سر شیر ال ‌ای‌ دی یا سرشیر چراغدار

لوله کشی و تاسیساتساختمانشیرآلات

سر شیر ال ‌ای‌ دی یکی از جدیدترین و جالب‌ترین محصولات در گروه شیرآلات است که با استفاده از فناوری و تکنولوژی، علاوه بر جلوه‌ای زیبا و مدرن، احساس متفاوت بودن را برای شما به ارمغان می‌آورد. در این مقاله از مجله آچاره با این نوع از سر شیر‌های جدید بیشتر آشنا خواهیم شد.

سر شیر ال‌ ای ‌دی چیست؟ 

سر شیر ال ‌ای‌ دی، بدون نیاز به برق و باطری و تنها با استفاده از نیروی فشار آب کار می‌کند و در آن شاهد تغییر رنگ آب خروجی از سر شیر به دلیل انعکاس نورهای ال ‌ای‌ دی تعبیه شده هستیم که اثر چشمگیری در زیبایی دکوراسیون منزل و اداره دارد؛ ال ‌ای ‌دی‌های به کار برده شده در این سر شیرها، از نوع SMD هستند که دارای طول عمر بسیار بالایی هستند.

سر شیر ال‌ ای‌ دی در دو مدل سه رنگ و هفت رنگ وجود دارد؛ در سر شیر ال‌ ای‌ دی سه رنگ، سنسورهای مخصوصی به کار رفته‌اند که نسبت به دمای آب بسیار حساس هستند و با توجه به دمای آب خروجی یکی از رنگ‌های قرمز، آبی و سبز ایجاد می‌شود. در واقع لامپ‌های ال‌ای‌دی پیشرفته‌ای که در این سر شیر به کار برده شده است، متناسب با درجه حرارت آب خروجی از شیر تغییر رنگ می‌دهند و این امر باعث می‌شود که آب خروجی به رنگ‌های زیبا دیده شود.

سر شیر ال ‌ای‌ دی

 رنگ‌های سر شیر ال ای دی

  •  در حالتی که دمای آب خروجی بین 20 تا 31 درجه باشد (آب سرد)، رنگ آب خروجی سبز خواهد بود.
  •  اگر دمای آب خروجی بین 32 تا 43 درجه باشد (آب گرم)، رنگ آب خروجی آبی می‌شود.
  •  در صورتی که دمای آب خروجی بین 44 تا 50 درجه باشد (آب داغ)، شاهد رنگ قرمز خواهید بود.
  •  هنگامی که دمای آب از 50 درجه بالاتر باشد، و به عبارتی آب خیلی داغ باشد، سر شیر ال‌ای‌دی رنگ قرمز چشمک‌زن را انتخاب می‌کند که نشان‌دهنده هشدار است.

خدمات پیشنهادی آچاره : نصب و تعمیر شیرآلات


سر شیر ال ‌ای‌ دی

سر شیر ال ‌ای‌ دی مدل هفت رنگ

در سر شیر ال ‌ای‌ دی مدل هفت رنگ، سنسور حرارتی به کار نرفته است و رنگ ایجاد شده ربطی به دمای آب خروجی ندارد، بلکه به محض باز کردن آب، رنگ‌های آن که بسیار متنوع‌تر هستند، به ترتیب و با افکتی جذاب و ترکیبی شروع به روشن و خاموش شدن می‌کنند که جلوه‌ای بسیار زیبا به وجود می‌آورند.

سر شیر ال ‌ای‌ دی قابلیت نصب بر روی اکثر شیرهای امروزی را دارد و در این مورد هیچ محدودیتی وجود ندارد؛ نصب سر شیر ال‌ ای‌ دی بسیار ساده است و بدون نیاز به هیچ ابزاری، می‌توان به سادگی آن را بر روی انواع شیرهای آشپزخانه و روشویی نصب کرد.

برای نصب شیرآلات از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید.
به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا