پرسش از آچاره

اخبار آچاره

آچارهاز ابتدای فعالیت، با ادای احترام به کاربران خود، اعم از مشتری و متخصصین، تلاش کرده تا بتواند در کمال شفافیت فعالیت کند. در راستای تحقق و ادامه این شفافیت، از این پس، قصد داریم به طور مرتب به برخی سؤالات شما همراهان عزیز آچاره پاسخ بدهیم. اینها سؤالاتی هستند که تیم پشتیبانی آچاره به عنوان پرتکرارترین سؤالات کاربران اعلام نموده اند.

1. نحوه ثبت سفارش و هزینه خدمات در آچاره به چه صورت است؟

برای ثبت سفارش در آچاره باید آخرین نسخه اپلیکیشن آچاره را روی گوشی خود نصب کرده باشید. همچنین می‌توانید سفارش خود را از طریق سایت آچاره نیز ثبت نمایید. پس از ورود، خدمت مورد نظر خود را انتخاب کنید، در صورت نیاز و در برخی از خدمات، و لازم است برای تعیین قیمت دقیق‌تر و اینکه متخصص با اطلاعات بیشتری سفارش شما را قبول کند، به چند سوال پاسخ ‌دهید.

پس از تعیین زمان و آدرس محل مورد نظر، در خدمات ساعتی مانند نظافت و پذیرایی، قیمت به شما نمایش داده می‌شود، و شما می‌توانید درخواست خود را تأیید نهایی کنید.

در مابقی خدمات نیز، با ثبت درخواست دو گزینه به شما نمایش داده میشود. هم میتوانید، اولین متخصصی که بالاترین امتیاز را دارد به کار شما تخصیص یابد و یا اینکه بعد از ثبت سفارش تا حداکثر دو ساعت منتظر بمانید، تا 3 الی 5 نفر به شما پیشنهاد انجام کار دهند. با توجه به امتیازات و نظرات کاربران قبلی و بیوگرافی آنها، یک نفر را برای انجام کار انتخاب نمایید.

2. چطور به متخصصین آچاره اعتماد کنم؟

جهت شروع فعالیت متخصصین در سامانه آچاره در ابتدا سوابق و پیشینه آنها با همکاری پلیس امنیت ناجا، بررسی خواهد شد. (لازم به ذکر است که در این نوع از تأیید صلاحیت، بررسی جزئی‌تر و دقیق‌تر از گواهی عدم سوء پیشینه می‌باشد).

سپس باید مصاحبه تخصصی در زمینه کاری مورد نظر را پشت سر بگذرانند و در صورت نیاز در کلاس‌های تخصصی مربوطه شرکت نمایند. همچنین آچاره با چند نفر از کارفرمایان قبلی متخصص تماس گرفته و نظر آنها را راجع به کار متخصص جویا می‌شوند.

3. آچاره در کدام شهرها فعالیت دارد؟

آچاره در حال حاضر در چندین شهر فعالیت دارد و نمایندگی‌های فعال در این شهرها در حال جذب متخصص و ارائه خدمت به کاربران آچاره هستند. نمایندگی‌های آچاره در شهرهای تهران، کرج، قزوین، کرمانشاه، مشهد، اصفهان، تبریز، اراک، ساری و قم در حال فعالیت هستند.

2.7/5 - (3 امتیاز)

3 دیدگاه

  1. با سلام ، کار تعمیرات و نصب انواع درب اتوماتیک مانند کرکره برقی و درب شیشه اتوماتیک یا جک بازویی اتوماتیک جزء کدام تخصص کاری شما میشود !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا