آچاره و تمام خدمات نظافت منزل در تهران

نظافت و شستشوخانه‌داری

امروز و در این مقاله که احتمالا چندان کوتاه هم نخواهد بود، آچاره تصمیم گرفت به سراغ موضوعی بره که نقش بسیار زیادی در حال خوب ما آدم‌ها ایفا می‌کنه: این موضع اونقدر مهمه که وقتی انجامش می‌دیم، به خوبی به ما اثبات می‌شه که ما آدم‌ها برای اینکه حال خوبی پیدا کنیم، همیشه نیاز نداریم، کارهای خارق‌العاده کنیم!

اما احتمالا می‌پرسید این موضوع چی می‌تونه باشه؟! و ما باید بگیم این موضوع برمی‌گرده به نظافت منزل و خانه! باور کنید که زمانی که اینکارو انجام می‌دید، کاملا احساس تازگی پیدا می‌کنید و گویی انرژی زیادی به بدنتون برگشته و شاداب‌تر شدید.

حالا با این تفاسیر حتما می‌پرسید ما قراره از چه نکاتی در نظافت منزل حرف بزنیم که این همه اون رو مهم می‌کنیم؟ خوب برای اینکه از این موضوع آگاه بشید، پیشنهاد می‌کنیم ما رو از همراهی ارزشمندتون بی‌نصیب نگذارید.

نظافت منزل چه مواردی رو شامل می‌شه؟

حتما شما به عنوان یک خانوم خونه و یا حتی آقایی که قصد خوشحال کردن خانوم عزیزتون رو دارید؛ به عنوان دانشجویی که تنها در یه شهر دیگه و دور از خانواده زندگی می‌کنید، یا هر فرد دیگه‌ای که به تمیزی اهمیت میده، وظایف خانه‌داری رو در طول هفته و یا ماه برای خودتون در نظر می‌گیرید؛ کارهایی که خانه شما رو تمیز می‌کنه و حال شما رو خوب. اما این کارها، لیست طولانی رو شامل می‌شن که می‌تونیم مواردی از اونها رو اینجا لیست کنیم:

  1. شستشوی کف و سرویس بهداشتی، جارو و گردگیری
  2. اتوکشی
  3. ظرفشویی
  4. جابجایی وسایل در فضای مورد نظر
  5. تمیزی وسایل آشپزخانه مانند یخچال، اجاق گاز، کابینت و مانند اون
  6. نظافت راه‌پله‌ها که می‌تونه شامل شستشوی کف، گردگیری، کلید و پریز و آسانسور باشه
  7. پاک کردن شیشه‌ها
  8. نظافت انباری و پشت بام

احتمالا شما همچنان می‌تونید به این لیست اضافه کنید و همگی متوجه هستیم که تعدادی از این وظایف همیشگی نیستند، بلکه به صورت دوره‌ای و به میزانی که براتون اهمیت داره، می‌تونه هفتگی، ماهانه، فصلی و حتی سالانه انجام بشه و خوب در همه این موارد، یک موضوع خودنمایی می‌کنه: داشتن زمان، انرژی و حتی امکانات کافی برای تمیز کردن منزل.

مشاهده رایگان هزینه سرویس نظافت منزل و ساختمان!

نظافت منزل با آچاره

نظافت منزل چه ظرافت‌هایی دارد؟

همگی ما از دوران کودکی دیدیم، چطور پدرها و مادرهامون، خونه رو تمیز می‌کردن، گردگیری می‌کردن، ظرف‌ها و فرش‌ها رو می‌شستن، به باغچه و حیاط رسیدگی می‌کردن، راه‌پله‌ها و دیوارها رو تمیز می‌کردن و کار دشوار شیشه‌شویی رو انجام می‌دادن. پس هیچ‌کدوم ما با این مقوله ناآشنا نیستیم.

اما همه ما هم قبول داریم که کار نظافت منزل، دارای ظرافت‌های خاصی هست، به طوری که اگر اونها رو بدونیم، می‌تونیم کار تمیز کردن خانه رو راحت‌تر، سریع‌تر و تمیزتر انجام بدیم.

اگر با وبلاگ آچاره آشنایی داشته باشید، حتما به یاد می‌‌آرید که ما مطلبی در مورد چگونگی نظافت منزل داریم که می‌تونه به شما خیلی کمک کنه. اما ادامه این مقاله، شما رو با موضوع دیگه‌ای آشنا می‌کنه.

نظافت منزل آچاره

اما این روزها، که کمتر آدمی، وقت نظافت منزل رو داره، راه‌های جایگزینی کشف و اختراع شدن که به راستی کمک کننده هستن و حتی بهتر از خود ما و در زمان کمتر و با ظرافت‌های بیشتری اینکار رو انجام می‌دن.

اما حتما متوجه شدید که دارم از چه خدماتی صحبت می‌کنم؛ بله، خدمات و سرویس‌های آنلاینی که به کمک ما مردم می‌آد تا آسایش و راحتی بیشتری رو برای ما فراهم بیارن و آچاره افتخار داره که یکی از این سرویس‌های مهم خدمت رسانی و به ویژه در زمینه نظافت منزل هست.

کاربران گرامی ما، در زمینه نظافت منزل، تمیز کردن خانه و موارد اینچنینی، سوالات زیادی رو از ما می‌پرسن: برای مثال، نیروهای شما چه افرادی هستند؟ آیا این خدمت در شهرهای دیگه‌ای به جز تهران، هم راه‌اندازی شده؟ کدوم یک از بخش‌های تهران بزرگ، آماده ارائه خدمات نظافت منزل هستند؟ هزینه‌ها چطوری محاسبه می‌شه؟ در چه مدت، متخصصان نظافت، آماده ارائه خدمت هستند و سوالات اینچنینی که شما می‌تونید به این لیست اضافه کنید.

نظافت منزل در آچاره، در چه مناطقی از تهران، ارائه می‌شود؟

خدمت نظافت منزل در آچاره، شامل خانه تکانی، گردگیری دیوار، نظافت راه‌پله و پذیرایی است و بسته به نوع سفارشی که ثبت می‌کنید و مکانی که مشخص می‌کنید، از متخصصان همان مناطق بهره‌مند خواهید شد؛ در هر کدام از این مناطق، افراد متخصص برای نظافت منزل، توسط نظرات کاربران، ارزش و رتبه‌های مختلفی کسب کرده‌اند و می‌توانید با خیالی آسوده، آنها را انتخاب کنید.

اما به طور کلی میتونیم افرادی که برای نظافت منزل، خدمت ارائه می‌دن رو با توجه به مناطق مختلف، به شکل زیر تقسیم کنیم:

  • نظافت منزل شمال تهران
  • نظافت منزل شرق تهران
  • نظافت منزل غرب تهران
  • نظافت منزل جنوب تهران

نظافت خانه و ساختمان با تیم کاربلد آچاره

نظافت منزل توسط چه افرادی انجام می‌شن؟

در آچاره به اختیار خودتون می‌تونید نیروی خانم، و یا نیروی آقا رو برای نظافت منزل انتخاب کنید و از خدمات اونها بهره‌مند بشید. معمولا، بسیاری از افراد ترجیح می‌دن، نظافت منزل توسط خانم رو سفارش بدن، اما واقعا بسیاری از آقایانی که کار نظافت رو به عهده دارن، بسیار منظم و دقیق کار می‌کنن و می‌تونن رضایت شما رو در تمیز کردن خانه جلب کنن.

هزینه نظافت منزل در آچاره چطوری حساب می‌شه؟

کافیه که به بخش ثبت سفارش نظافت منزل در اپلیکیشن و یا وبگاه آچاره برید تا به راحتی ثبت سفارش انجام بدید. در حین این ثبت سفارش‌ها، با توجه به نوع خدمتی که خواستارش هستید، متراژ خانه، مدت زمانی که می‌خواهید نیروی خدماتی به اینکار مشغول باشه، هزینه کاری شما محاسبه می‌شه و توافق‌های نهایی رو می‌تونید با خود نیروهای خدماتی انجام بدید.

اما ما می‌تونیم به شما اطمینان بدیم که آچاره همواره تلاش می‌کنه بهترین خدمت‌ها رو با هزینه‌های مقرون به صرفه فراهم کنه.

نظافت منزل در چه شهرهایی از ایران و توسط تیم آچاره انجام میشه؟

آچاره تلاش کرده، خدمت‌رسانی خودش رو گسترش بده و تنها محدود به کلان شهر تهران نکنه. با این تفاسیر اگر به دنبال استفاده از خدمات نظافت منزل در شهرهای مختلف هستید، می‌تونید در شهرهای زیر، از این خدمت بهره‌مند بشید:

  1. نظافت منزل در کرج
  2. نظافت منزل در اصفهان
  3. نظافت منزل در تبریز
  4. نظافت منزل در مشهد

نظافت منزل با آچاره

نکته پایانی در نظافت منزل

ما آدم‌ها ناگریز از زیبایی، آراستگی و تمیزی هستیم، چرا که در ذات همه ما و توسط خدای مهربون به ودیعه گذاشته شده؛ پس اگر به دنبال بهره‌مندی از خدمات نظافت منزل و تمیزی خانه‌ها و محل کار خودتون هستید، آچاره تلاش می‌کنه این کار را با بیشترین رضایت برای شما انجام بده.

همین حالا هم می‌تونید ثبت سفارش بدید و نظرات ارزشمند خودتون رو با ما در میون بگذارید تا خدمات بهتری بتونیم ارائه بدیم.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا