پرستار بچه در منزل تهران، شاغل‌ها نیاز دارند

زیبایی و سلامتپزشکی و پرستاری

اگر در تهران زندگی می‌کنید؛ بچه دارید و یک شغل تمام وقت؛ حتما باید به فکر گرفتن یک پرستار بچه در منزل باشید. در شهر تهران برای گذران زندگی، زن و شوهر باید هر دو کار کنند. در یک روز کاری، باید 8-9 ساعت در محل کار حاضر بود اما زمانی که طی کردن مسیر رفت و برگشت، می‌برد را هم حساب کرده‌اید؟ در تهران برای جابه‌جایی از یک سر شهر به آن طرفش باید حداقل 90 دقیقه در راه باشید. بنابراین پدر و مادر شاغل، مجبوراند روزانه 12-13 ساعت خانه نباشند. اگر شما هم چنین شرایطی دارید و یک بچه یا قصد دارید بچه‌دار شوید؛ حتما این راهنمای آچاره را بخوانید تا ببینید گرفتن پرستار برای بچه، خیلی سنت شکنی نیست.

پرستار بچه در منزل تهران

چرا باید در تهران برای بچه پرستار بگیریم؟

برای استخدام پرستار بچه کلی دلیل وجود دارد؛ یعنی پرستار نگرفتن برای کودک،  تبعات زیادی دارد.  پرستاری کودک در تهران، اولویت والدین پایتخت‌نشین است؛ چرا که آنها باید مطمئن شوند:

  • بچه به خودش آسیب نرساند.
  • غذایش را به موقع بخورد.
  • اگر بیمار شد؛ به موقع پزشک او را ببیند.
  • بازی‌های آموزنده کند.
  • حمام برود.
  • دستشویی برود.
  • لباس‌هایش مرتب باشد.
  • اتاقش جمع و جور باشد.
  • مودب باشد.
  • با بچه‌های دیگر بازی کند.
  • عادت‌های مفید یاد بگیرد.
از متخصصین "آچاره" رایگان قیمت بگیرید و بهترین را انتخاب کنید.

پرستار بچه مطمئن است؟

تمام این‌ کارهایی را که فهرست کردیم را می‌توانید به پرستار کودک‌تان بسپارید. امروزه فرهنگ داشتن پرستار در منزل، خیلی میان مردم جا افتاده است؛ بسیاری از والدین حتی نوزاد چند ماهه خود را به پرستارش می‌سپارند و به کارشان می‌رسند.

پرستار بچه در منزل تهران غذا دادن به موقع به کودک

پرستار بچه مادر نیست اما شغلش پرکردن جای اوست

بسیاری از خانواده‌ها نگران‌اند که اگر برای فرزندشان پرستار بگیرند؛ دیگر بچه با مادرش انس نمی‌گیرد. همچنین برخی مادران از شغل خود، استعفا می‌دهند که بتوانند فرزندشان را درست تربیت کنند. گروهی از پدران هم دوست ندارند؛ وقتی صاحب فرزند هستند؛ خانم‌شان کار کند و پرستار بگیرند. این فرهنگ سنتی، مدت‌هاست کم‌رنگ شده و امروزه گرفتن پرستار بچه در منزل برای تهرانی‌ها و حتی شهرستانی‌ها، خیلی جا افتاده است. قرار نیست پرستار جای مادر را بگیرد. پرستار بچه به طور حرفه‌ای از کودک مراقبت می‌کند؛ این شغل اوست.

مطلب پیشنهادی: چگونه می‌توان پرستار کودک شد؟

پرستار بچه در منزل تهران برای مادرانی که فرزندشان مدرسه می رود

پرستار بچه برای شیرخوار تا دبستانی

شاید فکر کنید که پرستار بچه تنها در سنین خاصی می‌تواند، از فرزند شما مراقبت کند؛ با این‌حال خدمات پرستاری در منزل؛ آن‌قدر حرفه‌ای شده و پرستاران آچاره تا حدی ماهر و باتجربه هستند که شما می‌توانید فرزند خود را از نوزادی تا سنین مدرسه به آنها بسپارید. هر رده سنی، پرستار متخصص خودش را دارد. اگر هم بتوانید پرستار نوزاد خود را سال‌ها در استخدام‌تان نگاه دارید؛ تا سنین مدرسه هم به عنوان مراقب فرزندتان در منزل شما خواهد بود.

پرستار بچه در منزل تهران در سنین کم شیرخوارگی

پرستار بچه در منزل ما راحت است؟

اگر دوست دارید یک پرستار کودک خوب را سال‌ها پیش خود نگاه دارید که فرزندتان به او عادت کند؛ با رفتن او و آمدن یک پرستار دیگر، احساس ناراحتی نکند. باید شرایط مناسبی برای او در خانه‌تان فراهم کنید؛ از جمله:

  • با او قرارداد استخدام پرستار بچه، ببندید.
  • درخواست و نیازهای خود را به او واضح مطرح کنید.
  • از او کار اضافه بر قرارداد امضاشده نخواهید.
  • دوره آزمایشی او را با دقت زیر نظر بگیرید.
  • حقوق او را به موقع بدهید.
  • برایش پاداش در نظر بگیرید.
  • حریم خصوصی‌اش را حفظ کنید.

پرستار بچه در منزل تهران مردان هم به فکر باشند

پدران مجرد تهرانی حتما به پرستار بچه در منزل نیاز دارند

اگر به دلیل جدایی یا فوت همسر، پدری مجرد هستید؛ باید هرچه سریع‌تر برای فرزند(ان) خود، یک پرستار بگیرید. این‌که پرستار تمام وقت باشد یا شبانه روزی، البته کمی چالش برانگیز است. معمولا پرستارانی که کارفرمای‌شان آقایی مجرد است؛ به صورت شبانه‌روزی قرارداد نمی‌بندند. با این‌حال اگر شغل شما طوری است که دائما در سفر یا ماموریت هستید؛ باید حتما یک پرستار کودک 24 ساعته بگیرید.

آقایان چطور پرستار بچه 24 ساعته بگیرند؟

اگر به دلیل شرایطی که دارید؛ پرستارهای خانم راضی نمی‌شوند به صورت 24 ساعنه مسئولیت فرزندتان را به عهده بگیرند؛ می‌توانید از اقوام خود خواهش کنید؛ چند روز در هفته به منزل شما سر بزنند. همچنین به کمک یک مشاور حقوقی به کاندید پرستاری فرزندتان، اطمینان دهید که شرایط مناسبی را در منزل‌تان برای او، فراهم می‌کنید.

پرستار بچه در منزل تهران برای بازی و سرگرمی بچه ها

مادران مجرد حتما به پرستار بچه در منزل نیاز دارند

هنگامی‌که مادری، همسر خود را دست داده یا متارکه کرده است؛ باید برای مراقبت از فرزندش حتما پرستار بگیرد. اگر به هر دلیلی تنها هستید؛ خودتان در خانه منزوی نکنید. حتما در شغل خود فعال باشید؛ اگر کار ندارید؛ مهارتی را بیاموزید؛ از کارهای کوچک شروع کنید و کم‌کم زندگی خود را ارتقا دهید. برای این منظور می‌توانید فرزند خود را به یک پرستار بچه در منزل‌تان بسپارید و به فعالیت‌های اجتماعی خود برسید. اگر هزینه استخدام پرستار بچه تمام وقت برای‌تان سنگین است؛ می‌توانید پرستار کودک ساعتی بگیرید. در ساعت‌هایی که حتما باید در دانشگاه یا محل کارتان حاضر باشید؛ پرستار مراقبت و تربیتت فرزندتان را به عهده خواهد گرفت.

پرستار بچه در تهران برای منزل

در تهران چطور پرستار بچه در منزل خوب پیدا کنیم؟

در شهر شلوغ تهران، آن‌قدر مرکز خدمات پرستاری کودک دیده می‌شود که شاید پدر و مادرها، نتوانند برای استخدام پرستار بچه تمام وقت، نیمه‌وقت یا ساعتی در خانه‌شان به جمع‌بندی درستی برسند. برخی از شرکت‌ها برای انجام خدمات پرستاری کودک، مدیریت و نظارت صحیحی بر، نیروهای اعزامی خود ندارند؛ بنابراین خانواده‌ها با پرستار فرزندشان به مشکل بر می‌خورند. در آچاره اما تمام سناریوهای ممکن بررسی شده است. برای هر مشکلی راه‌حلی در نظر گرفته شده و پرستارهای اعزامی به منزل، همگی تحت نظارت دقیق تیم پشتیبانی هستند؛ والدین می‌توانند به محض احساس کوچک‌ترین مشکلی با آچاره تماس بگیرند تا پشتیبان‌ها، مشکل را حل کنند. اگر برای استخدام پرستار برای فرزنتان دو دلید؛ همین حالا با آچاره تماس بگیرید تا بتوانید با خیال راحت شرایط داشتن پرستار بچه در خانه‌تان را سبک سنگین کنید.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا