فوت و فن‌های بند انداختن و اصلاح صورت با نخ

زیبایی و سلامتاصلاح صورت و ابرومژه و ابرو

اصلاح با نخ یک روش حذف موهای زائد است که منشأ آن در آسیاست و در زمان‌های اخیر در کشورهای غربی محبوبیت پیدا کرده است این روش در کشورهای عربی بسیار رایج است و در چین، ایران و هند نیز شناخته شده‌است. در میان ایرانیان بند انداختن کل صورت رایج تر است.

برای آشنایی با نکاتی درباره بند انداختن و پاسخ به سوالاتی در این باره با این مطلب از مجله آچاره همراه شوید.

فیلم آموزش قلق‌های بند انداختن صورت

بند انداختن چیست

در اصلاح با نخ، یک نخ نازک (پنبه یا پلی استر) دو لایه می‌شود و سپس پیچ می‌خورد. سپس روی نواحی از موهای ناخواسته غلتانده می‌شود و موهای سطح فولیکول جدا می‌کند. بر خلاف موچین، که در آن تک موها یکی یکی کنده می‌شوند، بند انداختن می‌تواند موهای کوتاه را از بین ببرد. بند انداختن، بر خلاف اپیلاسیون ابرو کنترل دقیق تری در فرم دادن به ابروها ایجاد می‌کند و برای پوست ملایم تر است.

چند تکنیک مختلف برای اصلاح با نخ وجود دارد: شامل روش دست، روش دهان و گردن است. هر تکنیک دارای مزایا و معایبی است. با این حال، روش نگه داشتن دهان سریع ترین و دقیق ترین است.

بند انداختن همچنین به عنوان روشی برای از بین بردن موهای زائد در کل صورت و ناحیه لب بالایی استفاده می شود روش خوبی برای از بین بردن موهای بازوها یا پاها نیست، زیرا موهای آن نواحی معمولاً زمخت هستند و موهای زائد زیادی برای برداشتن وجود دارد.

بند انداختن

چه نواحی از بدن را می‌توان بند انداخت؟

  • ابرو
  • خط ریش
  • لب
  • چانه
  • گردن
  • انگشتان

مطلب پیشنهادی انواع اصلاح ابرو

بند انداختن

آیا اصلاح کردن با نخ دردناک است؟

بسیاری از افراد معتقدند که بند انداختن با نخ باعث ناراحتی کمتری نسبت به اپیلاسیون ابرو می‌شود. از آنجایی که نخ موها را هدف قرار می‌دهد، تحریک پوست را به حداقل می‌رساند. کشیدن بیش از حد پوست نازک دور چشم از بین می‌رود و برای کسانی که به اپیلاسیون یا محصولات موبر پوست حساس هستند، قرار گرفتن در معرض مواد محرک وجود ندارد.

مطلب پیشنهادی آموزش اپیلاسیون در خانه

آیا بند انداختن بهتر از اپیلاسیون است؟

بله، نخ به عنوان یک گزینه برتر نسبت به موچین، موم یا اپیلاسیون شناخته شده است. به همین دلیل است که سالن‌ها در ایالات متحده رشد تصاعدی در تقاضا برای این خدمات را تجربه کرده‌اند. این روش شرقی حذف موهای زائد باعث ناراحتی کمتری می‌شود و احتمال تماس شما با مومی را که برای پوست حساس صورت خیلی داغ است، از بین می‌برد. موها از ریشه برداشته می‌شوند. اصلاح کردن با نخ، برای کسانی که مستعد جوش‌های پس از اپیلاسیون هستند، ایمن‌تر است

بند انداختن

اصلاح با بند چقدر طول می‌کشد؟

اصلاح یک ابرو ساده می‌تواند فقط 5-7 دقیقه طول بکشد. لب بالایی حدود 3 دقیقه طول می‌کشد. تمام صورت حدود 15-20 دقیقه طول می‌کشد. فرقی نمی‌کند به حفظ ظاهر ابرو عادت کرده باشید یا به  خمودگی اضافی در بخش قوس نیاز داشته باشید، بند انداختن ابرو یک گزینه عالی و طبیعی برای رفع موهای زائد است.

از متخصصین "آچاره" رایگان قیمت بگیرید و بهترین را انتخاب کنید.

مطلب پیشنهادی  آموزش خط انداختن ابرو با تیغ

هر چند وقت یکبار باید بند انداخت؟

در حالی که سرعت رشد مجدد موها از فردی به فرد دیگر متفاوت است، معمولا افراد با موهای نازک هر دو تا سه هفته یک بار ابروها و صورت خود را با نخ اصلاح می‌کنند. از آنجایی که این فرآیند در واقع موهای منفرد را از ریشه آن‌ها حذف می‌کند، نتایج می‌تواند به اندازه اپیلاسیون باقی بمانند و حتی در مواردی ممکن است موها خیلی دیرتر از اپلاسیون رشد کنند.

برای اطلاع از قیمت لیفت مژه و ابرو و قیمت اکستنشن مژه می‌توانید به این صفحه از آچاره مراجعه کنید و از هزینه ارائه این خدمات در منزل مطلع شوید.

4.7/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا