اهمیت سن در ابتلا به ویروس کرونا

پزشکی و پرستاری

همان طور که می دانید دوره ابتلا و شیوع کرونا میان 1 تا 14 روز است. در این دوره ریه ها شروع به عفونت می کنند و بهتر است برای مهار آن نکات بهداشتی را رعایت کنیم. آچاره مسئولیت اجتماعی خود دانسته است تا با استناد به سایت بهداشت جهانی، تمام نکات پیشگیری از کرونا را در این مقاله و سایر مقالات خود بازتاب دهد.


آیا ویروس کرونای جدید بر روی افراد مسن تاثیر می گذارد یا جوان ها هم مستعد ابتلا هستند؟

افراد و مردم یک جامعه در هر سنی می توانند به این ویروس مبتلا شوند اما با این وجود، افرادی با سن بالاتر و همچنین افرادی با شرایط پزشکی و بیماری هایی مانند آسم، دیابت و بیماری های قلبی، به شدت در معرض ابتلا به این ویروس قرار دارند.

سازمان جهانی بهداشت به تمامی افراد در هر سنی توصیه می کند، که برای محافظت از خود، بهداشت را رعایت کنند و به آن اهمیت بدهند. بیماری ناشی ازویروس کرونا تنها به سنین بالا مربوط نمی شود و معمولا از هر 5 نفر یک نفر گرفتار آن می شود. این بیماری می تواند در کودکان و بزرگسالان نیز در حالت خفیف تری شیوع پیدا کند. ما می توانیم از این نگرانی ها، درس بگیریم و اقدامات بهداشتی را به دیگران نیز منتقل کنیم. مهم ترین اقدام برای پیشگیری از کرونا، شستشوی صورت و دست ها و همچنین بهداشت تنفسی است. کودکان و افراد مسن در خطر بیشتری قرار دارند و باید به فکر تقویت بدن آن ها و همچنین محافظت آن ها در محیط خانه باشیم.


سخن پایانی برای پیشگیری از کرونا …

به یاد داشته باشید در این مواقع از سفرهای غیر ضروری پیشگیری کنید و همچنین از حضور در اجتماعات و محیط های اجتماعی نیز جلوگیری کنید. رعایت این نکات باعث می شود تا شیوع ویروس کمتر شده و در نتیجه دوباره بتوانیم در کنار هم باشیم.


 

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا