لوازم آرایش ضد حساسیت برای پوست و چشم حساس

زیبایی و سلامتآرایش

اگر پوست یا چشمان حساسی دارید خرید لوازم آرایش می‌تواند یکی از سخت‌ترین کارها برایتان باشد، چون احتمال آلرژی یا تشدید اگزما وجود دارد. با در نظر گرفتن این موضوع، ما در این مقاله به معرفی لوازم آرایش ضد حساسیت برای افراد با پوست و چشم‌های حساس، می‌پردازیم.

معرفی لوازم آرایش ضد حساسیت

متخصصان پوست و چشم به افراد حساس توصیه می‌کنند از لوازم آرایش ضد حساسیت استفاده کنند که غیرکومدوژنیک (یا جوش‌زا) باشند و منافذ پوست را مسدود نکنند. همچنین فاقد پارابن و عطر باشند. بعلاوه بهتر است از مصرف محصولات ضد آب برای چشم و در اطراف ناحیه حساس چشم خودداری کنند. ما در ادامه لوازم آرایش ضد حساسیت را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین کرم پودر در لوازم آرایش ضد حساسیت

وجود عطر یا ماده نگهدارنده در کرم پودر می‌تواند باعث واکنش پوستی شود. پیدا کردن لوازم آرایش ضد حساسیت کار سختی است اما Ciaté لندن یکی از بهترین برندها برای انتخاب این محصولات است. سیاته لندن Ciaté London پوشش واقعاً صاف و یکدستی به پوست شما می‌دهد. استفاده از آن با اسفنج آرایشی آسان است و روی پوست احساس خوبی دارد. بهترین نکته در مورد این محصول این است که به‌هیچ‌وجه پوست را تحریک نمی‌کند.

بهترین کانسیلر برای پوست‌های حساس

این کردم پودر جزو دسته لوازم آرایش برای پوست حساس محسوب می‌شود. کانسیلر مات جدید Rimmel London در 20 رنگ تولید می‌شود و به‌گونه‌ای طراحی شده است که حتی در مرطوب‌ترین و گرم‌ترین ماه‌های سال نیز به خوبی دوام می‌آورد. پوشش مات این کانسیلر حتی زمانی که عرق می‌کنید هم براق به نظر نمی‌رسد و در پوشاندن لکه‌های پوستی معجزه می‌کند.

البته باید بدانید که این محصول حاوی پارابن است که باعث می‌شود جزو لوازم آرایش ضد حساسیت محسوب نشود و متخصصین پوست توصیه می‌کنند از مصرف آن خودداری کنید. این موضوع به این معنی نیست که به طور کامل از مصرف محصولات حاوی پارابن خودداری کنید، با این حال، اگر متوجه شدید که محصولات حاوی پارابن پوست حساس شما را تحریک می‌کنند از مصرف آن خودداری کنید. این کانسیلر دارای روکش مات بسیار زیبایی است که در تمام روز به خوبی روی پوست شما ماندگار است.

بهترین کرم سی‌سی برای پوست‌های حساس

اگر یک کرم سی‌سی را به یک کرم پودر معمولی ترجیح می‌دهید، ما کرم سی‌سی لانکوم معدنی با SPF 50 را به شما توصیه می‌کنیم که به پوشانندگی بسیار خوبی دارد. از آنجایی که SPF این کرم معدنی است، هر بار کمی از محصول را استفاده کنید و با دقت آن را روی پوست خود پخش کنید. اگر به دنبال لوازم آرایش ضد حساسیت هستید ما این محصول را به شما توصیه می‌کنیم. البته فراموش نکنید حتما ابتدا لوازم آرایشی و بهداشتی را روی بخش کوچکی از پوست خود تست کنید و بعد به تمام صورت بزنید. این محصول از ماده معدنی دی اکسید تیتانیوم استفاده می‌کند که نسبت به برخی از ضد آفتاب‌های شیمیایی کمتر تحریک‌کننده است و همچنین فاقد چربی است و در گروه لوازم آرایش برای پوست حساس قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است این محصول معطر است که ممکن است برای برخی خوشایند نباشد.

کرم پودر در لوازم آرایش ضد حساسیت

بهترین پرایمر در لوازم آرایش ضد حساسیت

بسیاری از پرایمرهای موجود در بازار حاوی سیلیکون هستند که سطحی صاف و لغزنده برای آرایش کردن ایجاد می‌کنند، اما برای پوست‌های حساس چندان مناسب نیستند و جزو لوازم آرایش ضد حساسیت به حساب نمی‌آیند، زیرا می‌تواند منافذ پوست را مسدود کند. سرم و پرایمر Aveeno Positively Radiant MaxGlow غیر کومدون‌زا است و از روغن‌های گیاهی مرطوب‌کننده برای تقویت پوست استفاده می‌کند. این محصول دارای ترکیبات آب‌رسانی مانند روغن جوجوبا و پروتئین سویا است. لازم به ذکر است این پرایمر حاوی رایحه است که ممکن است برای برخی افراد آزاردهنده باشد.

بهترین پرایمر برای چشم‌های حساس

کسانی که سایه چشم دوست دارند در طول روز با ریختن و پاک شدن آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند، ممکن است بخواهند پرایمر پرایمر چشم Heir Atelier را امتحان کنند. این پرایمر به دلیل چسبندگی خوب روی پوست خیلی محبوب است و پایه‌ای صاف برای سایه چشم ایجاد می‌کند. این محصول به علت نداشتن پارابن در گروه لوازم آرایش برای پوست حساس قرار می‌گیرد و غیر کومدون‌زا است.

پرایمر : لوازم آرایش ضد حساسیت

بهترین ریمل مژه و ابرو برای چشم‌های حساس

ریمل شرکت Exhibitionis Covergirl حجم مژه‌ها را به خوبی افزایش می‌دهد و از آنجایی که ضد آب نیست می‌توان گفت که جزو لوازم آرایش ضد حساسیت است. برای شستن این ریمل نیازی به استفاده از آرایش چشم پاک‌کن ندارید. اگر پوست یا چشم‌های حساسی دارید، این محصول به خاطر ضد آب نبودن به شما توصیه می‌شود.

بهترین مداد خط چشم برای چشم‌های حساس

خط چشم ژل مدادی Maybelline TattooStudio برای افرادی که خطوط ضخیم‌تر را ترجیح می‌دهند، مناسب است. این مداد مبتنی بر ژل است، بنابراین امکان لغزش بیشتری نسبت به مداد چشم معمولی دارد و کار با آن نیاز به دقت بیشتری دارد. از آنجایی که این مداد ضد آب است نسبت به سایر مدادهای ژل قدرت ماندگاری بیشتری دارد. این خط چشم طیف رنگی وسیعی نیز دارد. لازم به ذکر است این محصول ضد آب است که می‌تواند برای برخی افراد آزاردهنده باشد و در گروه لوازم آرایش برای چشم حساس دسته‌بندی نمی‌شود اما طیف زیادی از مصرف‌کنندگان از آن راضی هستند.

مداد لوازم آرایش ضد حساسیت

بهترین خط چشم مایع ضد آب برای چشم‌های حساس

اگر به دنبال خط چشمی هستید که در برابر رطوبت و هوای تابستان دوام بیشتری داشته باشد، ما خط چشم Seraphine Botanicals Luna را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این خط چشم دارای نوک سفت‌تری است که کشیدن خط چشم را آسان می‌کند و همچنین ضد حساسیت و غیر کومدون‌زا است، بنابراین برای چشم‌های حساس نیز گزینه مناسبی است.

برای خدمات زیبایی از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید.

این محصول فاقد پارابن، غیر کومدون‌زا است که باعث می‌شود در گروه لوازم آرایش برای چشم حساس دسته‌بندی می‌شود و برای چشم‌های حساس مناسب است. البته این خط چشم در برابر آب مقاوم است و برخی متخصصان معتقدند محصولات چشمی ضد آب ممکن است برای برخی افراد حساسیت ایجاد کنند.

بهترین مژه مصنوعی برای چشم‌های حساس

مژه مصنوعی Eylure x Jordyn Woods Beach یک اپلیکاتور و کاردک کوچک دارد که برای شما قرار دادن و محکم کردن مژه‌ها را بسیار آسان می‌کند بسیار ظریف به نظر می‌رسد. این محصول حاوی لاتکس لاستیکی است که برخی از افراد ممکن است به آن حساسیت داشته باشند و نمی‌توان با اطمینان گفت که در گروه لوازم آرایش ضد حساسیت قرار می‌گیرد. به طور کلی، متخصصین پوست مژه‌های مغناطیسی را پیشنهاد می‌کنند که می‌تواند کمتر از مژه‌های مصنوعی چسب‌دار برای افرادی که چشم‌ها یا پوست حساسی دارند تحریک‌کننده باشد.

مژه مصنوعی ضد حساسیت

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا