ویژه متخصصین آچاره: چگونه پروفایل کاربری خود را کامل کنیم؟

اخبار آچاره

اگر آچاره را مانند یک مرکز خرید بزرگ تصور کنیم، شما یکی از مغازه داران آنجا هستید. مشتری آمده تا خرید کند و مغازه ها را نگاه میکند و اگر مغازه ای توجهش را جلب کند وارد آن می شود. پروفایل کاربری شما حکم ویترین مغازه شما را در این مثال دارد. هر قدر هم که جنس های تو مغازه خوب و با کیفیت باشند اگر ویترین مغازه جذاب نباشد مشتری وارد نمی شود.

فراموش نکنید، مشتری آچاره شما را از قبل نمی شناسد، شناخت او از شما محدود به هر آن چیزی است که در پروفایلتان قرار داده اید. اگر ویترین مغازه تان زیبا و تمیز باشد مشتری های بیشتری جذب می کنید. و اگر کیفیت کارتان هم خوب باشد این مشتری ها مشتری وفادار شما خواهند شد.

حالا با هم ببینیم که چگونه ویترین مغازه مان در آچاره را زیبا کنیم؟

 

حساب کاربری آچاره

 

گام اول: عکس مناسب

اولین چیزی که مشتری در پروفایل شما می بیند عکس شماست. این عکس باید به مشتری نشان بدهد که شما شخصیت موقر، قابل اعتماد و آراسته ای دارید. پس مهم است که عکس شما رسمی و با کیفیت باشد. همین طور حالت چهره شما در عکس نه چندان غیر رسمی و نه اصلا بداخلاق و اخمو باشد.

اگر خودتان را جای مشتری بگذارید می توانید تصور کنید که دلش می خواهد ظاهر فردی که به منزلش می آید چگونه باشد. بحث بر سر زیبایی صورت نیست، بحث درباره وقار و آراستگی است.

اگر به عنوان یک شرکت در آچاره مشغول به کار هستید می توانید لوگوی شرکت خود را به عنوان عکس قرار دهید. این کار هم حس اعتماد به مشتری می دهد و هم باعث مطرح شدن برند شرکت شما می شود.

اگر عکس فعلی شما این ویژگی ها را ندارد عکس جدید را برای واحد ثبت نام بفرستید و از آنها بخواهید که عکس جدید را جایگزین عکس فعلی شما کنند.

 

گام دوم: درباره من

پس از آن در اولین سطر گزینه “درباره من” را انتخاب کنید و درباره خودتان بنویسید. همان طور که در تصویر ابتدای متن می بینید بعد از عکس و امتیاز شما، مشتری توضیحی که شما درباره خود داده اید را می بیند.

شما باید در 2-3 خط طوری درباره خودتان بنویسید که مشتری بتواند نسبت به توانایی فنی و رفتار حرفه ای شما شناخت پیدا کند. اگر مدرک و مهارت خاصی دارید، اگر تجربه بالایی دارید، اگر تجهیزات خاصی دارید، اگر قیمتتان نسبت به سایرین مناسب تر است، می توانید با نوشتن این موارد اعتماد مشتری ها را جلب کنید.

جملاتی نظیر: “دارای مدرک تخصصی….” یا ” با … سال تجربه موفق” یا ” با قیمت منصفانه و کیفیت دلخواه شما” یا سایر جملاتی از این قبیل می تواند حس خوشایندی به مشتری ها بدهد.

اگر متن شما درباره خودتان بلافاصله در پروفایلتان قابل مشاهده نبود تعجب نکنید، این متن ها ابتدا توسط سیستم باید تایید شود و بعد از آن قابل رویت خواهد بود.

گام سوم: لیست خدمات

حالا که مشتری از ویترین مغازه ما خوشش آمده باید بهش بگوییم چه جناس هایی داریم و قیمت هر یک کدام است. یعنی مشتری باید بداند ما چه خدماتی ارائه می دهیم و قیمت هر یک چقدر است.

برای اینکار شما در پروفایل کاربری باید قسمت “لیست خدمات” را انتخاب کنید. سپس می توانید مورد به مورد خدماتی که ارائه می دهید را بنویسید و قیمت هر یک را مشخص کنید. ابتدا باید گزینه “افزودن” را انتخاب کنید و سپس مورد به مورد خدماتتان را اضافه کنید.

 

مهارت های آچاره

 

مثلا همچنان فرض کنید شما نقاش ساختمان هستید. سرویسی که ارائه می دهید “رنگ روغنی” یا “رنگ پلاستیک” است. در توضحیات می توانید بنویسید که از رنگ سحر یا الوان یا مثلا از رنگ های درجه یک استفاده می کنید. نوع قیمت دهی را هم میتوانید مشخص کنید. مثلا قیمت نقاشی بر اساس “هر متر” مشخص می شود. سایر اقلام ممکن است هر کیلو، هر رول یا هر واحد دیگری باشد.

 

واحد خدمات

 

سپس قیمت هر واحد را وارد نمایید. لطفا توجه فرمایید که قیمت ها در آچاره به تومان است.

 

گام چهارم: گالری

در این قسمت شما می توانید عکس هایی از نمونه کارهای قبلی خود بارگزاری نمایید تا مشتری قبل از تصمیم نهایی آنها را ببیند. این عکس ها باید تا جای ممکن تمیز و شیک باشد. مشتری با دیدن این عکس ها باید بتواند به مهارت و توانایی شما در انجام کار پی ببرد. خودتان بهتر از هر کسی می دانید که شاهکارتان کدام است؟ کدام ساختمان را خیلی خوب نقاشی کرده اید؟ برد الکترونیکی فلان دستگاه را که تعمیر کرده اید، نمای خانه ای که آجرچینی کرده اید، کف خانه پارکت شده، موی براشینگ شده یا هر کدام از این موارد می توانند جای خود را در پروفایل شما داشته باشند.

فقط توجه داشته باشید که عکسی که ارسال می کنید نباید خیلی حجیم و سنگین باشد تا در موبایل مشتری هم به آسانی بارگزاری شود.

 

قسمت آخر پروفایل شما نظرات کاربران درباره شماست. این قسمت را شما نمی نویسید، عملکرد شما می نویسد و شاید مهمترین قسمت پروفایل شما باشد. هر چه مشتری شما راضی تر باشد این قسمت پر تر و پربار تر خواهد بود.

امیدواریم بتوانید با تکمیل پروفایل خود سفارش های بیشتر و بیشتری در آچاره بگیرید.

 

4.1/5 - (8 امتیاز)

10 دیدگاه

  1. درود برشما،برنامه آچاره برنامه بسیار خوبی
    هست اما اگر تبلیغات بیشتری درسطح شهر وتلویزیون ورادیو داشتید عالی بود باز هم ممنون از آچاره

  2. ابنا کجا هست؟ توی اپلیکیشن که این منو ها رو نداره. توی سایت هم ورود متخصص نداره

  3. سلام و خسته نباشید جانانه به شما و همکاران گرامی و محترم اولا دعای خیر ما گلستان کنه زندگی همه عزیزانی که در آچاره زحمت میکشند
    دوما قدردان و سپاسگذار این شرکت و تاسیس کننده ی آچاره ایم و از خدا میخوام تو دریای برکت ، آسایش و آرامش غرق بشید و لبتون خندون دلتون شاد باشه چون باعث خنده خیلی از خانواده ها شدید عاشق تون هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا