تعمیر کولر گازی تعمیر کولر گازی

راهنمای جامع کد خطای کولر گازی پاناسونیک

سرمایش و گرمایشسرمایشکولر گازی و داکت اسپلیت

اگر شما یکی از کاربرانی باشید که در منزل خود از کولر گازی پاناسونیک استفاده‌‌‌‌ می‌کنید و برای کولر گازی شما مشکلی پیش آمده،‌‌‌‌ می‌توانید برای رفع ارور که کد خطای کولر گازی پاناسونیک نیز نامیده‌‌‌‌ می‌شود، این مقاله را مطالعه کنید. کد خطای کولر گازی پاناسونیک و نحوه هشدار دادن این نوع اسپلیت به شما در پیدا کردن عیب یابی آن کمک‌‌‌‌ می‌کند. اگر دستگاه کولر گازی پاناسونیک شما به تازگی دچار مشکل شده است، تنها باید از نمایندگی‌‌‌‌های مجازی که برای تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در تهران اعزام‌‌‌‌ می‌شوند کمک بگیرید.

کد خطای کولر گازی پاناسونیک

در سال‌‌‌‌های اخیر کالاهایی مثل کولرها، یخچال‌‌‌‌ها، اجاق گاز و… ترکیبی از مکانیکی و الکترونیک هستند که قسمت الکترونیک به عنوان منبع تغذیه تنها وظیفه تامین انرژی را برای دستگاه به عهده داشت. اما به مرور زمان با پیشرفت کردن تلنولوژی بخش‌‌‌‌های مکانیکی دستگاه به مرور حذف شد یا به صورت ترکیبی مورد استفاده قرار گرفت.

همچنین با کمک گرفتن از بردهای الکترونیکی بسیاری از قسمت‌‌‌‌های دستگاه به فرمان در آمدند. در نتیجه طوری پیش رفت که امروزه شاهد تمام الکترونیکی شدن دستگاه‌‌‌‌ها و همچنین هوشمند شدن آن‌‌‌‌ها هستیم. یکی از خوبی‌‌‌‌هایی که این پیشرفت به ارمغان آورده، امکان تشخیص خطاهای هر دستگاه با استفاده از کدهایی که در خروجی نمایان داده شده است.

در ادامه این مقاله درباره کد خطای کولر گازی پاناسونیک اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار‌‌‌‌ می‌دهیم؛ پس با ما همراه باشید.کد خطای کولر گازی پاناسونیک

منظور از ارور یا کد خطا چیست؟

تصور کنید که زمانی قسمتی از بدن شما درد گرفته است؛ در این صورت چه واکنشی دارید؟ بدون شک دست خود را روی نقطه درد گرفته‌‌‌‌ می‌گذارید و فشار‌‌‌‌ می‌دهید؛ چرا که با این کار سیگنال‌‌‌‌های عصبی موجود در آن قسمت بدن، شما را متوجه نقطه درد گرفته‌‌‌‌ می‌کند و بی اختیار دست شما به آن سمت‌‌‌‌ می‌رود.
تعمیر کولر گازی
تعمیر کولر گازی

برنامه نویسانی که برای کولر گازی پاناسونیک کد نویسی کرده اند، در حین نوشتن فرامین مربوط به دستگاه، نقاط درد دستگاه را با کدهای کوتاه به کاربری که از آن استفاده‌‌‌‌ می‌کند نشان‌‌‌‌ می‌دهند. بنابراین در صورت خرابی یا به مشکل خوردن هر یک از اجزای کولر گازی، بلافاصله خطای مربوط به آن قسمت بر صفحه نمایش نشان داده‌‌‌‌ می‌شود. به عبارت دیگر باید بگوییم که زبان صحبت کردن دستگاه کولر گازی پاناسونیک با کاربرانی که از آن استفاده‌‌‌‌ می‌کنند، به همین کدها خلاصه‌‌‌‌ می‌شود.

 کولر گازی پاناسونیک

در بعضی از کولر‌‌‌‌های گازی که دارای صفحه دیجیتال یا متریکس نیستند عموما کدهای خطا از چراغ‌‌‌‌های دستگاه مشخص‌‌‌‌ می‌شوند.‌‌‌‌ می‌توان گفت که این خطاها تقریبا مشابه پیام‌‌‌‌های مورس بوده و تنها با کمی دقت و مطالعه کاالوگ سرویس دستگاه‌‌‌‌ می‌توان متوجه نوع خطای آن شد.

به عنوان مثال، اگر خرابی یا مشکلی برای هر یک از قطعات دستگاه کولر گازی رخ دهد، ارور به شکل چراغ چشمک زن به روی دستگاه نمایان‌‌‌‌ می‌شود که اگر این چراغ به نقطه و خط تبدیل کنیم، خطوطی به معنای طول روشن یا خاموش ماندن چراغ و نقطه‌‌‌‌ها و سرعت چشمک زدن آن به ما نمایش داده‌‌‌‌ می‌شود. البته باید بدانید که این چشمک زدن‌‌‌‌ها حالت‌‌‌‌های مختلفی دارد که با مطالعه دفترچه راهنما به خوبی‌‌‌‌ می‌توانید انواع ارور‌‌‌‌های کولر گازی پاناسونیک را بشناسید.ارور کولرگازی

اما در کولر گازی‌‌‌‌هایی که صفحه دیجیتال دارند و اصطلاحا به روز‌‌‌‌‌‌‌‌تر هستند، وضعیت نشان دادن کدهای خطا متفاوت است. ارور کولر گازی پاناسونیک یا همان کد خطای کولر گازی پاناسونیک با زمان گویاتری با شما ارتباط برقرار کرده و عموما ترکیبی از دو یا چند حرف به زبان لاتین است. به عنوان مثال، E10 که حرف E به معنای ارور یا خطا است و عدد مقابل آن بخش مربوط به خطا را به ما نشان‌‌‌‌ می‌دهد.

توضیح مربوط به هر ارور کولر گازی پاناسونیک را از کجا یاد بگیرم؟

به صورت کلی به همراه هر دستگاهی که از بازار خریداری‌‌‌‌ می‌کنید یک یا دو دفترچه راهنما به شما ارائه‌‌‌‌ می‌گردد. یکی از این دفترچه‌‌‌‌ها مربوط به راهنمای کاربر برای استفاده از دستگاه و دیگری راهنمای سرویس است.

البته در بسیاری از نمایندگی‌‌‌‌ها یا حتی کارخانه‌‌‌‌های سازنده این نوع محصولات، دفترچه راهنمای مربوط به سرویس کردن حذف شده و به مشتری تعلق‌‌‌‌ نمی‌گیرد. اما اگر هنگام خرید محصول، به دفترچه راهنما دسترسی داشتید، با مراجعه به آن و مطالعه دستورالعمل‌‌‌‌ها‌‌‌‌ می‌توانید به خوبی واکنش به هر یک از ارور‌‌‌‌های کولر گازی پاناسونیک را یاد بگیرید.

اگر تحت شرایطی دفترچه راهنما در دسترس شما نبود و‌‌‌‌ نمی‌دانستید که چطور باید ارور کولر گازی را تشخیص دهید، بهترین منبع برای پیدا کردن توضیح کد خطا اینترنت است. بهترین راه این است که مدل دستگاه را جستجو کرده و به راحتی اطلاعات مربوط به آن را به دست آورید.

محاسبه رایگان هزینه نصب و تعمیر کولر گازی!

 چه کنیم که کد خطا برطرف شود؟

با تکنولوژی پیشرفته‌ای که در ساخت و تولید کولر گازی پاناسونیک استفاده شده است، کمتر پیش‌‌‌‌ می‌آید که کسی به تعمیر کولر گازی نیاز پیدا کند. با این حال این دستگاه هم مثل هر وسیله دیگری در خانه ممکن است دچار خرابی یا مشکلاتی شود که اگر اطلاعاتی در مورد علائم این خرابی داشته باشید،‌‌‌‌ می‌توانید زودتر در جهت حل کردن این مشکل قدم برداشته و از آسیب بیشتر به کولر گازی خود جلوگیری کنید.برطرف کردن کد خطا

 اقدامات اولیه در صورت مشاهده کد خطا در کولر گازی پاناسونیک

در اغلب اوقات بسیاری از کولر گازی‌‌‌‌ها ممکن است به خاطر کار کردن طولانی مدت و داغ شدن برد دستگاه، مشکلاتی پیدا کنند که در نتیجه آن‌‌‌‌ها کولر گازی ارور دهد. بنابراین در صورت مواجهه با کد خطا در کولر گازی پاناسونیک، اولین پیشنهاد ما این است که ابتدا کولر گازی را از طریق ریموت مخصوص خاموش کرده و به آن استراحت دهید.

همچنین‌‌‌‌ می‌توانید کولر گازی را برای مدتی به طور کامل از برق بکشید، سپس با فشار دادن چند باره کولر گازی پاناسونیک، برق داخل مدار را تخلیه کنید. باید اجازه دهید که حدود نیم ساعت کولر گازی در همین وضعیت بماند. این کار به کولر گازی کمک‌‌‌‌ می‌کند که حافظه و پردازنده کاملا تخلیه شده و به اصطلاح ریست شوند. در آخر‌‌‌‌ می‌توانید دوباره کولر گازی را به برق بزنید و آن را روشن کنید.

اگر کد خطای کولر گازی پاناسونیک را همچنان مشاهده‌‌‌‌ می‌کردید یا بعد از مدتی دوباره آن را دیدید، از ریست کردن دستگاه یا هر گونه دستکاری به شدت خودداری کنید و با نمایندگی‌‌‌‌های سرویس دهنده کولر گازی پاناسونیک تماس بگیرید.

نکته مهمی که درباره از بین بردن عیب و مشکلات کد خطای کولر گازی پاناسونیک وجود دارد این است که حتی اگر منبع عیب را تشخیص داده و رفع کردید، باز هم به یک متخصص سر بزنید و از او کمک بگیرید. این به آن خاطر است که هر علتی معلولی داشته و خرابی هر قسمت علتی دارد و خود آن قسمت‌‌‌‌ نمی‌تواند باعث خراب شدن خودش شود. در نتیجه لازم است با کمک یک متخصص علت خرابی را پیدا کنید و نسبت به رفع آن اقدام نمایید.

مطلب پیشنهادی:نصب برنامه تلویزیون پاناسونیک

ثبت رایگان درخواست تعمیر کولر گازی

 چند نوع ارور کولر گازی وجود دارد؟

حتما شده اید که پیدا کردن عیب دقیق و برطرف کردن آن نیاز به داشتن تخصص کامل در زمینه تعمیر کولر گازی داشته؛ ضمن این که این کار ابزار خاص و ویژه‌ای دارد. در بسیاری از کولر‌‌‌‌های گازی این مشکل ساده بوده و شما با دانستن آن‌‌‌‌ می‌توانید مشکل را برطرف کنید اما برطرف کردن کدهای زیادی احتیاج به مهارت و تخصص لازم دارد.

در نتیجه اگر در زمینه تعمیر و سرویس کردن کولر گازی‌ای که کد خطا نشان داده تخصصی ندارید، به هیچ عنوان دستگاه را دستگاری نکنید. با این کار علاوه بر این که مشکل برطرف‌‌‌‌ نمی‌شود، احتمال این که آسیب بیشتری به دستگاه یا خودتان وارد شود نیز وجود دارد. در ادامه به انواع کدهای خطا در کولر گازی پاناسونیک را در اختیار شما قرار‌‌‌‌ می‌دهیم.کولرگازی پاناسونیک

کد خطا شرح خطای کولر گازی پاناسونیک
S01 سنسور دمای اتاق خراب شده است و باید تعمیر یا تعویض شود. بهتر است فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
S02 سنسور دمای کویل در یونیت داخلی خراب شده است و نیاز به تعمیر یا تعویض دارد. بهتر است فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
S03 سنسور رطوبت کولر گازی پاناسونیک خراب شده است و باید تعمیر یا تعویض شود. بهتر است فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
S04 سنسور دمای کمپرسور با اشکال مواجه شده است. فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با کاراباما تماس بگیرید.
S05 سنسور کویل در یونیت خارجی با خطا مواجه شده است. فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
S06 سنسور خارجی کولر خراب شده است و باید تعمیر یا تعویض شود. فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
S07 سنسور جریان بیرونی خراب شده است و نیاز به تعمیر یا تعویض دارد. فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
E01 ارتباط بین یونیت داخلی و خارجی با مشکل مواجه شده است. فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
E02 مدار HIC در مدار فن و کمپرسور دچار مشکل شده است. فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
E03 حافظه‌ ROM و یا OTP یونیت خارجی با مشکل مواجه شده است. فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
E04 جراین برق در کولر غیر عادی است و بهتر است هرچه زودتر فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
E05 در جریان فعال کولر گازی پاناسونیک و یا در قسمت PAM اختلال ایجاد شده است. فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
E06 دمای دیس شارژ کمپرسور بالا رفته و باید فورا فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
E07 عملکرد فن یونیت داخلی با اشکال مواجه شده است. فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
E08 شیر چهار راهی کولر خراب شده و باید خیلی زود تعمیر یا تعویض شود. فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
E09 میزان گاز مبرد کولر کم شده که بسیار خطرناک است. فورا فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
E10 جریان راه اندازی کمپرسور DC با مشکل روبه‌رو شده است. فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
E11 فن یونیت خارجی خراب شده است و باید هرچه سریع‌تر تعمیر یا تعویض شود. فورا فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
E12 یونیت خارجی کولر با مشکل مواجه شده. فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
E13 حالت ضد یخ زدگی کولر فعال شده است. فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
H00 مشکلی نیست و نمایش آن روی صفحه، طبیعی است.
H11 ارتباط بین یونیت داخلی و خارجی با اشکال مواجه شده است. فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
H12 پارامتر برق بین یونیت داخلی و خارجی ایراد دارد. فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
H14 سنسور دما در یونیت داخلی خراب شده است و باید فورا تعمیر یا تعویض شود. فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
H15 سنسور دمای کمپرسور که در یونیت خارجی قرار دارد، خراب شده است. هرچه سریع‌تر برای تعمیر یا تعویض آن اقدام کنید. برای این کار فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
H16 ترانس جریان در یونیت خارجی با مشکل مواجه شده است. فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
H19 مکانیزم موتور فن کولر گازی به هم ریخته است. فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
H23 و H24 سنسور دمای مبدل حرارتی داخلی با خطا مواجه است و عملکرد درستی ندارد. بهتر است هرچه زودتر تعمیر یا تعویض شود. فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
H25 برد داخلی کولر با مشکل مواجه شده است و باید بررسی شود. فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
H26 واحد یون ساز کولر گازی ایراد دارد. فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
H27 سنسور دما در یونیت خارجی خراب شده است و باید تعمیر یا تعویض شود. برای این کار فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
H28 سنسور دمای مبدل حرارتی خارجی کولر خراب شده است و بهتر است فورا تعمیر یا تعویض شود. فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
H30 سنسور دمای دیس شارژ در یونیت خارجی خراب شده است و باید تعمیر یا تعویض شود. فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
H33 و H38 ارتباط بین یونیت داخلی و خارجی مختل شده است. فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
H50 موتور تهویه‌ی کولر مشکل دارد. فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
H51 نازل کولر گازی پاناسونیک قفل شده است. بهتر است فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
H52 برد در یونیت داخلی خراب شده است و باید بررسی شود. فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
H97 مکانیزم موتور در فن یونیت خارجی خراب یا قفل شده است و نیاز به بررسی و تعمیر دارد. برای این کار فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
H98 سنسور فشار بالا در یونیت داخلی ایراد دارد. فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
H99 محافظ ضد یخ مبدل حرارتی در یونیت داخلی کولر خراب شده است و باید تعمیر یا تعویض شود. برای این کار فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
F11 سیکل حالت گرمایشی و سرمایشی مختل شده است. فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
F90 کنترل PFC کولر خراب شده است و باید هرچه سریع‌تر تعمیر یا تعویض شود. فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
F91 سیکل حالت گرمایشی کولر با ایراد مواجه است. فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
F93 گردش کمپرسور ایراد دارد، همچنین ممکن است مشکلاتی در سیم کشی دستگاه ایجاد شده باشد و یا برد اینورتر خراب شده باشد. جهت بررسی دقیق‌تر مشکل فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با کاراباما تماس بگیرید.
F95 در حالت سرمایشی کولر فشار زیادی وجود داشته و دمای یونیت خارجی بالا رفته است. سریعا فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
F96 دمای IPM بسیار بالاست و سنسور دمای کولر فعال شده است. فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
F97 کمپرسور گرم شده و سنسور حفاظت از گرما فعال شده است. بهتر است فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
F98 در کولر جریانی غیر عادی برقرار است. لطفا فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
F99 جریان مستقیم با ایراد مواجه شده است. فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
روشن بودن چراغ‌‌‌‌های ۱-۲-۴-۵-۶-۷ عملکرد یونیت داخلی و خارجی کولر با مشکل مواجه شده است. بهتر است هرچه زودتر فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
روشن بودن چراغ‌های ۱-۲-۵-۶-۷ کمبود ظرفیت تعداد دستگاه‌های داخلی؛ فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
روشن بودن چراغ‌های ۱-۲-۶-۷ یکی از فازهای برق قطع شده یا معکوس عمل کرده است. بهتر است فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
روشن بودن چراغ‌های ۱-۲-۳-۴-۵-۷ محافظ فشار معکوس هوا فعال شده، چراکه میزان گاز مبرد کاهش یافته است. بهتر است سریعا فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
روشن بودن چراغ‌های ۱-۲-۳-۴-۵-۶ کولر تحت فشار است. فیوز مینیاتور برق دستگاه را برای مدتی قطع کنید.
روشن بودن چراغ‌های ۱-۲-۳-۶-۷ شیر چهار راه مشکل دارد و باید تعمیر یا تعویض شود. فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
روشن بودن چراغ‌های ۱-۲-۴-۶-۷ شیر سه راهی کولر خراب شده است و باید فورا تعمیر یا تعویض شود برای این کار فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
روشن بودن چراغ‌های ۱-۲-۳-۴-۵ جریان برق زیادی از کمپرسور عبور کرده است؛ جهت بررسی برق سه فاز کولر، فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
روشن بودن چراغ‌های ۱-۲-۳-۵ سیستم محافظ دمای تخلیه‌ی کمپرسور فعال شده است. بهتر است فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا

تعمیر کولر گازی
خدمات تخصصی تعمیر کولر گازی با آچاره

 

کلیک کنید