رژ لب خوشرنگ دخترانه 2022

زیبایی و سلامتآرایش

رژ لب‌های بی‌نقص و خاص کلید اعتماد به نفس یک زن اهل مد است. این یک واقعیت شناخته شده است که آخرین مرحله آرایش، رژ لب است. در آرایش، لب‌ها یا چشم‌هایتان را برجسته می‌کنید بنابراین، ما سعی کرده‌ایم رنگ‌های رژ لب 2022 را پیدا کنیم که به شما کمک می‌کنند تا ظاهری باشکوه و مد روز داشته باشید.رنگ‌های رژ لب 2022 و معرفی رژلب‌های دخترانه به همراه نگاهی به تاریخچه رژ لب موضوع این مطلب از مجله آچاره است با ما همراه باشید.

رژ لب ۲۰۲۲

رنگ‌های محبوب رژ لب از گذشته تا امروز

همه جزئیات تاریخچه رژ لب را نمی‌دانند. با این حال، اگر اطلاعاتی را جستجو کنید، متوجه خواهید شد که این مردم سومری هستند که ممکن است حدود 5000 سال پیش مخترع رژ لب باشند.

آن‌ها از سنگ‌های قیمتی به عنوان نوعی تزئین استفاده می‌کردند و اطراف لب و چشم را می پوشاندند.

حتی در مصر باستان، مردم حشرات را می‌کشتند تا رنگ قرمز روی لب هایشان ایجاد شود در مصر رژ لب قرمز فقط توسط افرادی که دارای موقعیت اجتماعی بالایی بودند استفاده می‌شد. از این رو، می‌توان گفت که رژ لب به عنوان شاخصی از ثروت و قدرت عمل می‌کرد.

بعدها، ابوالقاسم الزهراوی، زیبایی شناس اندلسی، رژ لب‌های جامد را اختراع کرد.

بیش از 1000 سال پیش مردم چین اولین رژ لب‌های ساخته شده از موم زنبور عسل را اختراع کردند. سپس آن‌ها رایحه‌هایی را به رژ لب اضافه کردند. بنابراین، امروزه رژ لب‌هایی با رایحه‌های مختلف داریم که از خنثی شروع می‌شوند تا شیرین.

رنگ لب در قرن شانزدهم در انگلستان محبوبیت پیدا کرد.فقط زنان طبقه بالا و بازیگران مرد اجازه استفاده از گریم را داشتند. در دوران سلطنت الیزابت اول، رژ لب قرمز مد روز شد.در قرن نوزدهم رژ لب رنگ‌های کارمینی رواج پیدا کرد.

جالب است  بدانید که قبل از قرن 19 زنان فقط در خانه آرایش می‌کردند.

قرمز تیره در قرن 19 و 20 یک رنگ محبوب بود.

عمدتا فلپرها از این سایه رژ لب برای نشان دادن استقلال خود استفاده می‌کردند. حتی امروزه نیز مد شده است و رنگ قرمز تیره نیز در ترندهای محبوب رژ لب 2022 قرار گرفته است.رژ لب ۲۰۲۲

محبوب‌ترین رژ لب‌های دخترانه

رنگ‌های محبوب رژ لب در سال 2022  طیف‌های متفاوتی را شامل می‌شود که مد روز خواهند بود.

ترند رنگ رژ لب‌های مات از رنگ‌های محبوب امسال خواهد بود.

رژ لب ۲۰۲۲

به شرطی که به رنگ‌های روشن رژ لب 2022 علاقه نداشته باشید، از سایه‌های پاستلی یا بالم‌هایی استفاده کنید که لب‌هایتان را زیبا و شیک نشان می‌دهند.

رژ لب ۲۰۲۲

رنگ‌های محبوب رژ لب در ترندهای سال 2022 راه‌های مختلفی را برای به دست آوردن یک رنگ لب پر زرق و برق و زیبا ارائه می‌دهد. به طور مثال برخی از سایه‌های رنگی هستند که امسال مد روز خواهند بود.

رژ لب ۲۰۲۲

صورتی روشن، سایه‌های مختلف بژ، هلویی نارنجی، زردآلوی تیره، قرمز توتی تیره، قرمز مایل به قهوه‌ای ظاهری زیبا و شگفت انگیز به شما می‌بخشد.

رژ لب ۲۰۲۲

انتخاب ترند رنگ رژ لب 2022 برای شما

هنگام انتخاب رنگ رژ لب 2022 رنگ پوست خود را در نظر بگیرید. اگر از سایه چشم هم استفاده می‌کنید، در انتخاب خود دقت کنید. رنگی را امتحان کنید که نه تنها با سایه چشم شما، بلکه با ظاهر کلی شما نیز هماهنگ باشد.

رژ لب 2022 رنگ های مختلفی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند احساس زیبایی و اعتماد به نفس داشته باشید. بنابراین، بیایید سایه‌هایی را پیدا کنیم که کاملاً با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد.

رنگ کرمی و طیف‌های رنگ نود  یکی از سایه‌های محبوب در سال 2022 است.

رژ لب ۲۰۲۲

این رنگ زیبایی طبیعی لب‌های شما را برجسته می‌کند و ظاهری ملایم به شما می‌بخشد.

در حالی که MAC Cosmetics رژ لب ساتن با پوشش متوسط ​​و رژ لب تقویت‌شده، سایه‌ای فوق‌العاده کرمی با پوشش کامل ارائه می‌دهد.

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا