام دهید، آچاره 20% از درآمد خود از آن کار را به شما پرداخت می کند. در واقع شما شریک آچاره می شوید. بدین ترتیب تا یک سال اگر این مشتری هر سفارشی بدهد شما با آچاره در درآمد حاصله شریک هستید.

در پایان یک بار دیگر یادآوری می کنیم که در دراز مدت هیچ چیز جایگزین تخصص، خوش قولی، انصاف و حسن خلق شما نخواهد شد. این مواردی که گفتیم مانند نکات تستی برای کنکور بود که بخصوص در ابتدای حضور شما در آچاره به شما کمک کند تا اولین قدم ها را محکم تر و مطمئن تر بردارید. امیدواریم همکاری دراز مدت و پرسودی با آچاره داشته باشید.

4.6/5 - (1224 امتیاز)

54 دیدگاه

    1. سلام من حدودا یک ماهه در اچاره کار میکنم اصلا راضی نیستم یه بارم نظر دادم ولی پخش نکردین درست نیست مردم فریب بدین

    1. بادرود به تیم آچاره من این مدت که با آچاره کار کرده ام بسیار موفق وراضی هستم وبه خیلی ازدوستان ومشتریان پیشنهاد داده ام
      به امید پیشرفت بیشتر ازقبل

  1. آچاره واقعا عالیه من متخصص اچاره هستم و درامد خوبی دارم
    خیلی ممنونم از برنامه کاربردی اچاره

    1. سلام.بپرسم‌چرااینقدرکارکم‌است.هفته‌ای‌یک‌کاردرصورتی‌که‌من‌همش‌بروزوتمام‌کارهای‌برای‌گرفتنه‌کاربایدانجام‌بدم‌روانجام‌میدم‌ولی‌باز‌هیچ‌کاری‌نمیاد

      1. سلام‌ به عنوان متخصص آچاره میتونم بگم یه برنامه جامع و عالی برای کسب درآمد هست. خوشحالم که عضو خانواده ی آچاره هستم

  2. سلام…
    من حدود یک ماهی هست که به این سیستم ملحق شدم و کاملاً راضی ام چه از لحاظ متخصصین که شمال خودم هم میشه و چه از نظر مشتری های خوبی که برنامه معرفی میکنه .اپلیکیشن خوبیه و جا برای رشد و پیشرفت بسیار داره،دامنه ی فعالیت گسترده ای هم داره.
    به امید موفقیت های روز افزون همه ی انسان ها.

    1. سلام خوشحالیم که همراه ما هستید و از فعالیت در آچاره رضایت دارید.
      امیدواریم به کمک هم شاهد رشد هرچه بیشتر آچاره باشیم.

  3. سلام‌ من یک سال عضو اچاره شدم شکر خدا برکت زندگیم خیلی بیشتر شده ممنونم از شما

    1. سلام آقای کنگرلو عزیز
      ما هم از همکاری با شما خوشحالیم امیدواریم همیشه کسب و کار شما پررونق باشد.

  4. سلام. من حدود فقط یک ماه هست که عضو آچاره هستم. واقعا سیستم خوبی داره از هر جهات و برای افراد باپشتکار خیلی خوبه .

    1. آقای زمانی عزیز
      از همکاری با شما مفتخریم و خوشحالیم که راضی هستید. موفق و سلامت باشید

    2. سلام خدمت خانواده بزرگ اچاره من یک ماه عضو این خانواده شدم و خدارشکر همه چی خوبه

  5. سلام و احترام، آچاره بسیار عالی میباشد و میشود روی آن یک شغل عالی به نسبت به تخصص هرشخص امیدوار شد. من به شخصه بسیار راضی هستم. دراوج بیکاری بودم و مرا از تنگناهای معیشتی زندگی نجاتم داده و امیدم به زندگی فراوان گشته، ازشما تقاضامندم آچاره پدرم را به نام علی آقائیان یسار را خیلی وقته مسدود شده وبشدت گرفتارو مستأجر وبیکارند فعال کنید تا ازاین گرفتاری نجات یابند.
    پدرم قبلها خیلی پیگیر شدند وهربار براش گفتین اوکی میشود ولی اصلأ توجهی نکردین، بی دلیل حسابش مسدود شده، قبلاً مدتی رفت کاردیگر وبعدمدتی اومد مسدود شده بود. لطفاً محبت کنید رفع کنید.

      1. سلام دوست عزیز
        لطفا از طریق شماره 02154536600 با پشتیبانی و مسئول بخش خودتون تماس بگیرید تا علت رو بررسی کنن.

    1. سلام دوست عزیز لطفا با مسئول بخشی که فعالیت دارید ارتباط بگیرید تا پروفایل شما بررسی بشه.

    2. دادش کسی کار قبول نمیکنه تا امتیاز بالا نره بین متخصصین تفاوت قائل هستند

  6. سلام من محمد عباسی هستم در کار مبل شویی ممنونم از اچاره
    منم تا ی هفته کار نگرفتم ولی زنگ زدم ب 1471 منو ب مسعولم راهنمایی کردن خانم فرج زاده واقعا هم اپیکشنمو درست کردن هم خوب راهنمایم کردن من ب ایشان 5 ستاره میدم جون واقعا کار منو راه انداختن خیلیم راضیم خیلی مرسی از همه همکاراتون واقعا در کنارت هستن اصلا نا امید نشید

  7. سلام و خسته نباشید به همه دست اندرکاران آچار واقعاً حرف نداره خدا را شکر هر روز هم پیشرفت میکنه.

  8. فوق العاده واقعا تو این شرایط بیکاری خیلی به دادم رسیده و نزاشته شرمنده زن و بچه ام بشم خداروشکر و ممنون از گروه خوب آچاره واقعا اگر امکان داشت ۱۰۰۰ امتیاز میدادم .

    1. سلام
      خسته نباشید میگم به پرسنل اچاره
      راستش قبلا اچاره خیلی جوایز و امتیازات خوب میداد برای متخصص حالا که ما اومدیم از جایزه خبری نیست

  9. سلام من چند وقته با آچاره کار میکنم اگه با مشتری اعتباری تسویه بکنی پولت میمونه دست آچاره وقتی هم زنگ میزنی بهشون هیچ کس جواب نمیده هم پول پاداش وهم اجرت کارم مونده تو اچاره ولی کمیسیون کارو آنی برداشت میکنن جالب اینکه کمسیون پولی رو که بهت ندادن رو همون لحظه برداشت میکنن الان ده روزه با همه عوامل اچاره حرف زدم ولی به جایی نرسیدم آخرشم تلفن قطع میکنن

  10. من ۷ ۸ ماهی هست با آچاره کار میکنم خیلی عالی و از تیم آچاره ممنونم فقط یه مشکل داره که کار تصفیه آب وجزو لوازم خونگی ولی گذاشتن داخل لوله کشی ومن کار تعمیر لوازم خونگی هم انجام میدم ولی نمیتونم داخل ۲ قسمت فعالیت کنم اگر راهی داره لطفأ راهنمایی کنید

  11. سلام حسینی ام تعمیرات ساختمان یکسال پیش عضو شدم بسیار عالی هستش فقط جدیدا سهمیه بندی شده زیادکارنمیاد

  12. سلام خوبه ولی بین متخصصین تفاوت قائل میشه من که تازه اومدم اصلا بهم کار نمیده یا هر کاری هم ثبت میکنم مشتریان قبول نمیکنن میگه امتیاز پایین هست وقتی کسی قبول نمیکنه چجوری من امتیاز خودم افزایش بدم از نظر من اصلا قابل قبول نیست

    1. آفرین منم موافقم بعد هر ماهم امتیازارو صفر میکنن تازه یه ایراد دیگه دی که داره هرچی مشتری بگه همون لحاظ میشه باید یه راستی آزمایی بشه که حق کسی ظایع نشه
      ولی در کل اگه بخوابی روی گوشیت میتونی هفته ای ۳ تا ۶ تا کار بگیری بستگی به خودت داره ولی کار خوبا به ماها نمیرسه حتی بخونیم چه برسه پیشنهاد بدیم

  13. سلام،من احسان اروجی هستم یکی از متخصصین آچاره هستم خیلی خوب وعالی این طرح فقط این طرح احتیاج داره بیشتر گزینه های که برای متخصصین خوب میشه رو انجام بدن مثل بیمه کردن متخصصین یک طرحی هست که برای کارگران ساختمانی که خودشون حق بیمه رو میریزند مثل اینکه جایی استخدام هستن اون مقدار کمی ازشون کم میشه یا این طرح وام اشتغال زایی که بانک کار آفرین میده با مدرک فنی این طرح هارو هم پیگیر بشن مسولین درست کنن خیلی خوب وعالی میشه برای هممون
    با تشکر فراوان خسته نباشید به همه شما دوستان عزیز

  14. سلام،من احسان اروجی هستم یکی از متخصصین آچاره این مدتی که با آچاره کار میکنم خیلی خوب این مدت که بیکارشدم بدا دم رسید اما این طرح فقط احتیاج داره بیشتر گزینه های که برای متخصصین خوب میشه رو زحمت بکشن درست کنن مثل بیمه تامین اجتماعی اختیاری الان بخواهی خودت بیمه بریزی باید کلی هزینه بدی اما یک طرحی هست بیمه کردن متخصصین یک طرحی هست که برای کارگران ساختمانی که خودشون حق بیمه رو میریزند مثل اینکه جایی استخدام هستن اون مقدار کمی ازشون کم میشه یا این طرح وام اشتغال زایی که بانک کار آفرین میده با مدرک فنی این طرح هارو هم پیگیر بشن مسولین درست کنن خیلی خوب وعالی میشه برای هممون
    با تشکر فراوان خسته نباشید به همه شما دوستان عزیز
    از متخصصین میخوام که بابت این طرح نظر بدن ممنون میشم

  15. من حدود شش ماه هست با تخصص تعمیرات لوازم خانگی. عضو کوچکی از مجموعه آچاره هستم و از هر جهت..اعتبار کاری. کسب تجربه فنی روزافزون و درآمد عالی کاملا پیشرفت کردم. با سپاس🙏💚

    1. درود بر شما، خوشحالیم که در تیم بزرگ آچاره حضور دارید. سپاس از زحمات شما در جهت ارائه خدمات باکیفیت و متعهدانه به مشتریان

  16. سلام خسته نباشید شاه بندی هستم متخصص آچاره حدود دو سال هست که با افتخار عضو گروه آچاره شدم و خدا را شاکرم وفقط از مدیران آچاره خواهشمندم برای متخصصین یک سری امکانات قرار بدهن ممنون

    1. سلام وقت بخیر. خوشحالیم از همکاری با شما. چندین مورد رفاهی اجرا شده و به زودی به اطلاع شما خواهد رسید.

  17. سلام خسته‌نباشیدخدمت‌عزیزان‌زحمت‌کش‌سایت‌اچاره‌جای‌تشکردارم‌ازتک‌تک‌‌عزیزان‌که‌چنین‌برنامه‌‌رابه‌ماارائه‌دادندتوبتونیم‌نان‌برای‌خانواده‌دربیاوریم‌ازخدامتعالی‌ارزوی‌سالمتی‌برای‌تک‌تک‌عزیزان‌سایت‌اچاره‌دارم

  18. سلام . با سپاس فراوان از دوستان خیلیییی خوبمون در اچاره که محیطی بسیاررر امن هم برای متخصصین و هم برای مشتریان عزیزمون فراهم کردن . به امید موفقیت های بیشتر

    1. درود بر شما، خوشحالیم که ما را برای ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان آچاره همراهی می‌کنید.

    2. با سلام وخسته نباشید خدمت تیم خوب وزحمت کش آچاره،من چندوقته با آچاره کار میکنم ،خدا به کسب و کارشون برکت بده خداخیرتون بده که این زحمت رو کشیدید و این مجموعه رو تشکیل دادید که ما هم بتونیم کسب درآمد کنیم و محتاج نباشیم،خدا براتون بهترینهارو بخواد..

  19. با سلام وعرض ادب و احترام خدمت کارشناسان و متخصصین اچاره
    بنده اولین روزه که واردخانواده اچاره شدم یه کار هم گرفتم ولی متاسفانه ازطرف کارفرما لغو شد ولی امید دارم به فردا از عوامل اچاره خیلی راضیم

  20. با سلام وخسته نباشید خدمت تیم خوب وزحمت کش آچاره،من چندوقته با آچاره کار میکنم ،خدا به کسب و کارشون برکت بده خداخیرتون بده که این زحمت رو کشیدید و این مجموعه رو تشکیل دادید که ما هم بتونیم کسب درآمد کنیم و محتاج نباشیم،خدا براتون بهترینهارو بخواد..

  21. سلام و وقت همه ی همکاران عزیز بخیر . جدیدن من به مشکلی بر خوردم آن هم این است که قبلاً کار که بر روی صفحه می‌آمد با صدا بود و موزیکال میزد و من از وجود کار و یا پیام کار مطلع می شود ولی مدتی است که وقتی پیام کار میاد اون موزیکال دیگر نمی زند و ایراد هم از گوشیه من نیست در قسمت تنظیمات گوشی برنامه آچاره رفتم و هم صدا و هم لرزش همه و همه فعال و روشن است . و برای همین من می توانم بگویم که تمام کار ها را از دست می دهم و نمی توانم کار بگیرم مگر اینکه شانسی بتوانم کار ok کنم اگر کسی می تواند مشکل من را حل کند ممنون میشم. بچه های تیم پشتیبانی هم نتوانستند کمک کنند .

    1. سلام مرتضایی هستم آرایشگر.بنده نیز همین مشگل را دارم چند مرتبه باپشتیبانی تماس گرفتم وموضوع را گفتم ولی هنوز مثل قبل هیچ تعقیری نکرده.سفارشات نه صدایی روی گوش هست ونه علامت هشداری.فقط شایداتفاقی متوجه شوم

  22. سلام به آچاره محترم تیم اچاره خیلی بی نظیره خیلی خوشحالم
    چهارساله جزء یکی ازاین خانواده شدم

  23. سلام.میر احمد حسینی هستم از متخصصین بخش تعمیرات مبل سلطنتی.من تازه کارگاه زده بودم کار نداشتم. ولی با اچاره رو به راه شدیم.واقعا راضی هستیم از عوامل ودست اندرکاران اچاره.ویه انتقاد هم دارم این که چرا سقف سفارش کا ر کم شده.هفته ای ده تا پیشنهاد کار داده میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا