ایده های جدید طرح ناخن ولنتاین 2024

زیبایی و سلامتکاور و ژلیش ناخنناخن

روز ولنتاین نزدیک است. در این روز بنابر عرف، افراد به هم هدیه می‌دهند و این روز خاص را جشن می‌گیرند؛ اما در کنار این عادات، رسیدگی به ظاهر و تغییر استایل نیز به تازگی باب شده است. شما می‌توانید امسال از انواع طرح ناخن ولنتاین برای زیباتر شدن ناخن‌هایتان بهره ببرید.

طرح ناخن ولنتاین مانند طرح‌های کریسمس و هالووین، به یکی از پرطرفدارترین دیزاین‌های ناخن تبدیل شده است. در طراحی ناخن ویژه ولنتاین، بیشتر از رنگ‌های قرمز و صورتی استفاده می‌شود؛ زیرا این رنگ‌ها الهام‌بخش عشق هستند. 

برای آشنایی با انواع طرح ناخن ولنتاین 2024 با ما همراه باشید. در صورتی که تمایل به استفاده از انواع خدمات ناخن، کاشت و پدیکور دارید، درخواست خود را در بخش خدمات ناخن در منزل ثبت کنید و از خدمات تخصصی با قیمت مناسب بهره ببرید.

نکات کلیدی

  • بهترین رنگ برای طراحی ناخن برای ولنتاین، قرمز و صورتی تند است.
  • رنگ‌های قرمز، صورتی و سفید محبوب‌ترین رنگ‌های روز ولنتاین هستند.
  • طرح خط ضربان قلب یکی از دیزاین‌های جذاب ناخن برای روز ولنتاین است. 

انواع طرح ناخن ولنتاین 1402

یکی از ایده‌های جالب برای این روز عاشقانه، طرح ناخن ولنتاین است که به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. 

در این مقاله، جذاب‌ترین ترندهای طرح ناخن ولنتاین را گردآوری کرده‌ایم تا راحت‌تر بتوانید انتخاب کنید. در این طرح‌ها بیشتر از رنگ‌های قرمز و صورتی استفاده شده است. 

  • فرنچ ناخن با طرح قلب قرمز

این طرح ناخن را می‌توانید همراه با لاک‌هایی به رنگ خنثی به‌کار ببرید. ناخن را با لاک رنگ خنثی پوشش دهید و نوک آن را طرح قلبی بکشید. این طراحی، ظاهری جذاب به ناخن‌های شما می‌دهد و برای روز ولنتاین مناسب است.

طرح ناخن ولنتاین 1402

  • طراحی ناخن سفید با قلب قرمز

یکی از طرح های شیک ناخن برای ولنتاین 2024 طرح قلب قرمز روی ناخن سفید است. برای اینکه طرح قلب شما تمیز و منظم درآید، اجازه دهید لایه زیرین لاک کاملا خشک شود. از برچسب‌های ناخن هم می‌توانید استفاده کنید.

ایده های جدید طرح ناخن برای ولنتاین 2023

  • فرنچ ناخن با لاک صورتی تند

استفاده از رنگ صورتی تند، نشان‌دهنده حس جسارت شماست. از این رنگ زیبا می‌توانید برای فرنچ ناخن‌های خود استفاده کنید. زمینه ناخن را می‌توانید با رنگ‌های خنثی و کمرنگ پوشش دهید. 

ایده های جدید طرح ناخن برای ولنتاین 2023

  • طراحی آمبره ناخن برای ولنتاین 

طراحی آمبره یکی از طرح های زیبا ناخن برای ولنتاین 2024 است که برای اجرای آن به چند رنگ لاک نیاز دارید. برای ظاهری جذاب و چشم‌نواز، هر ناخن را با رنگی متفاوت، لاک بزنید. از رنگ‌های روشن تا تیره استفاده کنید.

 استعلام هزینه خدمات ناخن، کاشت و پدیکور

  • طراحی قلب و نقطه برای روز ولنتاین

یکی دیگر از ایده‌های زیبا برای با طرح ناخن ولنتاین 2024 استفاده از قلب و نقطه کنار هم است. با لاک صورتی روشن برای زمینه ناخن شروع کنید و با نقاط رنگارنگ و قلب‌های کوچک، طرح را جلوه دهید. 

طرح های جدید ناخن برای ولنتاین 2024

  • طراحی قلب متالیک برای ولنتاین

یکی از طرح های جدید ناخن برای ولنتاین 2024 طرح قلب متالیک روی زمینه ساده است. برای طراحی قلب این دیزاین ناخن باید از لاک‌های براق استفاده کنید. لاک زمینه ناخن بهتر است از رنگ‌های خنثی و کمرنگ باشد. 

طرح ناخن ولنتاین 2024

  • طراحی قرمز کلاسیک 

رنگ قرمز کلاسیک برای طراحی ناخن‌ها همیشه و در هر زمان از سال زیبایی و جلوه خاص خود را دارد. با این حال، این رنگ لاک برای روز ولنتاین مناسب‌تر است و هیچ وقت از مد نمی‌افتد.

طرح ناخن ولنتاین

  • طراحی L-O-V-E روی ناخن

کشیدن طرح L-O-V-E یکی از انواع طرح ناخن ولنتاین 1402 است که به تخصص و مهارت نیاز دارد. برای این دیزاین بهتر است از فردی ماهر کمک بگیرید؛ زیرا در مواقعی ممکن است برای ایجاد طرح، نیاز به رقیق کردن لاک ناخن باشد و انجام آن نیاز به تخصص و مهارت دارد.

طرح ناخن ولنتاین

  • طراحی نقطه نقطه برای دیزاین ناخن

طراحی نقطه نقطه یکی از آسان‌ترین ایده‌های دیزاین ناخن برای ولنتاین است. کافیست چند رنگ لاک مختلف تهیه کنید و نقطه‌هایی با اندازه مختلف روی ناخن بیندازید. رنگ زمینه ناخن باید با رنگ نقطه‌ها متضاد باشد. 

طرح ناخن ولنتاین

  • طرح ضربان قلب 

طرح ضربان قلب به رنگ سیاه یا قرمز، طراحی مینیمالیستی و در عین حال خیره‌کننده روی ناخن سفید یا رنگ روشن است. این طراحی نماد تپش قلب عاشق برای معشوق است و با روز ولنتاین، هماهنگی ویژه‌ای دارد.

طرح های جدید ناخن برای ولنتاین 2024

  • طراحی براق و اکلیلی

روز ولنتاین روز عشق و درخشش معشوق برای عاشق است. می‌توانید با لاک براق و اکلیلی، این روز را پرزرق و برق کنید.

 ثبت سفارش خدمات ناخن، کاشت و پدیکور

ایده‌های طراحی ناخن برای روز ولنتاین، بسته به سلیقه و انتخاب شما می‌تواند بسیار متنوع‌تر از طرح‌های این مقاله باشد. قیمت کاشت ناخن تا حد زیادی به طرح مورد نظر و سختی یا آسانی آن بستگی دارد. 

طرح های جدید ناخن برای ولنتاین 2024 | طرح ناخن ولنتاین

جمع‌بندی

در این مقاله با انواع طرح ناخن ولنتاین آشنا شدیم. انتخاب طرح و رنگ به سلیقه و نظر شما بستگی دارد. برای انتخاب رنگ لاک، همیشه به رنگ پوست دست خود توجه کنید. هر رنگ لاک برای هر رنگ پوست مناسب نیست. 

اگر دوست دارید برای روز ولنتاین که روز عشق است، ناخن‌های زیباتر و جذابی داشته باشید، می‌توانید هر کدام از طرح‌های این مقاله را انتخاب کنید. بعضی طرح‌ها آسان هستند و خودتان می‌توانید آن‌ها را اجرا کنید. 

اما بعضی دیگر کمی پیچیده و تخصصی هستند و بهتر است از ناخن‌کار حرفه‌ای کمک بگیرید. 

سوالات متداول

انواع طرح ناخن ولنتاین کدامند؟

در طراحی ناخن ویژه ولنتاین، بهتر است از طرح‌های قلب، نقطه، خط ضربان قلب، بوسه و گل رز استفاده کنید.

بهترین رنگ‌ها برای طرح ناخن ولنتاین کدامند؟

رنگ‌های قرمز، صورتی و سفید برای دیزاین ناخن ولنتاین مناسب هستند. ولی انتخاب رنگ لاک و طرح به سلیقه شما بستگی دارد.

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا