انواع مانیکور ناخن را بشناسیم| 14 مدل مانیکور ناخن

زیبایی و سلامتمانیکور و پدیکورناخن

یکی از کارهایی که باعث می‌شود بیشتر احساس زیبایی کنیم رسیدگی به ناخن است. رسیدگی به ناخن به‌اندازه رسیدگی به پوست و مو بااهمیت است. برای اینکه بدانید چه مدل از ناخن و یا طراحی لاک برای دستان شما مناسب است ابتدا باید با انواع مانیکور ناخن آشنا شوید. بهتر است قبل از مراجعه به سالن‌های زیبایی حداقل یک‌بار عکس انواع مدل مانیکور ناخن و انواع طرح‌های مانیکور ناخن را ببینید. انواع مدل‌های مانیکور ناخن وجود دارد که هرکدام بسته به نوع پوست و نوع ناخن و یا سلیقه شما متفاوت است. در این مقاله ما سعی کرده‌ایم تا آنها به‌طور مختصر به شما توضیح دهیم. با استفاده از خدمات مانیکور در منزل آچاره ناخن‌کار ماهر ما به منزل شما خواهد آمد و هنرمندانه ناخن‌های شما را مانیکور خواهد کرد.

برای خدمات ناخن از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید.

انواع مانیکور ناخن

مانیکور بیسیک یا مانیکور پایه
مانیکور فرانسوی
مانیکور فرانسوی معکوس یا مانیکور فرنچ معکوس
مانیکور با پارافین
مانیکور اکریلیک
مانیکور آمریکایی
مانیکور آینه‌ای یا کروم
مانیکور شلاک
مانیکور با ژل
• مانیکور vinylux
مانیکور سنگ‌داغ
مانیکور برزیلی
مانیکور با پودر
ژل اکستنشن

مانیکور بیسیک یا مانیکور پایه

در این روش ابتدا ناخن‌های شمارا تمیز می‌کنند سپس با سوهان ناخن‌ها را فرم داده و در مرحله آخر لاک زدن اعمال می‌شود.اگر بخواهید می‌توانید از میان انواع طرح‌های مانیکور ناخن، یک طرح را انتخاب کنید و با پرداخت هزینه اضافی، ناخن کار روی لاک شما طراحی کند.

مانیکور فرانسوی

مانیکور فرانسوی یکی از شیک‌ترین مدل‌های مانیکور ناخن است. مانیکور فرانسوی برخلاف سایر انواع که تک‌رنگ می‌شوند فقط نوک ناخن‌ها را به رنگ سفید درمی‌آورند. این سبک را با هر نوع تیپ و استایلی می‌توان مطابقت داد. چگونه انجام می‌شود؟ در این روش ابتدا یک مانیکور پایه به ناخن‌های شما انجام می‌شود سپس از رنگ صورتی یا بژ برای زمینه ناخن و از لاک سفید برای نوک ناخن‌ها استفاده می‌شود.

مانیکور فرانسوی یا فرنچ ناخن

مانیکور فرانسوی معکوس یا مانیکور فرنچ معکوس

مانیکور فرانسوی معکوس نسخه برعکس شده فرنچ مانیکور کلاسیک است. این روش کمی متفاوت‌تر از بقیه انواع مانیکور  است. برعکس مانیکور فرنچ بخش حلال ناخن که تیره‌تر است لاک تیره زده می‌شود و بقیه ناخن لاک روشن‌تر. این روش در انواع مدل‌های مانیکور ناخن به دلیل ظاهر شیکی که به ناخن می‌دهد محبوبیت زیادی پیداکرده است. چگونه انجام می‌شود؟ ابتدا مانیکور پایه روی ناخن‌های شما انجام می‌شود پس‌ازآن شما با انتخاب دورنگ دلخواه ناخن‌های خود را به روش مانیکور معکوس فرانسوی لاک می‌زنید.

کور فرانسوی معکوس یا مانیکور فرنچ معکوس

مانیکور با پارافین

یکی از انواع مدل‌های مانیکور ناخن، مانیکور با پارافین ‌ است. اگر دستان خشک و خشنی دارید یکی از بهترین انواع طرح‌های ناخن برای شما، مانیکور با پارافین است. این روش چگونه انجام می‌شود؟ اقدام او را گرم‌کنید سپس دست‌ها را در پارافین مایع فرو می‌کنید و حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه صبر می‌کنیم بعدازآن پارافین از دست جدا کرده و با یک روغن دست‌ها را ماساژ می‌دهیم.

مانیکور با پارافین

مانیکور اکریلیک

اگر ناخن‌های کوتاهی دارید در میان انواع مختلف مانیکور ناخن روش مانیکور اکریلیک مناسب‌ترین روش برای شما است. در این روش ابتدا روی سطح ناخن شما خش انداخته می‌شود تا مواد آکریلیک که بافتی مانند آدامس دارد به‌خوبی به روی ناخن‌های شما بچسبد. مواد را با برس به ناخن‌ها می‌زنند و با استفاده از قلم‌مو به ناخن‌ها فرم می‌دهند پس از خشک شدن سوهان کشی می‌کنند و درنهایت روی سطح آن لاک می‌زنند.

ژل اکستنشن و مانیکور ناخن2 به رنگ سفید و آبی

مانیکور آمریکایی

می‌توان گفت مانیکور آمریکایی در میان انواع طرح‌های مانیکور ناخن یکی از ساده‌ترین ولی درعین‌حال شیک‌ترین نوع مانیکور است. کسانی که برای ناخن‌های خود به دنبال ظاهری خنثی هستند، از میان انواع مدل مانیکور ناخن روش مانیکور آمریکایی را انتخاب می‌کنند. مانیکور آمریکایی شبیه مانیکور فرانسوی یا فرنچ است اما یک تفاوت ظریف دارد. در این روش ناخن‌ها ظاهری طبیعی‌تر پیدا می‌کنند. اگر ناخن‌های طبیعی‌تر می‌خواهید و به دنبال ناخن‌های بسیار بلند نیستید از مانیکور آمریکایی استفاده کنید. در این روش ابتدا مانیکور پایه روی ناخن‌های شما انجام می‌شود سپس لاک زمینه روی ناخن‌های شما زده می‌شود اما برای نوک ناخن‌ها از سایه‌های آجی و طبیعی‌تر از رنگ‌های مورداستفاده در مانیکور فرانسوی استفاده می‌شود.

مانیکور آمریکایی در انواع مانیکور ناخن

مانیکور آینه‌ای یا کروم

اگر می‌خواهید ناخن‌های شما به طرز چشمگیری جذاب به نظر برسند از میان انواع مدل‌های مانیکور ناخن روش مانیکور آیینه‌ای و یا کروم را انتخاب کنید.

جالب است بدانید از میان انواع مانیکور ناخن این روش در اینستاگرام، پینترست، یوتیوب یا حتی فیس‌بوک و سایر رسانه‌های اجتماعی طوفانی به پا کرد. در این روش همانند سایر روش‌ها ابتدا مانیکور پایه روی ناخن‌های شما انجام می‌شود سپس یک‌لایه ضخیم لاک مشکی و یا لاک تیره روی ناخن‌ها زده می‌شود پس از پس از خشک شدن آن‌یک لایه‌نازک رنگ‌دانه کروم روی لاک خشک‌شده زنده می‌شود و اثر آینه‌ای ایجاد می‌کند.

مانیکور آینه‌ای

مانیکور شلاک

اگر در نگهداری از ناخن‌های خود تنبل هستید روش شلاک از مناسب‌ترین روش برای شما است. این روش ترکیبی از ژل و لاک ناخن معمولی است که دوام بالا و احتمال خرد شدن کمتر در میان انواع مانیکور را دارد. در این روش ابتدا مانیکور پایه روی ناخن‌های شما انجام داده می‌شود سپس دولایه لاک‌زده می‌شود سپس با استفاده از دستگاه خشک می‌شود و در پایان یک‌لایه تاپ کات زده می‌شود. برعکس مانیکور با ژل شلاک باعث استحکام ناخن‌های شما می‌شود.

انواع مانیکور ناخن

مانیکور با ژل یا ژلیش

اگر به دنبال گزینه‌ای از بین انواع مدل‌های مانیکور ناخن هستید که نیاز به نگهداری کم دارد و درعین‌حال برای ناخن‌ها، سبکی شیک است قطعاً ژل بهترین انتخاب برای شماست. در این روش ابتدا مانیکور پایه روی ناخن‌های شما انجام می‌شود سپس دولایه از ژل لاک مخصوص به ناخن‌های شما زده می‌شود و توسط نور uv خشک می‌شود.

مانیکور ناخن

مانیکور vinylux

اگر به دنبال مانیکوری هستید که زود از آن خسته نشوید این روش شما را راضی خواهد کرد. vinylux یک مارک تجاری و حرفه‌ای است که دوام بیشتری نسبت به سایر لاک‌ها و روش‌ها دارد. نتیجه این روش بسیار چشمگیر است و ماندگاری و درخشش خاصی دارد.

مدل مانیکور ناخن

مانیکور سنگ‌داغ

تنها نوع از میان انواع مانیکور ناخن است که علاوه بر زیبایی دادن به ناخن‌ها و دستان شما باعث آرامش و استرس‌زدایی نیز می‌شود. روشی است که قبل از استفاده از ژل و یا لاک انجام می‌شود و شامل سنگ‌های گرم، لایه‌برداری و ماساژ با روغن‌های مغذی است.

مانیکور برزیلی

در میان طرح‌های محتلف روش برزیلی روشی بسیار منحصربه‌فرد و درعین‌حال شاید یکی از شلخته‌ترین انواع مدل مانیکور باشد. در این روش تمرکز بر روی کوتیکول ناخن است. طوری لاک می‌زنند که تمام پوست اطراف ناخن نیز با لاک پوشیده شود و لاک اضافی را بعداً پاک می‌کنند.

مانیکور برزیلی

مانیکور با پودر

در این روش ناخن‌های فرد را در درون پودر فرو می‌کنند و یا توسط چسب پودری روی سطح ناخن می‌چسبانند.

ژل اکستنشن

یکی دیگر از انواع مانیکور ناخن ژل اکستنشن از پیش‌ساخته شده‌اند و بی‌شباهت به ناخن‌های چسبی نیستند. در این روش از ژل شفاف استفاده می‌شود و با برگه‌های مختلف و متناسب با انحنای بستر طبیعی ناخن‌ها وجود دارد.

انواع مانیکور ناخن

آیا می‌دانید آچاره ارائه دهنده خدمات زیبایی در منزل است و می‌توانید خدماتی مانند مانیکور را در منزل خودتان دریافت کنید؟ کافی است روی این لینک کلیک کنید و مراحل ساده ثبت سفارش را دنبال کنید. متخصصان خدمات زیبایی بانوان آچاره همگی از بهترین هنرمندان در حوزه کاری خود هستند. قبل از انتخاب می‌توانید نظرات دیگران را درباره متخصصان آچاره بخوانید و از امتیازی که آنها به فرد مورد نظرتان داده‌اند مطلع شوید و آگاهانه تصمیم بگیرید. برای دریافت خدمات زیبایی در منزل کلیک کنید.

از متخصصین "آچاره" رایگان قیمت بگیرید و بهترین را انتخاب کنید.

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا