انواع اصلاح ابرو: 10 فرم ابرو برای انواع صورت

اخبار آچاره

فرم ابرو مناسب چهره تاثیر زیادی در زیبایی چهره شما دارد در این مطلب از مجله آچاره برای شناخت بهترین مدل‌های ابرو همراه شوید.

با وجود بسیاری از ترندهای ابروی جدیدی که این روزها مد شده اند، تشخیص اینکه چه مدل ابرویی برای چهره شما جذاب‌تر است، می‌تواند دشوار باشد. چگونه شکل ابروی مناسب را انتخاب می‌کنید، به خصوص اگر به یک آرایشگر حرفه‌ای دسترسی ندارید؟ برای اینکه حدس و گمان را برای یافتن بهترین شکل ابرو برای فرم صورت شما  از جمله گرد، مربع، بیضی، قلب و موارد دیگر  از بین ببریم، ما این راهنمای تخصصی را گردآوری آورده‌ایم که تمام مدل‌ها و نام‌های مختلف ابرو را توضیح می‌دهد. این گزینه‌ها کلاسیک و جذاب هستند و به همه نوع چهره‌ای خوش مینشینند.

چه ابروی مناسب ماست؟

فرم ابرو قوسی به سمت دم

بهترین حالت برای صورت‌های گرد، این شکل دارای یک قوس درست قبل از گوشه بیرونی ابرو است. Kelley Baker، متخصص ابروهای مشهور و بنیانگذار Kelley Baker Brows در ونیز کالیفرنیا، می‌گوید: “اگر صورت گرد دارید، می‌خواهید سعی کنید به ابرو خود قوس بدهید تا ابروی گرد روی صورت گرد نداشته باشید این مدل ابرو را امتحان کنید.

قوسی در وسط

فرم ابرو

اگر ابروهای شما به طور طبیعی بیشتر به سمت مرکز خم می‌شوند تا انتها، می‌توانید کاملاً با آن کار کنید. از یک آرایشگر متخصص بخواهید موهای زائد زیر بالاترین قسمت قوس ابرو شما را بدون ایجاد انحنا تمیز کند تا ابرویی زیبا و متفاوت را تجربه کنید.

مطلب پیشنهادی  آموزش خط انداختن ابرو با تیغ

ابروهای کمانی بلند

برخی از سلبریتی‌ها، مانند لی میشل، کمان بلندی را بالای استخوان ابرو ترجیح می‌دهند که ظاهری برجسته و  متفاوت ایجاد می‌کند. اگر این سبک دراماتیک را می‌خواهید، یک قوس به سمت دم – نه مرکز – ایجاد کنید.

مطلب پیشنهادی جدیدترین میکاپ صورت ساده و شیک 2022

فرم ابروهای طبیعی

فرم ابرو

بسیاری از افراد دارای قوس ظریف و طبیعی در ابروهای خود هستند که بدون فرم دهی قابل توجه، فوق‌العاده به نظر می‌رسد. تنها چیزی که نیاز دارید نگهداری کمی با یک موچین تیز است و یک مداد ابرو تا نواحی کم عرض را پر کنید

برای صورت و ابرو از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید.

ابرو با قوس گرد شده

فرم ابرو

قوس ابرو نباید زاویه‌دار باشد. گاهی اوقات، یک فرم گرد نرم می‌تواند جذاب ترین گزینه باشد، به خصوص اگر بقیه قسمت‌های صورت شما دارای ویژگی‌های برجسته تری باشد. بیکر توضیح می‌دهد: «برای داشتن صورت زاویه‌دار، شما باید ابرویی گردتر و کرکی داشته باشید تا ظاهر را نرم‌تر کند.

مطلب پیشنهادی آموزش لیفت مژه و ابرو در خانه

ابروی صاف

فرم ابرو

اگر ابروی شما قوس طبیعی ندارد، نیازی به ایجاد قوس نیست. همانطور که می‌بینید، ابروهای صاف در هر عرضی می‌توانند شگفت انگیز به نظر برسند.

فرم ابروهای مخروطی

فرم ابرو

دو سوم داخلی ابروهای مخروطی به طور قابل توجهی ضخیم تر از انتهای آن است. اگر این ظاهر را دوست دارید اما پهنای ابروهایتان در کل یکسان است، به خاطر داشته باشید که مراقبت بسیار بیشتری از جمله اپیلاسیون منظم صورت نیاز دارد.

فرم ابروی S شکل

فرم ابرو

یک ابروی S شکل از مرکز شروع می‌شود و سپس قبل از بالا آمدن در قوس به آرامی پایین می‌آید. این معمولاً یک اتفاق طبیعی است، که برخی سعی می‌کنند آن را با فرم دادن و آرایش اصلاح کنند اما همانطور که در اینجا می‌بینید، نیازی نیست زیرا به نظر فوق‌العاده می‌رسد!

فرم ابرو کوتاه و ضخیم

فرم ابرو

اگر ابروهای بلند خاصی ندارید، کاندیدای مناسبی برای ترند ابروهای پرپشت هستید. ابرویی که هم کوتاه و هم نازک باشد به سختی قابل دیدن است، اما ابروی پررنگ می‌تواند به شما کمک کند جوان تر به نظر برسید.

فرم ابرو با دم فوق‌العاده بلند

فرم ابرو

این ظاهر کمانی چشمگیر تا حد زیادی با امتداد دم بسیار فراتر از گوشه بیرونی چشم ظاهری زیبا به چهره شما می‌دهد. از ابرویی مانند رنگ ابرو  Anastasia Beverly Hills DipBrow در سایه‌ای مشابه موهای خود استفاده کنید تا طولی باریک به دم ابروهای خود اضافه کنید.

برای اصلاح ابرو در منزل میتوانید از طریق پنل آچاره اقدام به ثبت سفارش کنید

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا