تعمیر کولر گازی تعمیر کولر گازی

تعمیر کولر گازی پاناسونیک و سرویس قطعات

سرمایش و گرمایشسرمایشکولر گازی و داکت اسپلیت

کولر گازی پاناسونیک یکی از برندهای محبوب است که بسیاری از مردم از آن استفاده می‌کنند و در فصل تابستان خانه‌های خود را به کمک آن خنک می‌کنند. یکی از مشکلاتی که افراد با کولرهای گازی دارند بحث سرویس و نگهداری آن است. سرویس این کولرها تخصصی‌تر از کولرهای آبی است. در این مقاله قصد داریم مطالب مفیدی در مورد سرویس و تعمیر کولر گازی پاناسونیک ارائه کنیم.

آچاره بزرگ‌ترین اپلیکیشن ارائه خدمات منزل است و 3 سال متوالی در سال‌های 1397 و 1398و 1399 به عنوان اپلیکیشن برتر در حوزه خدمات منزل در جشنواره وب و موبایل انتخاب شده است. برای استفاده از انواع خدمات آچاره می‌توانید اپلیکیشن را نصب کنید یا به صفحه خدمات آچاره  مراجعه کنید.


دلایل مهم برای انتخاب متخصص تعمیر و سرویس کولر گازی پاناسونیک


دلایل مهم برای انتخاب متخصص تعمیر و سرویس کولر گازی پاناسونیک

برای اینکه بتوانید یک متخصص متناسب برای سرویس و تعمیر کولر گازی خود انتخاب کنید لازم است تا در مورد بعضی از توانایی‌های ایشان اطلاعات داشته باشید و با استفاده از آن‌ها در انتخاب متخصص راحت‌تر تصمیم بگیرید. این موارد عبارتند از:

  • دارای سابقه بوده و به صورت اختصاصی در مورد برند پاناسونیک اطلاعات داشته باشد.
  • دوره تعمیرات کولر گازی را دیده باشد و در مورد آن مطلع باشد.
  • در زمان مناسب و به‌سرعت در محل حاضر شده و برای تعمیر کولر گازی پاناسونیک اقدام کند.
  • تعمیرات را با نرخ مصوب اتحادیه انجام دهد.
  • از قطعات و گازهای برودتی فابریک و اورجینال استفاده کند.
  • تا جایی که امکان دارد، تعمیرات را در محل انجام دهد.

با توجه به موارد گفته شده، برای استفاده از متخصص تعمیرات این وسیله، می‌توانید از طریق آچاره اقدام کنید و در کمترین زمان، متخصصین آن را در کنار خود داشته باشید.


مشکلات رایج و موجود برای تعمیر کولر گازی پاناسونیک


مشکلات رایج و موجود هنگام تعمیر کولر گازی پاناسونیک

تعمیر کولر گازی
تعمیر کولر گازی

همان‌طور که به آن اشاره کردیم، تنها نصب این دستگاه نمی‌تواند کافی باشد و پس از مدتی ممکن است با اشکالات گوناگونی مواجه شوید. برای رفع این اشکالات یا تماس با یک متخصص بهتر است در مرحله اول با ایرادات احتمالی این دستگاه در آینده آشنا شوید. اشکالات احتمالی در کولر گازی پاناسونیک شامل موارد زیر می‌شود:

    • عدم داشتن سرمایش کافی برای محیط
    • عدم داشتن گرمای مطبوع و مناسب در فصل گرما
    • ایجاد یخ‌زدگی در پنل یا کندانسور
    • عدم خارج شدن آب از لوله درین کولر گازی
    • عدم روشن شدن کولر گازی یا نمایش دما و… بر روی صفحه نمایش
    • عدم کارکرد کمپرسور هنگام روشن شدن دستگاه
    • ریختن آب از کنار یا جلوی پنل داخلی دستگاه
      داشتن پیغام خطا یا ارور های پی در پی
    • سروصداهای زیاد و لرزش‌های اضافی در یونیت‌های داخلی و خارجی
    • سرویس دوره‌ای و سالیانه یا تعمیر دستگاه کولر گازی پاناسونیک برای سرمادهی بیشتر
      عدم کار کردن کنترل دستگاه
    • اشکال در لوله کشی توکار ساختمان‌ها
    • اشکال در فرآیند نصب کولر گازی
    • عدم خاموش شدن کمپرسور و کار کردن پیاپی
    • پریدن ناگهانی فیوز خانه، هنگام روشن شدن موتور دستگاه
    • درست کار نکردن فن دستگاه

هزینه تعمیر کولر گازی پاناسونیک

قبل از اینکه بخواهیم در مورد قیمت این دستگاه یا هزینه تعمیرات آن، اطلاعاتی را به شما بدهیم؛ بهتر است بدانیم آیا تعمیر این دستگاه به صرفه است یا خیر؟ گاهی پیش می‌آید هزینه خرید یک دستگاه از تعمیر آن بسیار کمتر شده و منطقی‌تر است که آن را تعویض کنیم، اما این موضوع در مورد تعمیر کولر گازی پاناسونیک صدق نمی‌کند و معمولاً بهتر است به جای تعویض، از یک متخصص کمک گرفته و برای تعمیر آن اقدام کنید.

هنگامی که کولر گازی عملکرد مناسبی ندارد و به کلی دیگر کار نمی‌کند، مهم‌ترین فکری که شما را به خودش مشغول می‌کند، هزینه تعمیر آن است.


مزایای سرویس کولر گازی پاناسونیک

تمامی کولرهای گازی نیازمند سرویس دوره‌ای هستند تا بتوانند در طول مدتی که از آن‌ها استفاده می‌کنید بهترین حالت سرمایشی خود را داشته باشند. انجام این سرویس به شما کمک می‌کند تا بتوانید از عملکرد کولر گازی خود مطمئن باشید و نگرانی خراب شدن آن را نداشته باشید. مزایای سرویس کولر گازی پاناسونیک بسیار مفید است و باعث افزایش بهره‌وری در دستگاه و همچنین کاهش هزینه قبض برق شما می‌شود.

در سرویس دوره‌ای تعویض فیلتر هوای کثیف نیز انجام می‌شود و بهتر است بدانید، فیلتر کثیف باعث می‌شود تا هوا در داخل خانه با کیفیت خوبی به گردش درنیاید. این موضوع باعث می‌شود که کولر به خوبی کار نکرده و شما مجبور شوید تنظیمات دمایی را عوض کنید و به کولر خود فشار بیاورید. کویل کندانسور کثیف باعث افزایش مصرف برق شده و در نتیجه هزینه گزافی در مورد قبض برق برای شما ایجاد می‌شود.

شستشوی کولر گازی پاناسونیک

بدون اینکه بدانید، با شستشوی کولر گازی پاناسونیک، از بسیاری از مشکلات احتمالی آن جلوگیری خواهید کرد. کویل کندانسور کثیف علاوه بر اینکه باعث می‌شود تا کولر گازی بیشتر کار کند و درنتیجه هزینه برق را افزایش دهد، باعث کار کردن بسیار تند کمپرسور و درنتیجه خرابی آن هم می‌شود. اگر بخواهیم منطقی به این موضوع فکر کنیم، هزینه شستشو و سرویس کولر گازی پاناسونیک بسیار کمتر از تعمیر یا تعویض آن است.

محاسبه رایگان هزینه نصب و تعمیر کولر گازی!

عمر دستگاه خود را با مراقبت از آن بالا ببرید. کولرهای گازی پاناسونیک زمانی به درستی کار خواهند کرد که به صورت مرتب سرویس و تمیز شوند. اگر حتی یک دستگاه در آن‌ها به درستی کار نکند، باعث می‌شود تا به مابقی آن‌ها نیز فشار وارد شود و از کارکرد مناسب آن‌ها جلوگیری شود. دستگاهی که سرویس دوره‌ای منظم داشته باشد، در نتیجه استرس کمتری به قطعات آن وارد شده و پس از آن طول عمر بالایی نیز خواهد داشت.


سرویس کولر گازی پاناسونیک هر چند وقت انجام شود؟


سرویس کولر گازی پاناسونیک هر چند وقت یک بار انجام شود؟

برای جواب این سؤال نمی‌توانیم بگوییم که سرویس دوره‌ای هرچند وقت یک بار انجام شود، چرا که معمولاً قطعات مختلف طول عمر متفاوتی دارند و در صورت خراب یا مشکل‌دار شدن نیاز به سرویس دارند، به‌طور مثال کولرهای گازی که در مناطق پر گرد و غبار قرار دارند، به همین نسبت به سرویس بیشتری نیز نیاز دارند.

ثبت رایگان درخواست تعمیر کولر گازی

برای کولرهایی که در محیط‌های گرد و غبار قرار ندارند، سرویس کلی کولر سالی یک بار انجام می‌شود و بهتر است پنل داخلی آن ماهی یک بار بررسی شود و پنل خارجی آن نیز با شروع هر فصل مورد بررسی قرار بگیرد. سرویس کولر گازی پاناسونیک شامل دو حالت می‌شود و بر اساس آن پنل خارجی و داخلی بررسی می‌شود.


مواردی که سرویس پنل داخلی کولر گازی را شامل می‌شود

شستشو و سرویس فیلترهای کولر گازی

شستشو و سرویس قسمت بلوور کولر گازی پاناسونیک

سرویس و تعمیر کولر گازی

سرویس یا تعمیر فین‌ها یا کویل

بررسی و چک کردن مسیر خروجی آب یا به اصطلاح لوله درین


مواردی که سرویس پنل خارجی کولر گازی را شامل می شود


مواردی که سرویس پنل خارجی کولر گازی را شامل می‌شود

نام سرویس پنل خارجی کندانسور است و دارای اهمیت بسیار بالایی برای تمامی افراد است. این وسیله در خارج از محیط منزل نصب می‌شود و در تماس مستقیم با گرد و خاک قرار دارد. اگر به این موضوع توجه نشود، باعث به وجود آمدن هزینه‌های گزاف در تعمیر و سرویس این مدل می‌شود. کثیفی بیش از حد کندانسور مانع از عملکرد درست آن می‌شود و فشار زیادی به آن وارد می‌کند.


و سخن پایانی…

در این مقاله اطلاعات مورد نیاز برای نصب، تعمیر و سرویس دوره‌ای کولر گازی پاناسونیک آورده شده است و مشکلات احتمالی آن هم برای آشنایی شما نوشته شده است. هزینه تعمیر کولر گازی پاناسونیک بسته به خدمات مورد نیاز بسیار متغیر است و نمی‌توان عدد مشخصس برای آن اعلام کرد. در صورت نیاز می‌توانید مشکل کولر گازی خود را با متخصصین آچاره در میان بگذارید و از او راهنمایی بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا

تعمیر کولر گازی
خدمات تخصصی تعمیر کولر گازی با آچاره

 

کلیک کنید