پذیرایی مراسم و تشریفات پذیرایی مراسم و تشریفات

بهترین پذیرایی برای مهمانی عصرانه با غذاهای آسان و کم‌هزینه

پذیرایی و تشریفات

مهمانی عصرانه یکی از دورهمی‌هایی است که بیشتر مورد استقبال افراد قرار می‌گیرد؛ زیرا از رسمیت و تکلف مهمانی شبانه در آن خبری نیست و مهمان و میزبان فرصت کافی برای استراحت و آمادگی برای کار روز فردا را دارند. اما مهم‌ترین بخش آن پذیرایی برای مهمانی عصرانه است!

برای پذیرایی مهمانی عصرانه بهتر است از انواع مزه‌ها، خوراکی‌ها و غذاهای کم‌حجم و کم‌کالری استفاده کنید. سرو غذاهای رسمی مانند انواع پلو چندان جایگاهی در پذیرایی برای مهمانی عصرانه ندارند.

در ادامه چند مورد از برترین غذا‌های خوشمزه پذیرايي براي مهماني عصرانه را به شما معرفی خواهیم کرد.

همچنین یادآور می‌شویم خدمات پذیرایی یکی از سرویس‌های پردرخواست آچاره است که توسط مهمانداران خانم و آقا که مسلط به تمام امور مهمانداری و پذیرایی انواع دورهمی و مهمانی‌ها هستند، ارائه می‌شود.

توصیه می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه خدمات‌رسانی و مشاهده قیمت خدمات پذیرایی و همچنین قیمت خدمات نظافت منزل به صفحات مربوطه مراجعه کنید یا با شماره سراسری 1471 تماس بگیرید.

پذیرایی برای مهمانی عصرانه؛ انواع فینگر فود و ساندویچ خانگی

فینگر فود‌ها امروزه به یکی از غذا‌های خوشمزه و جذاب در پذیرایی برای مهمانی عصرانه تبدیل شده‌اند. از آنجایی که این خوراکی‌های علاوه‌بر مزه عالی و بی‌نظیر، زیبایی خاصی به سفره‌ها نیز می‌دهد، مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته‌اند. در ادامه برای انتخاب راحت‌تر شما چند مورد از بهترین فینگر فود‌ها را معرفی می‌کنیم.

1. فینگر فود رولت ژامبون

اگر به‌دنبال فینگر فودی هستید که علاوه‌بر طعم عالی در کوتاه‌ترین زمان ممکن در پذیرایی برای مهمانی عصرانه حاضر شود، فینگر فود رولت ژامبون بهترین انتخاب برای شما است.

برای تهیه این غذا تنها کافی است که دو یا سه لایه نان لواش را روی هم قرار دهید و در ادامه مقداری سس مایونز را روی آن بریزید. روی سس مایونز، ورقه‌های ژامبون با طعم مورد علاقه خود قرار دهید و باز هم مقداری سس به آن اضافه کنید.

در نهایت روی لایه آخر مقداری ذرت پخته‌شده، خیارشور و هر مواد غذایی که به آن علاقه دارید، بریزید و لایه‌ها را رول کنید و بعد با چاقوی تیز، رول‌ها را به تکه‌های کوچک‌تر تقسیم کنید و در ظرف مورد علاقه‌تان قرار دهید. برای تزئین هم می‌توانید از گوجه و زیتون استفاده ‌کنید.

پذیرایی برای مهمانی عصرانه

2. کیک مرغ

در پذیرایی برای مهمانی عصرانه، می‌توانید از کیک مرغ استفاده‌ کنید. برای تهیه این غذای خوشمزه و بی‌نظیر تنها کافی ست، در ابتدا مرغ آب‌پزشده را ریش ریش کنید. در ادامه آن را با سس، خیارشور نگینی، کمی ذرت و نخود فرنگی مخلوط کنید.

پذیرایی مراسم و تشریفات
پذیرایی مراسم و تشریفات

در مرحله بعد این مواد را روی نان تست بریزید و برشی دیگر را روی آن قرار دهید. این عمل را تا پنج یا شش لایه ادامه دهید. در آخر لایه انتهایی را می‌توانید با گوجه گیلاسی یا زیتون تزئین کنید.

پیشنهاد عصرانه خوشمزه برای دورهمی

3. ساندویچ‌های خانگی؛ بهترین پذیرایی برای مهمانی عصرانه

اگر برای پذیرایی مهمانی عصرانه انتخابی ندارید، ساندویچ‌های خانگی بهترین انتخاب برای شما است. این غذا شاید تنها گزینه‌ای باشند که بچه‌ها و بزرگسالان در هر مهمانی عصرانه ترجیح می‌دهند آن را انتخاب کنند.

4. ساندویچ سوسیس بندری

ساندویچ سوسیس بندری، پیشنهاد خوشمزه جهت پذیرایی برای مهمانی عصرانه است. برای تهیه این غذای خوش‌طعم، تنها کافی است سوسیس را سرخ کنید، پیاز‌ها را که از قبل تفت دادید به آن اضافه کنید، اگر دوست دارید مقداری سیب زمینی سرخ شده را نیز با آن‌ها مخلوط کنید.

حالا موادی که آماده کردید را به نان ساندویچ اضافه کنید. اضافه کردن گوجه و خیارشور به خوشمزه و لذیذ‌تر شدن آن کمک می‌کند، امتحان کنید.

محاسبه رایگان هزینه پذیرایی مراسم و تشریفات

5. ساندویچ همبرگر

پذیرایی برای مهمانی عصرانه خود را به غول خوشمزه بسپارید! همبرگر‌های نیمه آماده، ناجی شما برای زمانی است که فرصت کافی برای تهیه غذای مهمانی ندارید. تنها لازم است آن را سرخ کنید و بین نان مورد نظرتان قرار دهید.

برای تزئین می‌توانید، در ظرف مخصوص، ساندویچ همبرگر، قارچ سوخاری و سالاد مورد علاقه‌تان را سرو کنید و از مهمانی و گذراندن اوقات با عزیزانتان لذت ببرید.

بهترین پذیرایی برای مهمانی عصرانه

6. رولت سوسیس

بدون شک یکی از پرطرفدارترین غذاهای مناسب پذیرایی برای مهمانی عصرانه، رولت سوسیس است. اگر فرصت کافی دارید می‌توانید خمیر پیراشکی را در خانه تهیه کرده و به دور سوسیس‌های انگشتی بپیجید و در فر 200 درجه سانتیگراد به مدت 30 دقیقه بپزید.

در صورت تمایل می‌توانید مقداری پنیر پیتزا یا هر نوع پنیر دلخواه خود را در داخل رولت قرار دهید تا طعم بی‌نظیری به این غذا بدهید.

چنانچه فرصت کافی جهت تهیه خمیر پذیرایی برای مهمانی عصرانه را ندارید، می‌توانید از خمیر یوفکا یا حتی نان باگت برای این کار استفاده کنید.

نان باگت را متناسب با طول سوسیس، به صورت عرضی برش بزنید، خمیر داخل آن را خارج کنید و به دور سوسیس بپیچید. برای جلوگیری از باز شدن رول‌ها می‌توانید از خلال دندان استفاده کنید.

پذیرایی برای مهمانی عصرانه

چند پیشنهاد کم کالری برای پذیرایی عصرانه در تابستان

ما با چند پیشنهاد خوشمزه به شما کمک می‌کنیم که کم‌کالری‌ترین و بهترین پذیرایی برای مهمانی عصرانه را در فصل تابستان داشته‌ باشید.

1. انواع سالاد

سالاد‌ها همیشه بهترین گزینه برای پذیرایی مهمانی عصرانه در فصل تابستان هستند. برای تهیه سالاد می‌توانید از چند تکه مرغ آب‌پز، زیتون، خیارشور و ذرت نیز استفاده‌ کنید.

برای آماده‌سازی این غذا، مرغ را آبپز کرده و به آن مقداری ادویه مورد علاقه خود اضافه کنید. زمانی که مرغ به‌خوبی پخته شد، آن را ریش ریش کنید. در ادامه، درون ظرف مورد نظرتان سایر مواد را نیز اضافه کنید.

پذیرایی مراسم و تشریفات با آچاره

اگر علاقه داشتید می‌توانید به سالاد مقداری روغن زیتون نیز اضافه کنید. این غذا کاملاً نیاز شما برای پذیرایی برای مهمانی عصرانه را برطرف می‌کند و بهترین انتخاب برای فصل تابستان است.

پذیرایی عصرانه در تابستان

2. خوراک سبزیجات

خوراک سبزیجات از آن غذا‌هایی ست که اگر علاقه زیادی به مواد گوشتی نداشته باشید، جایگزین مناسبی برای وعده‌های غذایی شما، مخصوصاً در مهمانی و دورهمی است. برای آماده‌سازی آن، مقداری قارچ، فلفل دلمه، پیاز، اسفناج و انواع سبزیجات مورد علاقه خود را در ظرفی آبپز کنید و در ادامه به آن مقداری از ادویه‌ اضافه کنید.

توجه داشته‌ باشید که اگر علاقه دارید خوراک سبزیجات ترش باشد می‌توانید مقداری به آن ابلیمو یا آب نارنج نیز اضافه کنید تا کاملاً به غذای مورد علاقه شما تبدیل شود.

3. نان تست و پنیر

یکی از پیش‌غذاهای ساده اما بسیار خوشمزه، لقمه‌های نان و پنیر و خیار است؛ شما می‌توانید با سبک وسیاقی جدید، جلوه‌ای بهتر به این پیش‌غذا بدهید.

برای تهیه این پیش‌غذا کار چندان سختی نخواهید داشت. کافی است روی نان تست را با کمی پنیر خامه‌ای و ورقه‌های حلقه‌ای خیار، پر کنید. برای تزیین هم از شاخه کوچکی شوید و یک پر پیاز قرمز استفاده کنید.

اگر از نان تست کوچک استفاده کنید، بهتر است؛ زیرا اندازه و ابعاد پیش‌غذای شما بسیار مناسب‌تر خواهد بود.

پذیرایی برای مهمانی عصرانه

نحوه پذیرایی مهمانی عصرانه برای دورهمی‌های دوستانه در زمستان

شرایط آب‌و‌هوایی قطعا یکی از موارد مهمی است که در تهیه خوراکی تعیین‌کننده خواهد بود. یکی از معروف‌ترین خوراکی‌های زمستانه انواع سوپ و آش است. سوپ، خوراکی سبک و کم‌کالری است که استفاده از آن در هوای سرد زمستان بسیار مطلوب خواهد بود.

همچنین دسرهایی که از انواع مغزها و آجیل‌ها در آن استفاده شده است هم می‌توانند گزینه مناسبی برای پذیرایی عصرانه در زمستان باشند.

پذیرایی عصرانه رسمی

آنچه در مورد پذیرایی برای مهمانی عصرانه در ذهن بیشتر افراد است، دورهمی‌های ساده دوستانه و خانوادگی است. اما در محافل اداری و رسمی هم ممکن است پذیرایی عصرانه برگزار شود؛ نکته مهم این است که باید پذیرایی برای مهمانی عصرانه با کمی تفاوت برگزار شود.

معمولا در این نوع مجالس، وزنه رسمیت پذیرایی سنگین‌تر است و تلاش می‌شود که یک پذیرایی عصرانه لاکچری و خاص انجام شود.

بهترین پذیرایی برای مهمانی عصرانه

در پذیرایی برای مهمانی عصرانه رسمی نیز انواع فینگرفودهای ذکر شده در بالا یکی از انواع پیشنهاد عصرانه خوشمزه برای دورهمی و پذیرایی عصرانه رسمی است.

نکته قابل‌توجه دیگر در پذیرایی عصرانه رسمی و اداری، سهولت سرو و صرف خوراکی‌ها است. بهتر است خوراکی‌هایی آماده شوند که به‌راحتی قابل تناول باشند و مهمانان بابت استفاده آن‌ها دچار زحمت نشوند.

نحوه پذیرایی مهمانی عصرانه

چرا از خدمات پذیرایی شرکت‌های خدماتی استفاده کنیم؟

یکی از سرویس‌هایی که در سال‌های اخیر توسط شرکت‌های خدماتی ارائه می‌شود، خدمات پذیرایی از جمله پذیرایی مراسم ترحیم و مهمانی‌های رسمی و خانوادگی است .

در این سرویس، مهمانداران خانم و آقا بنا به خواست میزبان، تمامی اقدامات لازم از تهیه و تدارک انواع غذا و نوشیدنی تا آماده کردن و چیدن میز و سرو غذاها و پذیرایی حرفه‌ای از مهمانان را انجام می‌دهند. به این ترتیب میزبان هیچ‌گونه نگرانی بابت تهیه و سرو غذا و نحوه پذیرایی از مهمانان را ندارد.

پذیرایی عصرانه لاکچری| پذیرایی برای مهمانی عصرانه

خدمات پذیرایی آچاره یکی از سرویس‌های نام‌آشنا در زمینه مهمانداری است که توسط مهمانداران دوره‌دیده و باتجربه ارائه می‌شود.

پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص این سرویس و مشاهده قیمت خدمات پذیرایی، به صفحه خدمات پذیرایی وبسایت آچاره مراجعه فرمایید.

سخن آخر

یکی از زیباترین و بهترین لحظات زندگی، دورهمی و همنشینی با افرادی است که دوستشان داریم. به همین دلیل ما تلاش می‌کنیم که این لحظات را با یک پذیرایی دلچسب و عالی، تکمیل کنیم.

انتخاب یک منوی پذیرایی برای مهمانی عصرانه کار سختی نیست. فقط کافی است ذائقه مهمانان خود را به‌خوبی بشناسید تا بتوانید یک دورهمی عصرانه فوق‌العاده برگزار نمایید.

4.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا