مشاهده مخاطبین مخفی در اندروید

لوازم دیجیتالموبایل

راه‌های مختلفی برای مشاهده مخاطبین مخفی در اندروید وجود دارد. فرقی نمی‌کند از سامسونگ گلکسی یا سایر گوشی‌های اندروید استفاده می‌کنید. راه‌حل‌ها برای مشاهده مخاطبین پنهان در اندروید برای بیشتر گوشی‌ها تا حد زیادی مشابه و یکسان هستند.

برای نمايش دادن مخاطبین پنهان شده در اندروید باید وارد اکانت گوگل گوشی خود شوید. برای دسترسی به حساب گوگل با آدرس ایمیل و رمز عبور خود وارد شوید. سپس می‌توانید ماوس را روی نام مخاطب نگه دارید تا اطلاعات بیشتری مانند نام، شماره تلفن و آدرس ایمیل را مشاهده کنید.

برای انجام مراحل پیدا کردن مخاطبین پنهان در گوشی اندرویدی خود با مجله آچاره همراه باشید.

در صورتی که گوشی شما دچار مشکلات نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری است می‌توانید برای رفع مشکلات نرم‌افزاری گوشی و به‌هم‌ریختگی تنظیمات موبایل خود از طریق ثبت درخواست در بخش مربوطه و بخش تعمیر موبایل از کارشناسان و متخصصان آچاره به‌طور رایگان مشاوره دریافت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره سراسری ۱۴۷۱ تماس بگیرید.

نکات کلیدی

  • اگر مخاطبین گوشی اندروید شما پنهان شده باشند به‌طور پیش‌فرض در دفترچه تلفن نمایش داده نمی‌شوند.
  • برای مشاهده مخاطبین مخفی در اندروید و در پوشه‌ی امن، روی نماد پوشه امن در صفحه اصلی یا منوی برنامه‌ها ضربه بزنید. حساب خود را تایید کنید و سپس گزینه Contacts در پوشه امن را انتخاب نمایید.
  • دستگاه‌های اندرویدی دارای قابلیت داخلی برای مخفی کردن مخاطبین هستند.
  • برای مشاهده مخاطبین مخفی در اندروید Google در Android، برنامه Phone را باز کنید و روی نوار کوچک زیر نام مخاطب ضربه بزنید.
  • دو راه اصلی در اندروید برای مخفی کردن شماره تلفن وجود دارد. می‌توانید شماره را برای همیشه مخفی کنید یا برای هر تماس آن را پنهان نمایید.

دلیل پنهان بودن مخاطبین در اندروید چیست؟

قبل از اینکه به بررسی مراحل مشاهده مخاطبین پنهان در اندروید بپردازیم با دلایل این مخفی بودن آشنا شویم. مخاطبین را می‌توان به‌دلایل مختلفی از جمله حذف تصادفی در گوشی‌های اندرویدی پنهان کرد.

با مخفی کردن مخاطب خاص، می‌توانید از مشاهده یا قابل دسترس بودن آن در دفترچه تلفن یا برنامه‌های مرتبط با مخاطب جلوگیری کنید. این پروسه می‌تواند برای جلوگیری از تماس‌ها یا پیام‌های تصادفی به شخص اشتباه مفید باشد.

پنهان کردن مخاطبین به نگه داشتن اطلاعات شخصی شما کمک می‌کند. علاوه‌بر این با مخفی کردن بعضی مخاطبین می‌توانید از شلوغ شدن لیست مخاطبین گوشی خود جلوگیری نمایید. با پنهان کردن این مخاطبین می‌توانید افرادی که اغلب نیاز به تماس با آنها دارید را سریع‌تر پیدا کنید.

مشاهده مخاطبين مخفي در اندروید

مخاطبین پنهان در اندروید کجا مخفی می‌شوند؟

وقتی مخاطبین خاصی را در گوشی اندروید خود پنهان می‌کنید معمولاً به‌جای حذف کامل، به لیست «Other contacts» منتقل می‌شوند. لیست «مخاطبین دیگر» یا «Other contacts» شامل اطلاعاتی از افرادی است که با آنها ایمیل رد و بدل کرده‌اید.

با انتقال مخاطبین مخفی به لیست «Other contacts»، فهرست مخاطبین اصلی شما مرتب و منظم می‌شود. این جداسازی به شما این امکان را می‌دهد تا روی مخاطبینی که مرتباً با آنها تعامل دارید متمرکز شوید و در صورت لزوم به مخاطبین پنهان خود هم دسترسی داشته باشید.

محاسبه رایگان هزینه تعمیرات موبایل!

نحوه مشاهده مخاطبین مخفی در اندروید

گاهی‌اوقات مخاطبین گوشی اندرویدی شما در دسترس نیستند؛ چون به‌دلایل مختلف پنهان شده‌اند. اگر می‌خواهید مخاطبین پنهان خود را پیدا کنید در ادامه با ما همراه باشید. می‌خواهیم شما را با راه‌های مختلف مشاهده مخاطبين مخفي در اندروید آشنا کنیم.

1. چگونه مخاطبین مخفی را در Samsung Galaxy پیدا کنیم؟

اگر از گوشی سامسونگ گلکسی استفاده می‌کنید می‌توانید با استفاده از نمایه Secure Folder، برای مشاهده مخاطبین مخفی در اندروید اقدام کنید.

برای مخفی کردن مخاطبین در سامسونگ گلکسی مراحل زیر را انجام دهید.

  • برای ایجاد پوشه‌ی امن به قسمت Settings > Biometrics and security > Secure Folder بروید کنید. نوع خاصی از قفل را تنظیم کنید و با حساب سامسونگ خود وارد شوید.
  • برنامه Phone app را باز کنید و روی Contacts ضربه بزنید.
  • مخاطبی که می‌خواهید مخفی باشد را انتخاب کنید و روی آیکون Info ضربه بزنید.
  • نماد (⋮) را انتخاب کنید و “Move to Secure Folder” را انتخاب نمایید. و در نهایت مخاطبی که می‌خواهید مخفی کنید را انتخاب کرده و روی آیکون Info ضربه بزنید.

نمايش دادن مخاطبین پنهان شده در اندروید

برای مشاهده مخاطبین مخفی در اندروید گوشی گلکسی سامسونگ مراحل زیر را اجرا کنید؛

  • برای مشاهده مخاطبین مخفی در پوشه‌ی امن، روی آیکون Secure Folder ضربه بزنید.
  • حساب خود را احراز هویت کنید. سپس به بخش مخاطبین دسترسی پیدا خواهید کرد.

عیب‌یابی و تعمیر موبایل با تیم آچاره

2. چگونه مخاطبین مخفی را در Google Contacts پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن مخاطبین پنهان در Google Contacts با استفاده از مرورگر وب، این مراحل را دنبال کنید:

  • مرورگر وب باز کنید و به Google Contacts بروید. با حساب Google خود وارد شوید.
  • بخش “Other contacts” را پیدا کنید که معمولاً در پایین لیست سمت چپ برچسب‌ها قرار دارد. در صورت لزوم بخش “Other contacts” را بسط دهید.
  • در لیست “Other contacts” اسکرول کنید یا از عملکرد جستجو برای پیدا کردن مخاطبین که می‌خواهید پنهان شوند استفاده کنید.

مشاهده مخاطبين مخفي در اندروید

  • کادرهای کنار مخاطبین پنهانی که می‌خواهید پنهان شوند را علامت بزنید. سپس روی دکمه «افزودن به مخاطبین» یا گزینه “Add to contacts” کلیک کنید.
  • مخاطبین مخفی انتخاب شده به لیست مخاطبین اصلی شما اضافه می‌شوند و در کنار سایر مخاطبین شما قابل مشاهده خواهند بود.

مشاهده مخاطبین پنهان در اندروید

3. چگونه مخاطبین مخفی را در کارت SD پیدا کنیم؟

برای مشاهده مخاطبین مخفی در اندروید و کارت SD، می‌توانید این مراحل را دنبال کنید:

  • کارت SD را به کامپیوتر وصل کرده و با استفاده از File Explorer آن را باز کنید.
  • در File Explorer، به قسمت حافظه کارت SD بروید.
  • در منوی بالا، روی تب “View” کلیک کنید.
  • بخش “Show/hide” و “Hidden items“ را پیدا کنید.
  • برای فعال کردن نمایش فایل‌های مخفی، کادر کنار “Hidden items“ را تیک بزنید.
  • زمانی که نمایش آیتم‌های مخفی را فعال کردید می‌توانید مخاطبین مخفی خود را روی کارت SD مشاهده کنید.

مخاطبین پنهان در گوشی

4. برای مشاهده مخاطبين مخفی در اندروید RecoverGo Android را امتحان کنید.

اگر هیچ یک از روش‌های بالا نتواند برای مشاهده مخاطبین مخفی در اندروید به شما کمک کند، این احتمال وجود دارد که به‌طور تصادفی آنها را حذف کرده باشید. در این مرحله می‌توانید از ابزار قدرتمند (iToolab RecoverGo (Android استفاده کنید.

با کمک این ابزار مخاطبین مخفی و سایر داده‌های موجود در دستگاه اندروید خود را بدون پشتیبان به‌راحتی بازیابی کنید.

سخن پایانی

در این مقاله درباره روش‌های مختلفی برای مشاهده مخاطبين مخفی در اندروید صحبت کردیم. برای مثال با نحوه استفاده از Google Contacts و کارت‌های SD آشنا شدیم.

اما اگر هر یک از روش‌های بالا مفید نبود یا اگر به‌طور تصادفی مخاطبین خود را حذف کردید آخرین راه‌حل iToolab RecoverGo (اندروید) است. این برنامه با توانایی بازیابی مخاطبین از حافظه داخلی یا کارت‌های SD بدون نیاز به دسترسی روت یا پشتیبان‌گیری عمل می‌کند.

برنامه iToolab RecoverGo همراه با ویژگی‌هایی مانند بازیابی انتخابی و پیش‌نمایش داده‌های قابل بازیابی، راه‌حلی مطمئن برای مشاهده مخاطبین مخفی در اندروید و سایر داده‌های مهم است.

منبع: www.itoolab.com

سوالات متداول

چگونه مخاطبین مخفی را مشاهده کنم؟

برای مشاهده مخاطبین در پوشه‌ی امن، روی آیکون پوشه امن در صفحه اصلی یا منوی برنامه‌ها کلیک کنید. حساب خود را احراز هویت کرده و سپس روی Contacts در پوشه‌‌ی امن ضربه بزنید تا مخاطبین مخفی خود را مشاهده کنید.

چرا مخاطبین من پنهان هستند؟

اگر مخاطبین شما از تلفن اندرویدی شما ناپدید شده‌اند ابتدا بررسی کنید که آیا تنظیمات برنامه Contacts گوشی شما به‌درستی انتخاب شده‌اند یا خیر. روی 3 خط افقی در گوشه بالای صفحه ضربه بزنید تا منوی کناری باز شود. از آنجا تنظیمات را انتخاب کنید.

چه چیزی باعث ناپدید شدن مخاطبین در اندروید می‌شود؟

اگر همگام‌سازی مخاطبین را در حساب Google تلفن خود خاموش کرده باشید مخاطبین Google شما ناپدید می‌شوند. البته آنها به طور کامل از حساب Google شما حذف نخواهند شد. اما باید به‌صورت دستی همگام سازی مخاطبین را دوباره فعال کنید تا دوباره ظاهر شوند.

4/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا