چگونه قفل آیفون 14 را باز کنیم؟ [6 راه حل باز کردن قفل آیفون 14 در سال 2023]

لوازم دیجیتالموبایل

این مطلب از مجله آچاره به باز کردن قفل آیفون 14 اختصاص دارد. ما یک راهنمای جامع برای کاربران این گوشی تهیه کرده‌ایم تا بتوانند بدون رمز عبور، قفل گوشی را باز کرده و آن را مجددا راه‌اندازی کنند.

کاربران همواره تلاش می‌کنند برای بالا بردن امنیت تلفن همراه خود، رمز عبور خاصی در نظر بگیرند که به راحتی قابل حدس نباشد؛ اما این امکان وجود دارد که رمز عبور فراموش شود. خوشبختانه برای حل این مشکل راهکارهای مختلفی وجود دارد. با ما همراه باشید تا چند روش ساده برای باز کردن قفل آیفون 14 را به شما معرفی کنیم.

در صورتی که گوشی شما دچار مشکلات نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری است می‌توانید برای رفع مشکلات نرم‌افزاری گوشی و به‌هم‌ریختگی تنظیمات موبایل خود از طریق ثبت درخواست در بخش مربوطه و بخش تعمیر موبایل از کارشناسان و متخصصان آچاره به‌طور رایگان مشاوره دریافت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره سراسری ۱۴۷۱ تماس بگیرید.

نکات کلیدی

  • اگر تکنیک‌های درست را ندانید، باز کردن قفل آیفون 14 می‌تواند کار سختی باشد.
  • سعی کنید به برنامه‌ها اعتماد نکنید؛ اما اگر قصد دارید از یک برنامه شخص ثالث استفاده کنید، می‌توانید iToolab UnlockGo – iPhone Passcode Unocker را امتحان نماید.
  • بهتر است برای آنلاک کردن قفل آیفون ۱۴ از اپراتور سیم‌کارتتان کمک بگیرید.

آیا می‌توانیم قفل آیفون 14 را بدون رمز عبور باز کنیم؟

اگر قفل آیفون 14 خود را فراموش کرده‌اید نگران نباشید شما می‌توانید آن را به‌راحتی باز کنید؛ اما باید از روش‌های مختلفی مانند برنامه‌های شخص ثالث، Finder، Find My و iTunes استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که همیشه باید قبل از باز کردن قفل گوشی بدون رمز عبور، یک فایل پشتیبان تهیه کنید؛ زیرا روش‌های باز کردن قفل آیفون 14 اطلاعات شما را پاک می‌کنند.

روشی قطعی برای باز کردن قفل آیفون ۱۴ درصورتی‌که رمز را فراموش کرده‌اید

در این روش شما می‌توانید از برنامه مانند iToolab UnlockGo – iPhone Passcode Unocker استفاده کنید. این برنامه با یک کلیک، قفل آیفون 14 شما را باز می‌کند. برنامه iToolab UnlockGo – iPhone Passcode Unocker بسیار کاربرپسند است و می‌تواند موارد مختلفی از جمله رمز عبور صفحه‌نمایش، Apple ID ، قفل فعال‌سازی iCloud و موارد دیگر را باز کند.

با کمک این برنامه می‌توانید قفل MDM را دور زده و Find my iPhone را خاموش نماید. پس اگر قصد دارید از این برنامه برای باز کردن قفل آیفون ۱۴ استفاده کنید مراحل زیر را بادقت انجام دهید:

  • برنامه را دانلود و سپس اجرا نماید. پس از آن، روی گزینه «باز کردن قفل صفحه رمز عبور» کلیک کنید.

باز کردن قفل آیفون ۱۴

  • در مرحله بعدی دستگاه خود را در حالت ریکاوری قرار دهید. شما می‌توانید دستورالعمل‌های روی صفحه را برای حالت بازیابی دنبال کنید.
  • برنامه باید شروع به دانلود بسته سیستم‌عامل آیفون شما کند. اگر بسته سیستم‌عامل مناسب را دریافت نکردید، می‌توانید روی گزینه《 انتخاب》کلیک کنید.

باز کردن قفل آیفون ۱۴

  • سپس برنامه شروع به باز کردن قفل دستگاه می‌کند. پس از انجام این کار، پیام «باز کردن قفل کامل است» را روی صفحه مشاهده خواهید کرد.

آنلاک کردن قفل ایفون ۱۴

5 روش سریع برای باز کردن قفل آیفون ۱۴

ما شما را در این بخش با ۵ روش برای باز کردن قفل آیفون 14 آشنا خواهیم کرد. اما توجه داشته باشید که این روش‌ها می‌توانند باعث ازدست‌رفتن اطلاعات شما شوند.

محاسبه رایگان هزینه تعمیرات موبایل!

1. آیفون را ریست کنید (Apple ID و رمز عبور لازم است)

روش اول این است که موبایل خود را ریست کنید. ریست آیفون بدون رمز عبور قطعاً تمام محتوا و اطلاعات آیفون شما را پاک می‌کند، پس به شما توصیه می‌کنیم که همیشه یک فایل پشتیبان از اطلاعات خود تهیه کنید تا در چنین مواقعی مشکلی ایجاد نشود.این روش به‌صورت زیر انجام می‌شود:

  • پس از چندین بار تکرار رمز عبور اشتباه، گزینه “Erase iPhone” را روی صفحه مشاهده خواهید کرد. روی گزینه کلیک نماید و به مرحله دوم بروید.
  • اکنون روی گزینه “Erase All Content & Settings” کلیک کنید. در آن صفحه، یک‌بار دیگر از شما خواسته می‌شود که رمز عبور اشتباه را وارد کنید.
  • برای ادامه فرایند از شما خواسته می‌شود که یک Apple ID معتبر وارد کنید.
  • صبر کنید تا فرایند تنظیم مجدد انجام شود.
  • پس از تنظیم مجدد قفل گوشی آیفون شما باز می‌شود، اما اطلاعات و محتوا شما از آن حذف شده است.

آنلاک کردن قفل ایفون ۱۴

2. باز کردن قفل آیفون 14 با استفاده از iTunes

به کمک برنامه iTunes شما می‌توانید قفل آیفون 14 را نیز باز کنید. این فرایند بسیار ساده است و کاربران غیرفنی نیز می‌توانند آن را امتحان کنند. برای باز کردن قفل آیفون 14 به کمک iTunes، مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا باید آیفون خود را خاموش کنید. پس از اتمام، iTunes را در رایانه شخصی یا دستگاه‌های مک خود باز کنید.
  • آیفون خود را وارد حالت بازیابی نماید. برای این کار، دکمه پاور و دکمه کاهش صدا را هم‌زمان فشار داده و چند ثانیه نگه دارید تا لوگوی iTunes را ببینید. پس از دریافت لوگو، هر دو دکمه را رها نماید.
  • وقتی که از iTunes برای باز کردن قفل آیفون 14 خود استفاده کنید در صفحه، گزینه “Restore Backup” را مشاهده خواهید کرد. روی آن کلیک کنید و دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید تا بتوانید قفل دستگاه خود را باز کنید. این برنامه به‌سرعت تمام داده‌ها و اطلاعات شما را حذف می‌کند و نتیجه مثبت این فرایند باز کردن قفل آیفون ۱۴ است.

آنلاک کردن قفل ایفون ۱۴ | باز کردن قفل آیفون 14

3. باز کردن قفل آیفون 14 با مک یاب

خبر بسیار خوب این است که کاربران مک که از Cataline استفاده می‌کنند هم می‌توانند قفل آیفون خود را بدون iTunes باز کنند. برای این کار می‌توانید از اپلیکیشن Finder استفاده کنید. برای استفاده از مک یاب برای باز کردن قفل آیفون 14، مراحل زیر را قدم‌به‌قدم انجام دهید:

  • برنامه Finder را در دستگاه مک خود باز کنید. برای اتصال آیفون خود از کابل USB استفاده کنید.
  • آیفون خود را با استفاده از دکمه‌های افزایش و کاهش صدا در حالت ریکاوری قرار دهید. پس از آن، دکمه‌های کناری آن را فشار داده و چند ثانیه نگه دارید تا گزینه ریکاوری روی صفحه‌نمایش داده شود.
  • دو گزینه را روی صفحه مشاهده خواهید کرد، Update یا Restore. روی گزینه “بازیابی” یا به‌اصطلاح دیگری Restore کلیک کنید.
  • سپس Finder شروع به دانلود آخرین سیستم‌عامل iOS برای دستگاه شما می‌کند.
  • پس از نصب بسته سیستم‌عامل، Finder شروع به بازیابی آیفون می‌کند.
  • در این حالت قفل گوشی شما باز می‌شود؛ ولی تمام اطلاعات شما حذف می‌شود.

4. روش باز کردن قفل آیفون 14 با استفاده Find My

راه دیگری برای باز کردن قفل آیفون 14 بدون رمز وجود دارد که استفاده از ویژگی Find My اپل است. Find My مزایای زیادی دارد و باعث می‌شود که بتوانید قفل دستگاه را به‌راحتی باز کنید. در ادامه با تمام مراحل این روش آشنا شوید:

  • از com در مک خود بازدید کنید و سپس مراحل ورود را کامل کنید.
  • در این مرحله شما فقط برنامه Find My را باز کنید.
  • گزینه «همه دستگاه‌ها» را انتخاب کرده و سپس تلفنی را که قصد دارید قفل آن باز شود را انتخاب کنید.
  • روی گزینه “Erase iPhone” کلیک کنید.
  • اپل آیدی خود را برای تأیید عملیات وارد کنید.

اکنون باید قفل گوشی شما باز و اطلاعات شما نیز حذف شده باشد.

عیب‌یابی و تعمیر موبایل با تیم آچاره

5. باز کردن قفل آیفون ۱۴ با استفاده از Carrier Locked

شاید گوشی شما از سیم‌کارت قفل باشد، برای اینکه بدانید آیا سیم‌کارت شما قفل است یا نه به Settings > General > About بروید . اگر می‌بینید «بدون محدودیت سیم‌کارت» در کنار Carrier Lock ظاهر می‌شود، به این معناست که قفل آیفون شما باز است.

پس اگر آیفون 14 شما از اپراتور قفل است، تنها راه باز کردن قفل آیفون 14 تماس با اپراتور و درخواست برای باز کردن قفل است. پس از ارسال درخواست، احتمالاً تکمیل عملیات چند روزی طول می‌کشد. هنگامی که شرکت مخابراتی دستگاه شما را باز کرد، می‌توانید مراحل مختلفی را برای تنظیم مجدد آیفون 14 دنبال کنید.

همچنین برخی از برنامه‌های بازگشایی قفل گوشی ادعا دارند که توانای باز کردن قفل سیم‌کارت بدون شرکت مخابراتی را دارند؛ اما به هیچ یک از آنها اعتماد نکنید! فقط اپراتورها توانایی آنلاک کردن قفل آیفون ۱۴ شما را دارند.

سخن پایانی

روش‌های مختلفی برای باز کردن قفل آیفون 14 وجود دارد که تلاش کردیم آسان‌ترین و کاربردی‌ترین آن‌ها را در این مطلب معرفی کنیم. شما با این روش‌های تائید شده می‌توانید به‌راحتی قفل آیفون 14 خود را باز کنید.

اما توجه داشته باشید که برای باز کردن قفل آیفون 14 از برنامه‌های ناشناس و غیرتائید شده استفاده نکنید. این برنامه‌ها ممکن است موجب به‌هم‌ریختگی تنظیمات تلفن شوند و مشکلات جدیدی برای گوشی شما ایجاد کنند.

منبع: www.itoolab.com

سؤالات متداول

چرا برخی روش‌ها باعث ازبین‌رفتن اطلاعات می‌شوند؟

چون در برخی روش‌ها گوشی ریست می‌شود و اطلاعات و محتوا داخل گوشی حذف می‌گردد.

اگر از روش‌های ریست برای باز کردن قفل استفاده کنیم، باید شارژ گوشی پر باشد؟

بله بهتر است در هنگام استفاده از این روش‌ها گوشی شارژ داشته باشد تا در هنگام فرایند خاموش نشود.

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا