تاثیر آنتی بیوتیک ها در درمان کرونا

پزشکی و پرستاری

با توجه به شیوع بیماری کرونا، اطلاع داریم که بسیاری از کسب و کارها تعطیل شده اند و تقریبا کشورمان در حالتی خواب آلود به سر می برد. برای پیشگیری از کرونا و حل شدن این شرایط، آچاره مسئولیت اجتماعی خود دانسته است تا با انتشار توصیه های بهداشتی از منابع موثقی مانند سازمان بهداشت جهانی، برای مهار این بیماری قدمی بردارد. در این مقاله به دو سوال متداول در این مورد از طرف سازمان بهداشت جهانی پاسخ داده شده است.


تاثیر دارو ها و آنتی بیوتیک ها در درمان کرونا


آیا آنتی بیوتیک ها برای پیشگیری از کرونا و درمان آن مفید هستند؟

پاسخ سازمان بهداشت جهانی به این سوال خیر است. آنتی بیوتیک ها علیه ویروس راه به جایی نمی برند و در واقع تاثیری بر روی آن ندارند. بهتر است بدانید، آنتی بیوتیک ها فقط بر روی باکتری ها تاثیر می گذارند. با توجه به مطالب گفته شده به یاد داشته باشید، آنتی بیوتیک ها راه مناسبی برای مهار کرونا نیستند. با این وجود در صورتی که شما یا نزدیکانتان در بیمارستان بستری باشند، ممکن است برای جلوگیری از عفونت باکتریایی، آنتی بیوتیک دریافت کنید.

 


سخن پایانی برای پیشگیری از کرونا …

با توجه به شیوع کرونا و توصیه های سازمان بهداشت جهانی و اخبار رسانه های مختلف، بهتر است در این روزها، در خانه بمانید و فقط برای کارهای ضروری خارج شوید. با انجام این کار، خطر ابتلا بسیار کاهش یافته و در نتیجه شیوع بیماری به صفر می رسد.


 

2/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا