براشینگ مو با سشوار چرخشی

زیبایی و سلامتبراشینگمو

براشینگ به عمل حالت دادن مو با ابزارهای حرارتی می‌گویند در این مطلب از مچله آچاره به معرفی براشینگ مو با سشوار چرخشی می‌پردازیم.

سشوار چرخشی چیست؟

سشوار چرخشی درواقع نوعی برس پیچ است که قابلیت تولید هوای گرم و سرد را دارد این سشوار یک محصول همه‌کاره است یک سشوار چرخشی می‌تواند به شما کمک کند تا موهای خود را در خانه صاف کنید و حالت دهید. این ابزار حالت دهنده مو با دمیدن هوای گرم بر موهای شما می‌تواند بعد از حمام موهایتان را خشک کند، سبک و کوچک بوده و حمل آن نیز راحت است. همه‌ی این سیستم‌های حرارتی دارای پنلی بر روی دسته خود هستند که می‌توانید عملکرد دستگاه را با آن به صورت دلخواه تنظیم کنید.

سشوار چرخشی

انواع برس چرخشی

برس‌های چرخشی مو را می‌توان از انواع مختلفی از مواد مختلف ساخت. به عنوان مثال، برخی ممکن است دارای کفی سرامیکی باشند. این برس‌ها خودشان گرم می‌شوند که می‌تواند به شما کنترل بیشتری در ایجاد مدل دلخواه بدهد. برخی دیگر دارای پرزهای نایلونی انعطاف‌پذیر یا مواد مشابه هستند که در حال چرخیدن حرارت نیز تولید می‌کنند. این برس‌ها علاوه بر حالت‌دادن موهای شما، می‌توانند موهای شما را خشک کنند.

آیا می‌توان سشوار چرخشی را روی موی خیس استفاده کرد؟

بهتر است مطمئن شوید که رطوبت از مو خارج شده باشد در غیر این صورت خشک شدن موها نیازمند زمان زیادی خواهد بود. نکته‌ای که باید رعایت کنید این است که هنگام استفاده از این سشوار بهتر است دست خود را حرکت ندهید زیرا باعث گره خوردن موهای شما خواهد شد.

سشوار چرخشی برای چه مویی مناسب است؟

اگر موهای شما کوتاه یا نازک است، سعی کنید برسی را پیدا کنید که برای اندازه موهای شما مناسب باشد یعنی برس آن بزرگ نباشد.

سشوار چرخشی

هنگام خرید برس هوای دوار گرم باید به چه ویژگی‌هایی توجه کنیم؟

  • یک سوئیچ برای خاموش کردن
  • تنظیمات سرعت چندگانه
  • قابلیت تنظیمات دما
  • تنظیمات تغییر جهت چرخش
  • اندازه برس

طرز استفاده از سشوار چرخشی

  1. ابتدا موهای را کمی خشک کنید سشوار کشیدن موی خیس نیازمند صرف وقت فراوان است.
  2. برس گرد مناسب اندازه موی خود را انتخاب کنید. جنس و تراکم موها و اندازه برس همه عواملی هستند که در نتیجه نهایی نقش دارند.
  3. برسی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد. هرچه قطر برس بیشتر باشد، فر بزرگ‌تر است.
    سشوار چرخشی
  4. موهای خود تقسیم کنید. پیچاندن موهای زیاد به دور برس در نهایت باعث صرفه جویی در زمان شما نمی‌شود هرچه بخش‌ها کوچکتر باشند، می‌توانید موها را به طور یکنواخت‌تر خشک و حالت دهید. موهای خود را به چها قسمت تقسیم کنید و بعد از آن حالت دهید.
  5. به موهای خود اسئری محافظ حرارت بزنید.
  6. زوایه دست خود را تنظیم کنید. مانند سشوار و برس عادی باید هنگام استفاده از برس‌های حرارتی زاویه دست خود را باتوجه به حجم و حالت مدنظر خود تغییر دهید.
  7. حرارت برس را تنظیم کنید. گرمای زیاد ممکن است باعث آسیب رسیدن به موهای شما شود.
  8. سشوار با هوای خنک را فراموش نکنید. هنگامی که یک بخش را کامل کردید و در حالی که موها هنوز به دور برس پیچیده شده‌اند باد سشوار را خنک کنید تا حالت موهای شما را ثابت کند.
به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا